SKAJA Odesláno Březen 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 26, 2015 Je fakt, že oktávka paradoxně jezdila 8 let a přežila. Sice jednou odešlo turbo, ale jinak v poho. A byla to nafta. Brouk je benál a má s městským provozem daleko větší problém Ale zas brouk je stylovka, to auto prostě vypadá parádně, to se musí VW nechat. Takže ho zatím pryč dávat nechceme, to si dám radši dvakrát do měsíce nějakou RZ jen tak pro radost :D Už jsem koukal i na nějaký elektroauto, že by se brouk vrátil a vyměnil. Jenže to máš samý eUP, eGolf a podobně. Žádná vyloženě stylovka (fajn, možná Tesla za 3 mega). A ještě to stojí ranec (eGolf cca 900tis). Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Březen 26, 2015 Sdílet Odesláno Březen 26, 2015 se to vrací no, napřed si musel s autem jezdit tak aby se to nesralo(120 ka) pak byli auta co se zase nekazili(o1) a ted zase zpátky se člověk bude přizpůsobovat autu, nebo spíš eu? :( hergot jestli by on ten putin s jeho eu2, nebyl lepší pán (faaakt big nadsázka jo ;)) Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 26, 2015 Ty jo, já nevím, ale pořád se nemůžu zbavit pocitu, že VW je papežštější než papež. Subaru má Boxer, Mazda má Skyactiv, Toyota 1,33 Dual VVT-i nebo 1.6l Valvematic a jde to. Prodávají, fungují. Jen VW musí všude nacpat turbíny a za vrchol techniky považují 1.0 TSI, nejlépe od Citiga po Oktávku. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 26, 2015 Sdílet Odesláno Březen 26, 2015 to víš, nějak a někdo ty emise musí srovnat s veyronem, porsche a audi Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 Ale proč to sakra musela schytat zrovna škodovka? To si nemůžou koupit jinou automobilku na potopení - myslím, že jistá Italská by se na to hodila (a Ferrari to není) :D Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 No pokud mi zachovají Jeep, tak Fiat ať si klidně obětují Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 Co je ale zajímavé, tak třeba Ford takové problémy s Ecoboosty nemá, takže ono asi řešení existuje, jenže prostě koncern těch motorů sere násobně více, takže jeden průser se násobí do ohromných čísel Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 Jardo ty znas nekoho kdo s tim Ecoboostem jezdi tak malo jako Skajova mama? Obavam se Skajo ze dve RZ do mesice budou malo, spis by to chtelo abys pravidelne jednou za tyden udelal delsi trasu aby se ten benzin z toho oleje vypalil. Ono to ze benzin prosakuje do oleje je prirozeny jev jen to proste musi byt v nejake mire aby to nebylo 1:1 nakonec a pokud vse spravne funguje tak pravidelne jezdeni na trocha delsich nez totalne kratkych po dvore a pres ulici zabrani tomu aby se ho tam nahromadilo moc a melo by byt cajk. Samozrejme nerikam ze ostra RZ tomu nepomuze a ten benzin nevypali, ale asi by bylo vhodnejsi aby nedochazelo k vyssi koncentraci vubec a tomu by snad mela jednou tyden delsi a klidne klidna projizdka zabranit. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 Hele, to, že se dostává benzín v určitým minimálním množství do oleje, je přirozený. Ale ne v takové míře jako u TSI, tam je to prostě konstrukční průser a to odpařování delší jízdou není řešení problému, ale pouze řešení následků ;) Navíc nikde v návodu k použití není uvedena minimální délka jízdy, takže to po tobě nikdo nemůže vyžadovat. Zas nejsem magor, abych jezdil každý týden 100 km jen tak pro srandu králíkům, jak požaduje servis ;) Jinak na SH je na tohle téma celkem plodná diskuze a stejný problém tam řeší i lidi, co najedou denně 10 km do práce a 10 km z práce, což už rozhodně není nestandardní provoz. Není to nafta, ale benzin, kde se s hrkáním po městě jaksi musí počítat. Myslím, že se škodovka může modlit, aby si na to někdo nenechal udělat znalecký posudek a nerozmáznul to mediálně B) A celkově těch problémů mají v poslední době víc než dost. Stačí, když slyším, co dělají 1,8 TSI, pak si člověk přečte plodnou diskuzi ohledně 1,2 TSI a je jasný, že buď má VW neschopný motoráře, nebo mají špatně nastavený procesy, ale normální to IMHO rozhodně není. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 Jardo ty znas nekoho kdo s tim Ecoboostem jezdi tak malo jako Skajova mama? no ptal jsem se kluků v servisu, mám tam dobré vztahy, a benzin v oleji neřešili, takže je ještě možnost, že všichni s Fordy jezdí dál, anebo si kupují atmošky a 1,0 ecoboost je v menšině, já bych spíš řekl, že to bude souviset s materiály válců ... Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 a nebylo by lepší k těm TSi zachovat nějakou plnohodnotnou 4-válec atmosféru..? jak tak čtu,zas taková 100% výhra TSi není.. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 No jasně, že bylo. Ale nesmělo by to být 1.0 MPI, ale minimálně jedna-šestka. Pak by nebylo co řešit. Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Březen 27, 2015 Sdílet Odesláno Březen 27, 2015 tak ten tříválec pro malé auta jako Fábia a níž a 1.6 čtyřválec výš.. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 29, 2015 Sdílet Odesláno Březen 29, 2015 se obávám, jestli vůbec atmosféra dosáhne na Euro 6 normu.... resp. když dosáhne, tak aby to taky jelo ... Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 29, 2015 Euro 6 je ještě v pohodě, to plní i ta moje 3,6 atmosféra s nepřímým vstřikem a bez EGR. Ale problém asi bude s dalším zpřísněním (Euro 7), tam už to nejspíš tak snadno nepůjde. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 29, 2015 Sdílet Odesláno Březen 29, 2015 no jo, ale to ti jede díky objemu ... být to 1,2, tak bych řekl, že to nepojede Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 29, 2015 Však nikdo po nich ty pidimotory typu 1.0 nebo 1.2 nechce. Ať klidně dělají 1.4ku, 1.6ku nebo 2litr. Mazda umí 2.0, Subaru umí 2.0. Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Březen 30, 2015 Sdílet Odesláno Březen 30, 2015 Škodovka ale není (podle mě) moc v pozici toho, kdo si může vyskakovat. Prvotně jdou silné motory do jiných částí koncernu - Audi, Porsche, VW, pak dlouho, dlouho nic ... ještě dlouho nic ... a pak se občas dostane na nějakou oktávku, či superba, ale jen RS či LaK. A fábie se na tohle dívá ještě z obrovské dálky. Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Březen 30, 2015 Sdílet Odesláno Březen 30, 2015 tím,že odpadla Fábie RS už není důvod přečipovávat na silnější do vod mainstreamu.. stačí,že 81kw vychází na skoro 300.000,- Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 30, 2015 Tak ona škodovka má 1.6 MPI z nové řady EA211, ale nabízí ho pouze na východních trzích (a jinak to ani nebude, viz chat s šéfem Škoda Auto ČR na auto.cz). Jinak tam tuším zaznělo, že RS bude do budoucna pouze v souvislosti s oktávkou, ostatní modely dostanou pouze "sportovní pakety". Takže styl Monte Carlo atd. U Superbu naznačil, že by mohl dostat modrou Race, Oktavia RS zřejmě v dohledné době dostane 4x4 a jinak teď v dubnu dostane zbytek modelů motory EU 6. Na dotazy o šestiválcích dokola opakuje výhodu spotřeby a výkonu přeplňovaných čtyřválců, o provozních nákladech a spolehlivosti takticky mlčí. Klesající kvalitu interiérů (tvrdý tapecy) zdůvodňuje tlakem na emise a nutností úspor v hmotnosti vozu (zajímavý, že Golf měkčený plasty uveze, ale okta nikoliv) Pick-up nebude, kupé ani kabrio taky ne. Okta CC byla jen spekulace. Takže vlastně klasický PR aneb pětihodinový cvičení na téma mluvit, ale nic neříct :) Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 30, 2015 Sdílet Odesláno Březen 30, 2015 Však nikdo po nich ty pidimotory typu 1.0 nebo 1.2 nechce. Ať klidně dělají 1.4ku, 1.6ku nebo 2litr. Mazda umí 2.0, Subaru umí 2.0. já bych dokonce řekl, že koncern na atmosféry těchto objemů rezignoval Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 30, 2015 No na druhou stranu - nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Máti zas jednou brouzdala na netu po autech a narazila na nějakou spešl edici pidi Fiatu (nějaký retro, pomalu to už měnila za brouka :D ) a nabízí se to s nějakým oturbeným dvouválcem o objemu tuším 0.8 litru. Šlapátka hadra Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 31, 2015 Sdílet Odesláno Březen 31, 2015 jj Fiat 500, no řekl bych dost peněz na Fiata,, takže bacha aby se Jeep neinfikoval, ale to by mu americký původ snad nedovolil ... P.S. Máti domluv privátního taxikáře a bude spokojená ona i brouk Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 31, 2015 No, i u Jeepu se chystají změny. Nová generace Wrangleru nejspíš dostane novou zmenšenou verzi Pentastaru 3.2 s turbem a přímým vstřikem. Takže i do USA dorazilo kouzlo downsizingu. Ale na druhou stranu v naftě by měl přijít 3.0 šestivál místo současné 2.8, což by mohlo být super ve spojení s osmikvaltem. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 2, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 2, 2015 Dobrej fórek http://youbo.iprima.cz/video/profesionalni-zavodnice-si-udelala-srandu-z-instruktoru-autoskoly-18965 Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Duben 2, 2015 Sdílet Odesláno Duben 2, 2015 To je mi zase pocteni o TSI... a co si tak asi jako mam vybrat, kdyz bych chtel koncernovy benzin... nejdriv 1.8, pak 1.4 s kompresorem a ted... ten zbytek :D Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 2, 2015 Sdílet Odesláno Duben 2, 2015 3.2FSI 4.2FSI 3.0 TFSI 4.0TFSI Joke s autoskolou je dobrej, videl jsem neco podobnyho s novym Mustangem akorat Marenka predstirala ze je nova ve meste a mela par borcu na radne a cestou jinam se prvne mohla poradne rozjet borci reagovali jako nemam ridit apod ? A pak prislo parkoviste a panove se nestacili divit Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 2, 2015 Sdílet Odesláno Duben 2, 2015 a není to tak trochu nahrané celkově? když tak koukám na to její sedadlo? Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 2, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 2, 2015 Tak možný je všechno, dneska člověk nemůže věřit ničemu Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky