Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+3 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

ale jo, TSI mají své problémy, ale na druhou stranu si myslím, že je to hodně o údržbě, pokud tomu člověk dává to co píšou v servisní knížce, tak je problém ... pokud se mění olej jinak a nedává se LL olej, tak zas tolik problémů není ...

sám mám TSI a bez problémů, servisní auta mají 1,2 tsi a mají najeto už hodně km, někde ke 200K a vše zatím taky ok, ale prostě byla nasazena jiná údržba .... ono tam nejde jen o mazání motoru, ale taky o zakarbonování a blbě náchylný povrch válců.

TSI má asi neřešitelný problém s krátkými jizdami typu 3 km do práce a 3 km z práce, ale to u nás žádné TSI nejezdí.

 

Osobně sháním nějaké reference na ecoboosty od Fordu a zatím jsem se ničeho moc nedopátral, resp. nic vypovídajícího, pro porovnání.

 

To že jsou motory japonců na špici není žádným překvapením, oni tam byly vždy a navíc to jsou v 80% benzínové atmosféry a tam fakt není co by se posralo, obzvlášť, když ještě vycházejí z historie jak konstrukčně, tak materiálově.

 

Uvidíme co soudruzi z VW a Audi vymyslí ...

Odkaz ke komentáři

Njn, holt napřed musí člověk tu státní pokladničku pořádně nakrmit a pak milostivě dostane nějaký ten desátek zpátky. Ale co už naděláme :)

 

Jinak ono upravovat Wranglera je celkem sranda, to auto je od základu vyloženě lego pro velký kluky, takže to jde samo. Navíc jsou mraky úpravců a každý má nějaký svoje řešení a od každýho se dá vybrat něco zajímavýho. Jen by to chtělo aspoň jednou vyhrát v Euroloterii a stát se miliardářem :D

Odkaz ke komentáři

Tak jestli bude praktický pick-up, tak by to asi bylo z novýho Roomstera, kterej bude na bázi Caddyho. Ale asi bych s tím nepočítal, škodovka dělá čistě masový vozy, na kterých můžou pořádně rejžovat. Nějaká "kusovka" by jim těžko prošla.

Odkaz ke komentáři

http://zpravy.idnes.cz/politici-zvysili-rychlost-jizdy-na-dalnici-na-150-kilometru-za-hodinu-1id-/domaci.aspx?c=A150429_122035_domaci_kop

 

:) to je zase voheň... je to úplně jedno, auta, co byly špatně ovladatelný ve 130ti, budou špatně ovladatelný i ve 150ti. Je to o lidech a o tom, co si nosí na krku... ještě to jistě pořádně propere Rej s Lucinkou v televizních novinách na #tvhovna, pak trošku naše inteligentni ex-miss a jiné kočky vysílající ráno pro kalící... tedy kojící... matky v pořadu na ČT #sama_hovna, a pak to snad postupně utichne... :D

Odkaz ke komentáři

Ten nadpis mě totálně dostal,

pak jsem uviděl mapku a směji se dál... Česko je plný zatáček a nerovných silnic, takže je to tak, vlk se nažral a koza zůstala celá, aneb ano, zvýšili jsme maximální rychlost na 150, ale to že jen na pár specifických úsecích, to už je vedlejší :loool:

 

Odkaz ke komentáři

No, pozitivní je, že to celkem bezproblémově prošlo. Hlasů to získalo dost. Negativní je, že to má určovat MDČR, který je proti. Takže vlastně budeme mít možnost rychlost zvýšit, ale v praxi se toho možná nedočkáme :D Jinak mě celkem baví ty řeči o tom, jak na to nemáme stavěný dálnice a kdesi cosi. Přitom i na té nejhorší dálnici kterou máme a která v podstatě ani nesplňuje normy pro dálnici a je plná relativně ostrých oblouků (ano, je to D1) se bez problému dá fičet 200+ km/h. O tom se tady asi přít nemusíme :D

 

Ale komedie je to pěkná, viz:

 

„Vzhledem k tomu, že jezdím na dálnici D1, tak vím, že není ani pro nižší rychlosti,“ uvedl ministr zahraničí Lubomír Zaorálek. ...Není to náhodou ten, co mu nedávno naměřili 180 km/h, když spěchal z jednání domů :P
Odkaz ke komentáři

Jo, taky mě celkem překvapily ty rozdíly. V katalogu maj beztak všichni uvedený EDS, eLSD a podobně a v praxi pak jeden dokáže kola prakticky zablokovat a přenést 100% krouťáku na druhou stranu a druhej točí na místě a nic. Přitom zrovna VW si dost zakládá na tom jejich "sportovním" XDS, který má fungovat snad až do 80km/h. Ale měli na mále, stačilo pár cenťáků a Tigoš by neodjel.

Odkaz ke komentáři

No právě. Ta elektronická uzávěrka má být teď i u RSek - logicky bych čekal, že to bude mít právě tuhle funkci, že to blokne kolo, které se protáčí a převede 100% výkonu (krouťáku) na druhé, jenže ouha. Ono to možná bude pěkné reklamní heslo

Odkaz ke komentáři

Tak ono to bylo už na O1, jinak je to automaticky součástí ESP. Akorát je to základní verze EDS, která funguje do 40 km/h. To XDS má fungovat až do 80 km/h. Ale asi to neumí protáčející kolo bloknout, ale jen ho to "trošku" přibrzdí.

Odkaz ke komentáři

Brouk je v servisu na svolávací akci, kdy VW zjistil, že to krapet přehnal s úsporama na zadní nápravě a udělal podélný ramena tak tenký, že může dojít k jejich "samovolnému" ohnutí. Takže se tam teď dodatečně montují nějaký výztuhy.

 

A jako náhradní máme tentokrát Rapid Spaceback. Ještě párkrát navštívíme servis a budeme mít otestovanej komplet sortiment škodovky :D

IMG_20150430_102526.jpg

Odkaz ke komentáři

Já už si z toho spíš dělám vyloženě prdel, protože co jinýho nám zbývá. Soudit se kvůli odstoupení od smlouvy by byla pakárna táhnoucí se roky. Ačkoliv jsem si 100% jistej, že bychom uspěli. Navíc nám v létě končí úvěr, takže když ho budeme chtít dát pryč, tak si myslím, že Áčka po něm skočí jak slepice po flusu.

 

Ale jistý je, že v současné době bych u koncernu nic nekoupil. V posledních letech mají všechno tak ojebaný, že není po čem sáhnout, aby to nebyl průser. Až zase začnou dělat držáky a nebudou si honit pindíky snižováním hmotnosti a spotřeby, tak se k nim rád vrátím.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...