Přejít na obsah

tachometr premeruje


Doporučené příspěvky

Tak kluci,stale se mi nedari odstranit problem s premerovani tachometru....Problem je asi jen nekde v rychlomeru,prtoze pri jizde s napojenym vagem ukazuje vag rychlost spravnou...A pak,kdyz dam testovat akcni cleny,tak rychlomer se zastavi na 85km/h.....U jineho auta 100km/h....existuje neco jako kalibrace?Nebo musim menit budiky?

Jinak gumy mam origo a kodovani budiku je taky v poradku....Auto je 2001 tdi 66kw

Diky za pripadne rady....

Odkaz ke komentáři

Jo,delal...Ale to byla bezpecna funkce,ktera na rychlomer neme vliv....Je to totiz irska octavia,a ja ji jen prekodoval aby mi pocitadlo vzdalenosti a palubni pocitac ukazloval v km a ne v mil.Navic jsem ji nakodoval na Germany takze i tak by to melo ukazovat v poradku...Tak nevim....Jestli to jde nejak jinak nastavit nebo je treba ji vymenit....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
Tak kluci,stale se mi nedari odstranit problem s premerovani tachometru....Problem je asi jen nekde v rychlomeru,prtoze pri jizde s napojenym vagem ukazuje vag rychlost spravnou...A pak,kdyz dam testovat akcni cleny,tak rychlomer se zastavi na 85km/h.....U jineho auta 100km/h....existuje neco jako kalibrace?Nebo musim menit budiky?

Jinak gumy mam origo a kodovani budiku je taky v poradku....Auto je 2001 tdi 66kw

Diky za pripadne rady....

 

čau mám ten samý problém, ale už jsem si zvykl,

Odkaz ke komentáři
Ted nevim v kterem to smeru s tim treba tocit,ale jde to.Take jsem si to korigoval.

No proti smeru to nejde...Protoze me se raficka pri akcnich clenech zastavi na 85....A ja potrebuju 100....Takze kdyz tocim v protismeru,tak se dostanu jen na nulu a dal nejde....A kdyz jsem ji soupl po smeru na tech 100,tak mi pak po dokonceni akcnich clenu spadla ne na 0 ale na 15.....Coz tedy nebylo moc dobre....Nebo delam neco spatne?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...

Tacho 100 a otáčky 3000. Já to vyřešil tak, že jsem poposadil rafičku, takže když jedu a mám navi, kde kontroluji rachlost, tak v 50 jedu fakt 50, když mi ukazuje tacháč 40 tak jedu 41 a v 90 jedu asi 88. Pak čím větší rychlost, tím se to již rozbíhá, takže tacho 130, real 125. Nic jiného s tím asi neuděláš, než jako já pootočit tou rafičkou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...