Jim Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 ani benzina nemá kafe jen patok plastowy? Link to comment
Ol@f Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 benzina ma, mozna je v UNIhobby i to bistro tam by mohlo byt ToGo p.s. ja asi zadny prekvapeni nesezenu Link to comment
Ofeig Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Takhle veřejně si domlouvat rande :jelen: A za mě na benzině mají kávu celkem dobrou Link to comment
Jim Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 JAKO KUCI BYLI TAK UNEŠENÍ ŽE JSEM MÁLEM JEL DOMU MHD :d Link to comment
lubinob Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 A v stredu v cole nebude prekvapenie? :D Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku Link to comment
Ol@f Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Možná jo ale tohle netrumfne ani Lancia ve skrinovem provedení Link to comment
Jim Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 :D, no středu vidím na 70% ale už bude golfiště, jenže ten mikoho nezajímal :P Link to comment
seib Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 A ja zase mimo v stredu :( Link to comment
Ofeig Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Je dobré si říkat, že středa = je ho tam třeba :jelen: Link to comment
technikus Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 A heleme se, najednou to jde, i když s hvězdičkou * *Změna se ale dotkne pouze Brňanů, kteří platí za komunální odpad, nejsou od jeho placení osvobozeni a nemají dluh na poplatku. Lidé, co do města dojíždí, tak budou mít jízdné za stále za stejnou cenu Link to comment
Ofeig Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Ano, o tom už jsem psal. Stejně ničemu nepomůžou - lidé, kteří do Brna dojíždí a jezdí přes centrum, budou dojíždět i dále. Pouze zelení si můžou pohonit ego, že "splnili" svůj předvolební slib. Link to comment
technikus Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Tak ti, kteří do Brna dojíždějí autem logicky nepotřebují primárně Šalinkartu, ne? Takže slevu z ročního jízdného využijí Brňané a vo tom to je, ne? V Praze jsou parkovací karty na modré zóny vydávány taky jen těm, kteří jsou s danou městskou části nějak spjati - trvalý pobyt nebo pobočka firmy. Proč by ji měli dávat přespolním? ...ti ať parkují za poplatky, na parkovištích P+R nebo klidně i zadarmo ale dál od centra. Link to comment
SKAJA Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 No šlo o to, že kdyby chtěli vyčistit město od aut, tak by právě potřebovali ty přespolní motivovat k tomu, abych nechali auto někde na tom P+Rku a dál cestovali MHD. A tak by člověk logicky čekal, že jim to MHD zlevní jako jeden z motivačních faktorů. Místní už MHD stejně jezdí, takže není důvod je k něčemu motivovat, resp. zlevňovat (s nadsázkou) :D Link to comment
technikus Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 V Praze se tomu říká naplavenina a 100% Pražané je (nás) nemají rádi. Když to otočím, v Praze je minimum Pražanů a většina naplaveniny. To o něčem vypovídá Link to comment
SKAJA Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 No a zbytek republiky zase nemá rád pražáky, tak si z toho nic nedělej :D Beztak je dneska 90% Prahy naplavenina ;) Link to comment
technikus Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Je to tak a něco na tom bude. Každopádně i v Brně bude nemálo naplaveniny. Jen je to v Praze víc vidět než v Brně. K té slevě. Nevím, jak moc jim šlo o to, aby jezdilo po Brně/do Brna méně aut, ale jistě slevu ti, kteří MHD jezdí, náležitě ocení. Aneb dostanou slevu zadarmo, protože i tak si Šalinkartu kupují Link to comment
SKAJA Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 Tak ono je zase otázka, jestli tu slevu zadarmo skutečně dostanou. Pokud jsem to správně pochopil, funguje to tak, že dopravnímu podniku se za šalinkartu platí pořád stejná částka a tu "slevu" potom lidem zpětně proplácí magistrát. No a magistrát žije z peněz lidí, z daní a jiných poplatků, takže ve výsledku ty peníze bude muset získat magistrát někde jinde - zvedne lidem jiný poplatek. No a nebo se někde jinde ušetří - neopraví se silnice, nepostaví se školka atd. Buď jak buď, doplatí na to zase obyvatelé Brna. Takže ono to bude takové to typické české "nechci slevu zadarmo" aneb přelévání peněz z jedné kapsy do druhé :jelen: Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Dobré ráno, máte někdo zkušenosti se šípovým vzorem pneumatik, konkrétně u zimních? Chtěl jsem vzít Nokiany, a nejeden člověk mi je vymlouvá. Nevím však, zda jen že je nezná, nebo jsou opravdu tak špatně či dokonce hučí? Z "běžného" vzoru jsou takový základ asi Barumky, do čeho bych šel, docela mě láká i Continental, ale to jsme hned na jiné cenovce proti těm dvěma jmenovaným. Avšak když už přeskočím z Nokian / Barum na Continental, jsem hned v jiné cenové kategorii, kde je i hodně konkurence za podobný cenovky (Goodyear, Dunlop ale i Michelin). Takže jaké jsou vaše zkušenosti a doporučení? Vloni jsem najel 11377 km od 19.10.2015 do 9.4.2016 na zimních. Na hory však nejezdím, nicméně na D1 bývá nejednou za rok kalamita a tak bych si s ní potřeboval hravě poradit. Link to comment
