jar_da Odesláno Duben 26, 2015 Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 ale jo, TSI mají své problémy, ale na druhou stranu si myslím, že je to hodně o údržbě, pokud tomu člověk dává to co píšou v servisní knížce, tak je problém ... pokud se mění olej jinak a nedává se LL olej, tak zas tolik problémů není ... sám mám TSI a bez problémů, servisní auta mají 1,2 tsi a mají najeto už hodně km, někde ke 200K a vše zatím taky ok, ale prostě byla nasazena jiná údržba .... ono tam nejde jen o mazání motoru, ale taky o zakarbonování a blbě náchylný povrch válců. TSI má asi neřešitelný problém s krátkými jizdami typu 3 km do práce a 3 km z práce, ale to u nás žádné TSI nejezdí. Osobně sháním nějaké reference na ecoboosty od Fordu a zatím jsem se ničeho moc nedopátral, resp. nic vypovídajícího, pro porovnání. To že jsou motory japonců na špici není žádným překvapením, oni tam byly vždy a navíc to jsou v 80% benzínové atmosféry a tam fakt není co by se posralo, obzvlášť, když ještě vycházejí z historie jak konstrukčně, tak materiálově. Uvidíme co soudruzi z VW a Audi vymyslí ... Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 Což je svým způsobem docela paradox, že údržba předepsaná výrobcem je krajně nevhodná. Ale aspoň někomu to jezdí bez problémů :) Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 26, 2015 Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 Já bych dokonce řekl, že to je kombinace nezvládnutých testů motorů s tlakem na co nejnižší servisní náklady společností, které auta pronajímají, jenže nějak zapomněli na normální lidi. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 Tak čtvrtletní DPH je za námi a tímto opět děkujme Andreji Babišovi za sponzoring :jelen: Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Duben 26, 2015 Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 Hmm, pěkným směrem se vydáváš Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Videl jsem na vlastni bulvy, je to pecka!!! Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Sakra, kde jsem byl, když se vracely takový hromady peněz? :D Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Jo, to mi povídej. Za loňský rok mi bylo vráceno na daních celých 90 Kč, takže jsem se mohl pořádně rozšoupnout :jelen: Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Njn, holt napřed musí člověk tu státní pokladničku pořádně nakrmit a pak milostivě dostane nějaký ten desátek zpátky. Ale co už naděláme :) Jinak ono upravovat Wranglera je celkem sranda, to auto je od základu vyloženě lego pro velký kluky, takže to jde samo. Navíc jsou mraky úpravců a každý má nějaký svoje řešení a od každýho se dá vybrat něco zajímavýho. Jen by to chtělo aspoň jednou vyhrát v Euroloterii a stát se miliardářem :D Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 ale pak by sis dle reklamy koupil koně a tryskáč :D protože by tě nezajímalo kolik koní máš pod kapotou :D Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 A sakra ...Tak to chci být radši nadosmrti chudej, protože koně se bojím a tryskáč nedám do garáže :jelen: Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Tak ono nikde není moc napsáno, že by Ti milionáři na těch koních jezdili nebo se o ně přímo starali :jelen: Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Duben 27, 2015 Sdílet Odesláno Duben 27, 2015 Miliardář ;) Protože milionář je každý, kdo si vezme např. hypotéku :P Tedy někdo v majetku, jiný pod polštářem či v krabici od vína. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Jo, proč ne Líbí se mi ten přístup škodovky, že s těma studentama pracuje a nechá je dělat něco zajímavýho. To jim dá IMHO víc než suchá teorie :) Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 29, 2015 Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Tak jako návrh to není špatný, zřejmě to chce jemně navázat na FUNku, která byla taky auto pro zábavu. Bohužel u toho to skočilo. Co se týče praktičnosti, tak ta byla na nule. Ale asi by si měli zkoušet vyrobit i něco netradičního :-) Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Tak jestli bude praktický pick-up, tak by to asi bylo z novýho Roomstera, kterej bude na bázi Caddyho. Ale asi bych s tím nepočítal, škodovka dělá čistě masový vozy, na kterých můžou pořádně rejžovat. Nějaká "kusovka" by jim těžko prošla. Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Duben 29, 2015 Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 hotovoooo projekt odevzdán, hurá na kutě :D Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 29, 2015 Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Tak zase caddy se znakem škoda by nemusel být vůbec špatný :-) Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Duben 29, 2015 Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 http://zpravy.idnes.cz/politici-zvysili-rychlost-jizdy-na-dalnici-na-150-kilometru-za-hodinu-1id-/domaci.aspx?c=A150429_122035_domaci_kop :) to je zase voheň... je to úplně jedno, auta, co byly špatně ovladatelný ve 130ti, budou špatně ovladatelný i ve 150ti. Je to o lidech a o tom, co si nosí na krku... ještě to jistě pořádně propere Rej s Lucinkou v televizních novinách na #tvhovna, pak trošku naše inteligentni ex-miss a jiné kočky vysílající ráno pro kalící... tedy kojící... matky v pořadu na ČT #sama_hovna, a pak to snad postupně utichne... :D Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Duben 29, 2015 Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Ten nadpis mě totálně dostal, pak jsem uviděl mapku a směji se dál... Česko je plný zatáček a nerovných silnic, takže je to tak, vlk se nažral a koza zůstala celá, aneb ano, zvýšili jsme maximální rychlost na 150, ale to že jen na pár specifických úsecích, to už je vedlejší Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 No, pozitivní je, že to celkem bezproblémově prošlo. Hlasů to získalo dost. Negativní je, že to má určovat MDČR, který je proti. Takže vlastně budeme mít možnost rychlost zvýšit, ale v praxi se toho možná nedočkáme :D Jinak mě celkem baví ty řeči o tom, jak na to nemáme stavěný dálnice a kdesi cosi. Přitom i na té nejhorší dálnici kterou máme a která v podstatě ani nesplňuje normy pro dálnici a je plná relativně ostrých oblouků (ano, je to D1) se bez problému dá fičet 200+ km/h. O tom se tady asi přít nemusíme :D Ale komedie je to pěkná, viz: „Vzhledem k tomu, že jezdím na dálnici D1, tak vím, že není ani pro nižší rychlosti,“ uvedl ministr zahraničí Lubomír Zaorálek. ...Není to náhodou ten, co mu nedávno naměřili 180 km/h, když spěchal z jednání domů :P Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 29, 2015 Zajímavý srovnání pohonů všech kol u SUV. Škoda, že neměli víc modelů, tohle je věc, která by člověka hledajícího čtyřkolku asi dost zajímala http://www.autoforum.cz/zajimavosti/test-pohonu-4x4-v-suv-ktere-funguji-a-ktere-ne/ Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 30, 2015 Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Skajo zapomínáš, že pan Zaorálek je poslanec. Takže by striktně trestal nedodržení rychlostí a už vůbec nesouhlasí s navýšením rychlostního limitu. To, že se on sám limity nedodržuje je přece něco úplně jiného :jelen: A ty čtyřkolky jsou celkem zajímavý. Dokonce mě dostalo, že X1 porazila Tiguana. Když si vzpomenu na slavný test X6 v Top Gearu Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Jo, taky mě celkem překvapily ty rozdíly. V katalogu maj beztak všichni uvedený EDS, eLSD a podobně a v praxi pak jeden dokáže kola prakticky zablokovat a přenést 100% krouťáku na druhou stranu a druhej točí na místě a nic. Přitom zrovna VW si dost zakládá na tom jejich "sportovním" XDS, který má fungovat snad až do 80km/h. Ale měli na mále, stačilo pár cenťáků a Tigoš by neodjel. Odkaz ke komentáři
Ofeig Odesláno Duben 30, 2015 Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 No právě. Ta elektronická uzávěrka má být teď i u RSek - logicky bych čekal, že to bude mít právě tuhle funkci, že to blokne kolo, které se protáčí a převede 100% výkonu (krouťáku) na druhé, jenže ouha. Ono to možná bude pěkné reklamní heslo Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Tak ono to bylo už na O1, jinak je to automaticky součástí ESP. Akorát je to základní verze EDS, která funguje do 40 km/h. To XDS má fungovat až do 80 km/h. Ale asi to neumí protáčející kolo bloknout, ale jen ho to "trošku" přibrzdí. Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Brouk je v servisu na svolávací akci, kdy VW zjistil, že to krapet přehnal s úsporama na zadní nápravě a udělal podélný ramena tak tenký, že může dojít k jejich "samovolnému" ohnutí. Takže se tam teď dodatečně montují nějaký výztuhy. A jako náhradní máme tentokrát Rapid Spaceback. Ještě párkrát navštívíme servis a budeme mít otestovanej komplet sortiment škodovky :D Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Duben 30, 2015 Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Mazec, ze to porad beres s usmevem.... Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 30, 2015 Já už si z toho spíš dělám vyloženě prdel, protože co jinýho nám zbývá. Soudit se kvůli odstoupení od smlouvy by byla pakárna táhnoucí se roky. Ačkoliv jsem si 100% jistej, že bychom uspěli. Navíc nám v létě končí úvěr, takže když ho budeme chtít dát pryč, tak si myslím, že Áčka po něm skočí jak slepice po flusu. Ale jistý je, že v současné době bych u koncernu nic nekoupil. V posledních letech mají všechno tak ojebaný, že není po čem sáhnout, aby to nebyl průser. Až zase začnou dělat držáky a nebudou si honit pindíky snižováním hmotnosti a spotřeby, tak se k nim rád vrátím. Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky