Guest misow Odesláno Listopad 13, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2014 Při studenem motoru mi motor naskoci ve velmi nizkych otáčkách pokud slapnu na plyn motor se zacne dusit a po poseckani 2-3min /zavisi to na venkovni teplote/ pracuje motor uplne normalne. Nedela to pokazde,ale uz to bylo ve dvou servisech a všude je to stejny-neprisli na to a jen inkasuji. Prosim o kazdou radu.Dekuji moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mephistopheles Odesláno Listopad 14, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2014 zdar, zkus to za studena s odpojenou vahou vzduchu.... jestli budou otacky stabilnejsi tak je to jasne :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Listopad 25, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 Měl jsem to podobné. Byly to vstřiky. Poprvé jsem udělal ultrazvukové čištění a na 40000km jsem měl klid. Pak se to opět zhoršilo, a na radu zkušeného servismana jsem nalil do nádrže obyčejný VIF a celou ji vyjel, od té doby OK. (Auto provozuju na LPG) viz. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=7786&page=3 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Prosinec 24, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2014 to zdenda .. taky to mám na LPG taky to nestartovalo a taky to pořešil VIF :) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=24633&p=1529426 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest misow Odesláno Únor 27, 2015 Sdílet Odesláno Únor 27, 2015 :o Diky za rady zkusil jsem ten VIF a zatím se zda je je to opravdu lepsi!!!! :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Záleží na tom, v jaké fázi jsi to měl (zanešené vstřikovače). Já jsem při vyjíždění nádrže s VIFem, když auto bylo zahřáté a nemohlo se nic stát Octě párkrát pěkně naložil, aby se vstřiky pořádně protáhly. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 1, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2016 Tak mám teď podobný problém studený start: někdy nízké otáčky cca 500 a nereaguje na plyn "dusí se" a nakonec chípne, někdy chytne normálně na 800 ale nejde přidat plyn, začne se taky dusit, nebo když mám zaplou klimu tak chytne a jak sepne kompresor tak zdechne :D ale neudělá to vždy, prostě občas... VIF dávám pravidelně + jsem to projel pořádně na benzín ale nemá to vliv, že by váha vzduchu ? v paměti závad nic není... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červenec 1, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2016 Tak váhu odpoj a zkus to bez ní. Ale tou to nebude. Jak je tam plyn, může to být více věcí. Může propouštět nějaký LPG vstřik, to jsem i já zažil. Může to být také o svíčkách, tlaku benzínu. Vím čím to nebude - lambda sondou. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 1, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2016 LPG i svíčky jsou zánovní, tam si myslím problém nebude, to spíš ten tlak paliva, to je dobrý nápad :) uvidíme, budu informovat jak to budu řešit, prvně zkusím tu váhu ráno odpojit jak říkáš :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 4, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2016 Tak bez váhy to nestartuje už tuplem :D zkusel jsem 2x nějak ot chytlo ale blbě a zas zdechlo, tak jsem to zas připojil, nahodil - bez problémů, tak jsem to zkusil ještě jednou odpojit nastartoval pod plynem, pak už to jelo i bez váhy, když ji odpojím za běhu tak taky :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 10, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2016 Tak nějaký další postřeh, všiml jsem si, že problém je vždy, když nastartuji a otáčky za studena zůstanou hned na cca 800, podle toho poznám že to buď chcípne nebo nepůjde přidat :D pokud ale nastartuji a otáčky vyletí na cca 1500 a spadnou dolů tak je vše OK a můžu hned jet :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mephistopheles Odesláno Červenec 11, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2016 Kolil ti ukazuje diagnostika teplotu ktera kde do jednotky? A jak je na tom regulator tlaku paliva? Uz nekdy meneny? Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q6 LTE pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 11, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2016 Když je motor teplý tak je rozdíl budíky/motor cca 5 st., za studena jsem to ještě nezkoušel ale zkusím zítra :) Regulátor jsem ještě neměnil a tlak neměřel, dnes jsem ještě zkoušel víckrát nechat natlačit čerpadlo před startem ale žádná změna. Ale už jsem na to zvyklej tak prostě nastartuji a nechám to chvíli vrčet než se rozjedu, ale vyřešit by to určitě chtělo, ale nijak to zatím nehrotím :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červenec 12, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2016 Tak to zkus nastartovat rovnou na plyn, co to bude dělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 13, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2016 Tak teplota venku 24 budíky psali 26 motor 22 což bude asi v normě. Zkusil jsem to na plyn 2x a v obou případech slo přidat plyn hned, nevím jestli to byla nahoda nebo ne :) tak jsem dnes natankoval trochu čerstvého N95 a přidal zase VIF, tak uvidím co to bude dělat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 22, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2016 (upraveno) Tak hlásím, že to bylo asi benzínem, když jsem auto přestavěl v dubnu na LPG hodil jsem tam plnou benzínu s tím že to vydrží na pár měsíců, ale jak se zdá tak se to degraduje o hodně rychleji než bych čekal..... natankoval jsem totiž N95 za 3 kila jak jsem už psal a zatím se nestalo že by to udělalo přitom ale výkon to na benzín normálně mělo, necukalo to apod. jen ty špatný starty.... :D Upraveno Červenec 22, 2016 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červenec 22, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2016 Tankuji po 10 litrech modrozelenou Vervu 100 a myslím, že je to to nejlepší co můžu pro benzínovou část udělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest andrej1 Odesláno Červenec 22, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2016 Romix mne niekto hovoril, ze ked mas plyn tak ze nie je dobre davat plnu nadrz benzinu. Vraj radsej menej ale castejsie menit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 22, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2016 Už to tak taky budu dělat, nevěřil bych že to bude tak degradovat, ale hold biosložky apod. dělají asi svý.... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 2, 2017 Sdílet Odesláno Leden 2, 2017 (upraveno) Tak hlásím opět problém, za studena teď točím třeba 5x po 5ti sekundách než to chytne :( nemá to vůbec snahu, točí to ale zda se mi ze by to mohlo točit víc, ale baterka je OK, nepomůže ani odpojit čidlo teploty aby si to myslelo že je -40, ani váhu vzduchu, ani přidat plyn prostě nic.... Jen točit točit dokud to nechytne :D Mít slabou baterku tak asi ani neodjedu, protože bych ji vybil :D měřil jsem ale napětí při startu a padá na 9,2V což je už docela málo, tak si říkám jestli to nemůže být třeba startérem který sežere tolik proudu a málo točí a řj nemá dost napětí pro start... Nebo zasraný vstřikovače benzínu :) dal jsem VIF a trošku Vervy 100 na promíchání (nic jinýho už delší dobu neberu) a jezdím teď na benzín, jestli se to zlepší nebo ne, když jo tak půjdou asi ven a na ultrazvuk :)Diagnostika samozřejmě 0 chyb... Upraveno Leden 2, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Leden 2, 2017 Sdílet Odesláno Leden 2, 2017 Něco podobného jsem měl také, ale také se stávalo, že jsem to prostě ani nenatočil a to startér točil. Baterku jsem tak vyloučil, ale nakonec to byla fakt ona. I když startér točil dle sluchu a citu slušně, asi nebylo dost šťávy pro zapalování. Já půlku motoru rozebral, proměřil vstřikovače, jestli tam jde proud, čerpadlo atd. a zjistil jsem, že nešel proud na svíčky. Baterku jsem pořádně nabyl až probublal a chytlo to nadrc. Pak se mi to stalo