SKAJA Posted October 12, 2016 Author Share Posted October 12, 2016 Koukni se na testy (ADAC) a hned budeš mít jasno ;) Zrovna nedávno Nokian jeden vyhrál a pravidelně se umisťuje v TOP5. Jejich zmáky maj snad nejlepší poměr cena/výkon, ostatně kdo jiný by měl udělat dobrou zimní gumu než seveřani. Já měl několik jejich "základních" řad se šípovým vzorem (D) na oktávce, máma taky, teď je má i na broukovi a myslím, že dobrý. Kromě Nokianu jsem měl i Contíky a ty byly taky neskutečně super, byť jsou o něco dražší. Ono hodně záleží na rozměru a složení testu, jednou vyhraje Nokian, podruhé Contík, potřetí GoodYear...takže ani s jedním neudělá člověk chybu Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Mamka má / měla Nokian WR D3? Nebo jiný? On je teď pro zimu 2016 i nový vzor WR D4, ale vzorek se mi víc líbí WR D3 :lool: Oni mají i WR A3, popř. WR A4 jako model 2016, ale ty už mě nelákají vzorem. Zase prý WR D3 jsou na trhu někdy od roku 2011 a tak na novém modelu mohli kdecos doladit. Nebo i v průběhu života a prodeje pneumatik bývají jak jsme zvyklí u aut s různými modelovými roky, nějaké změny? Že třeba stejný typ pneumatiky vyrobeny o nějaký rok dřív a letošní mohou mít nějaké drobné změny? Link to comment
lubinob Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Nokian WR D4 nie je až tak nový, už minulú zimu som ich mal na jednom aute ;) jazdnými vlastnosťami sú výborné, ale oproti letným Michelin Enegry Saver je a nich o liter väčšia spotreba.. WR D3 som mal na Rapide a pohoda taktiež.. tuším Cosby tu písal vo vlákne o zimných pneu že D3, D4 je do snehu na hory a A3, A4 je do mesta a na dialnice... Na taxíku mám Contíky TS850 v 225/45 R17 a tak isto pohoda... Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Máš pravdu, D4 přišly na trh na zimu 2015/2016. Tak se omlouvám za mystifikaci. Ty Continental mě taktéž lákají Link to comment
raym0n Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Mel jsem minulou zimu ve stejnem rozmeru Conti TS850 a Nokian WR D3 a contiky mi prisly na O2 ve vsech situacich lehce lepsi. Sucha dalnice, silnice, brecka ve meste a na Vysocine i snih. Ne o moc, ale nejaky procenticko navic bych jim urcite dal. Link to comment
seib Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 ja som mal v zime už hocičo, Conti dobré, páčili sa mi GoodYear UG7+, odvtedy sú už tuším UG9 a vraj sú horšie... a tento rok som sa hecol a kúpil Michelin Alpin A5... tak som zvedavý Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Ani jeden nezmiňujete Barumky. Ty jsou nejhorší? Nebo by jste dali přednost jiným a Barum až jako záloha? Nebo vůbec? Kloužou? Hučí? Sjíždí se? Link to comment
seib Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 na 2 autách som mal ešte Barum Polaris 2, neviem, jazdí na tom kopec ľudí a na zimu asi niečo lepšie Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Že bys volil spíš něco jiného? Snažím se zjistit co nejvíce zkušeností. Opravdu neplánuji jezdit na hory, v Brně / Praze bych se sněhové kalamity zas tak nebál (i když známe silničáře), ale taková Vysočina bývá občas pod palbou sněhu a ledu... tak babo raď Zase nejezdím jen okolo kostela a tak bych nechtěl úplně nějaký "šunky", zase si však myslím, že by měly všechny pneu splňovat nějaký ten standard. Popravdě ani nevím, čím se řídit. Takové ty energetické štítky, jak si vede guma na mokru, s jakou spotřebou nebo jak moc hučí. Všechny mají +- 69 - 72 db, neviděl jsem žádný velký rozdíl jako třeba 50 db nebo naopak 80 db. Písmenka jsou taky v průměru C až E, tedy víceméně shodná. Link to comment
lubinob Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 A tie minuloročné zimné máš kde že po 11t km už riešiš nové? Ono aj tie Barumy alebo Matadory stačia na bežné jazdenie, niekto síce hovorí že prvú zimu v pohode a na ďalšiu už sú tvrdé.. Kedysi dávno som jazdil Matador MP59 tri zimy a bez problémov, v robote na Fabii boli Barum Polaris 2 asi 4 zimy a vydržali, nikto sa nikde nevysypal.. je to aj o tom že zistíš limity tej pneu a potom musíš samozrejme prispôsobiť jazdu poveternostným podmienkam.. ono vždy bude napr. Continetal, Michelin, Goodyear, Dunlop lepší minimálne o triedu od napr. Nokianu a taký Barum a Matador budú na tom ešte o kúsok horšie... Link to comment
raym0n Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 Presne to, o cem mluvis s Barumkama se stalo mne. Prvni rok lidi nazouvali retezy a ja si na Bukove Hore na Sumove jezdil a kricel radosti, dalsi sezonu smes asi vytvrdla a prestala dobre 'lepit' a bylo to pekny klouzando. Pritom jsem je mel na separatni sade a ulozene na stojanu v suchu a bez svetla. Link to comment
technikus Posted October 12, 2016 Share Posted October 12, 2016 lubinob Provedl jsem menší upgrade, 15" sadu litých kol s Continental TS850 jsem prodal a nyní sháním zimní pneu na moje 17" liťáky. Link to comment
Recommended Posts