Přejít na obsah

Octavka RS 132


Doporučené příspěvky

http://shop.hlavacek.cz/index.php?produkt=447

 

tohle je jediný eshop kde jsem je v současné době našel, ale na dotaz ohledně dostupnosti jsem žádnou odpověď nedostal, tak jsem je rovnou objednal, přišlo teda potvrzení o přijetí objednávky, ale už to bude 3 týdny a na dotaz ohledně stavu objednávky, jsem taky žádnou odpověď nedostal, jsou fakt pěkný, takový decentní prostě

Odkaz ke komentáři

na facebooku, stránka Autolišty, je to slovák, byly zhruba za 1500 i s poštou

 

tak už mám na krámě nový přední tlumiče, nakonec Bilstein B6, ta pístnice je podle kamoše monstrozní, původně jsem chtěl Koni, ale i po zadání VIN to vyjelo tlumiče pro obyč Octavky a Bilstein B4 na RS neumí, co myslíte budou ty B6 s H&R pružinama fungovat dobře?

post-27516-0-47016200-1504823231_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

myslis ty origo RS prahové? blbě, měl jsem je přilepený na silnou oboustranku a bohužel jsem je zničil, ani fénem to nešlo dobře.

 

jsem mu řikal že to není možný aby měl jenom dvoje tlumiče na RS, ještě mi nabízel TRW, ale to radši vezmu Bilsteiny

 

jojo přesně ty pružiny mám

Odkaz ke komentáři

Tak to sedí s tím, co jsem našel na netu. Jako bilstein je kvalita, ale já asi půjdu do komplet ap sportfahrwerke. Tam je cena někde kolem 10k za pružiny i tlumiče. Od bilsteinu dáš 13k jen za tlumiče a to už mi přijde celkem dost no. To bych možná koupil koni. Nevím no, taky tohle dost řeším a pořád nejsem úplně rozhodnutej.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

ty tlumiče jsou fakt super, ten předek je teď ohodně pevnější a nemusím se bát rány když vezmu kanál nebo přehlídnu díru, kdo zná nebo má B6, tak asi ví jak vypadá ta ohromná pístnice oproti obyčejným tlumičům, přikládám foto, a dobře fungují i se sníženýma H&R pružinama, co je dobrý, tak ty B6 už jsou nastrojený, což v tomhle případě znamená jenom manžetu, protože dorazy se sem nedávají, a zespodu tlumiče je šroub, takže se nejspíš dají repasovat

post-27516-0-40029100-1506500174_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...