ještě asi dvakrát a vždy opravdu zabralo nabití baterky nabíječkou a to třeba auto stálo jen přes noc. Takže jsem dal novou baterku a od té doby skoro rok klid. Bylo to v únoru 2016. Ta baterka měla asi bez třech dnů skoro 8 let. A při startu taky padala až k 9 voltům. Pokud se ti při startu rozsvítí kontrolka ABS, tak padá baterka pod 10 voltů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 2, 2017 Sdílet Odesláno Leden 2, 2017 (upraveno) Díky za reakci :) něco podobného jsem já i kolega řešili ale vždy na TDi, u benzínu jsem to ještě nezažil ale je fakt že tady to podpětí může taky vadit hodně věcem :)ABS i ESP se rozsvítí to máš pravdu, baterku jsem nabíjel přes noc, ale nepomohlo, je to Bosch stará cca 2 roky, ale klidně s ni může něco být když to tak padá to nevylučuji :) No zítra jsem se známým domluven na změření a uvidíme, kdyžtak koupím novou už mám asi Vartu Silver nebo možná AGM ;) případně než ji koupím zkusím prohodit z 1.6tky je tam stejná a pokud to bude furt padat na těch 9V tak půjdu po startéru, nejvíc napoví zítřejší změření, pak budu chytřejší :) Upraveno Leden 2, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 2, 2017 Sdílet Odesláno Leden 2, 2017 A není to ta baterie, když Ti tak padá napětí? Tipuji, že je špatná a žádné nabíjení jí nezachrání. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 2, 2017 Sdílet Odesláno Leden 2, 2017 (upraveno) No jelikož to točí pěkně a točil jsem minimálně 5x a dlouho a točila furt stejně myslel jsem že ne, ale těch 9V už možná něčemu vadí a tak nenastartuji... No každopádně ji zítra zaměříme a pak se uvidí, když tak hned jedu pro druhou, zítra dám vědět :) Dnes jsem jezdil jen na benzín a dobíjím, zjistil jsem že mi nabíječku někdo v noci vypojil ze zásuvky a zase zapojil zpět, takže dobijela ale jen tak 4 hodiny protože nabíječku už nikdo nezapl :D dnes nabíjím pro jistotou znovu a ráno snad odjedu, dnes to vypadá že tak mrznout nebude tak asi nebude problém... dnes bylo -12 to bylo nejvíc zatím :) Upraveno Leden 2, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
flexioDEV Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 Asi 2 dny zpět jsem taky nemohl nastartovat. Startér se dlouho točil než motor naskočil. Díky té zimě dostává baterie pořádně zabrat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 To je pravda, včera jsem byl v autokelly za kámošem a měli tam samý baterky a nosili ze skladu jednu baterku za druhou :D nabíječky a startovací to samý :D Dnes ráno po celé noci na automatické nabíječce napětí při startu kleslo na 10.2V a chytlo to krásně, tak asi bude po ní :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 Baterka jak nová... Takže zkusím změřit vybíjení, když to dnes šlo po dobití na 10.2 místo 9V včera, tak třeba to něco papá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 Myslím si, že kdyby jí něco žralo, tak by to hůř točilo motorem. Ale určitě to proměř, za to nic nedáš. Já mám klidový odběr 0,02 A, ať to máš s čím porovnat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 3, 2017 Sdílet Odesláno Leden 3, 2017 No jak říkáš za pokus nic nedám :) takže jsem to zkusil a drželo se to na 70 mA, tak jsem si říkal že to je hoodně špatný, ale za pár minut to spadlo na 32 mA což je v normě protože tam mám jednotku dálkového startu a jednotku DO centrálu a každá si něco vezme... Tak jsem alespoň zatím sundal kostru z motoru a důkladně vyčistil a hlavní přívod na startér to samý... Možná startér vytáhnu rozeberu a kouknu jak na tom je :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 7, 2017 Sdílet Odesláno Leden 7, 2017 (upraveno) Tak jsem zjistil, že měření baterie bezzátěžovým testerem zkresloval kapacitor k subwooferu v kufru :D zkoušel jsem ji pak ještě na zátěžáku mimo auto a padalo to na 9V, tak jsem Oktuli dopřál novou baterii Bosch S5 AGM 60Ah, 680A :) Dnes ráno -22 start na první pokus bez rozsvícení kontrolky ABS ESP :) Upraveno Leden 7, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.