Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

no brajgl je v tom poradnej, jsem omylem zabral i ten BMN uz se mi to nechce predelavat

 

takze BMM je porad 8V a mohl byt podle vseho jak s DPF tak bez DPF. BKD byl asi pokazde bez DPF otazka jestli ten co je po 11/08 je stejne problemovej jako ten pred 10/08. Svoje BKD bych nenazval jako problemovy a to mam 05

BKD_vs_BMN.jpg

Odkaz ke komentáři

Jistou logiku v té tabulce vidím. Ty dvě zatržený BKD patři "obyč" oktě. A z těch čtyř BMM dole jsou horní dva pro "obyč" oktu s DPF a spodní dva pro 4x4 (která měla DPF v základu). Teda pokud se nepletu, tak původně u 4x4 byla pouze 1.9TDI a teprve později se objevil dvoulitr a to rovnou s filtrem.

 

Co konkrétně znamená ten zlom 10/08 - 11/08, to těžko říct. I když, teď mě napadlo, to byl přece facelift OII. Takže bych to viděl, že ten řádek do 10/08 je pro předFL a ta varianta od 11/08 je pro FL. Tudíž bych mezi těma motorama nehledal vůbec žádnej rozdíl (ostatně to by měly jinej kód), jen prostě při zavádění FL do systému tam nedali ty poznámky a nechali to prázdný :palec:

 

PS: Nějak se mi nezdá, že by ten 8V BMM byl někde i bez DPF, ale možný to je, hádat se nemůžu :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

vymenil bych asi jen ten jeden - pri techto km je to fakt divny ale nedivim se - ( byl u nas zakaznik co menil hlavu + vstriky a mel 80 tis km )

 

el. instalace by se měla menit pri kazde vymene vstriku - ale vzdy se to tak dela .

 

freeRS - napis sem nebo do SZ kolik po tobe chteji penez ?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

mam RS 2008 a mam problem zrejme s blokom motora.

Zacalo to piskanim kontrolky nedostatku chladiacej kvapaliny ( kvapaliny bolo dost... ), udajne chybny senzor v nadrzke, ktory vymenili spolu aj s nadrzkou. Po tyzdni zacalo znovu piskat, otvorim kapotu a nadrzka malinko spinava, tak som volal do servisu ze nieco nie je OK. Zistilo sa ze nadrzka je OK, no presakuje olej do chladiacej kvapaliny. Isla dolu hlava, zistili ze je kriva, dali ju sfrezovat a zmontovali. Po dvoch tyzdnoch cca 3000 km sa ozvala znovu signalizacia nedostatku kvapaliny. Pozrem na nadrzku a ta uplne cierna, hovorim si parada, znovu servis. Udajne v utrobach chladiacich kanalikov bolo dost oleja, ktory sa mal postupne uvolnit a mal som prist pravidelne na precistenie kvapaliny a nadrzky.Po druhom precisteni a dalsich cca 6.000 km, som vytiahol z nadrzky 0,5 L cisteho oleja, nabehol do servisu a vysledok ( zatial nepotvrdeny ) prasknuty blok motora. Upozornujem, ze motor som nikdy neprehrial, moja priemerna spotreba sa pohybuje okolo 6,5 L, oleja som dolieval max. 2 litre / 30.000 km.

Takze som uz dva tyzdne bez mojho milacika...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o rok později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravím pánové,

 

nedávno jsem nešťastnou náhodou a vlastní blbostí poslal svoji o2 1.9 TDI PD 77kW poslal do šrotu. Pojišťovna se docela pochlapila a tak koukám po novém stroji této značky. Crash testem prošla dobře a byla spokojenost tak není třeba měnit značku. Nehledě na to že jsou to krásná auta.

 

Měl bych zájem o o2 rs 2.0TDI PD DPF 125kw rok 2006. Mají tu u nás krásnou modrou kombi se 160 000km. Pročítal sem tady problémy a poruchy, ale chytrej z toho moc nejsem. Četl jsem nějaké problémy se vstřiky,turbem, s výkonem do 2500 otáček a to je asi tak vše. Potom m děsně štve to DPF ale jsem s tím i smířen a myslím že se svým stylem jízdy a většinou po dálnici bych s regenerací neměl problém. Jde mi o to jestli jsou opravdu takové problémy s turbem, vstřiky a tím výkonem ... a co to případně stojí abych mohl do budoucna počítat.A jak drží ty 6ti kvalt převodovky. Na své sem měnil jen rozvody, čepy řízení, brzdy a měl sem problém s uklepaným drátkem řídící jednotky kdy nešlo turbo. Tak děkuji za případné poznatky a objasnění problému. Na novou se bohužel nedostává to bych pak tyhle věci nemusel řešit. Tohle starší RS je takový můj sen. Takže díky

Odkaz ke komentáři

tak po zkouknutí komentářů nevim no... 1O3 kW nechci, ale co 77kW (1.9) nebo eReSo... sakra lidi vy mě děsíte.. zlatá OI s 66kW :lol:

Ahoj, měl jsem 2 roky cca 25000km 1,9 TDI PD 77kW rok 2004. najeto 175000km celkem spokojenost. jednou upadlej dratek od ridici jednotky oprava u autoelektrikare 1000kc. cepy rizeni , rozvody vc napinaci kladky a brzdy. spotreba 5,2 - 6.5 dle stylu jizdy dlouhodoba na pocitaci 5,8. Vybava elegance takze sem byl naprosto spokojenej.

 

Edit: pozde sem si vsiml ze je to reakce na pekne stary dotaz. pripadne prosim o smazani :-)

Odkaz ke komentáři

Turba bych se nebál, to odchází stejně jako každý jiný. Životnost bych viděl někde kolem 160-180tis km. Samozřejmě, někomu může vydržet víc, ale nespoléhal bych na to. Nicméně repase se dá pořešit někde kolem 10tis Kč, což není zas taková pálka. U auta, který má najeto 160tis km bych počítal s tím, že to tu repasi brzy bude chtít.

 

Vstřiky se sraly, ale jelikož teď škodovka prováděla u všech aut výměnu, tak by tam měly být nový (pokud už je někdo neměnil dřív), případně by neměl být problém nechat si je zadarmo vyměnit. Jak dlouho ty nový vydrží, to je asi ve hvězdách, ale snad chvílu jo.

 

DPF ze začátku dost zlobilo, ale nakonec se to myslím podařilo celkem slušně vyřešit v nových verzích SW, takže teď už to chodí bez problému. Jaká je jeho faktická životnost nevím, já mám zatím najeto 200tis km a šlape jak hodinky.

 

Problémy s výkonem v nízkých otáčkách, padáním do nouzáku atd. IMHO ve většině případů souvisí se vstřiky, případně turbem, takže nic, co by se nedalo řešit (za rozumný peníze), viz výše wink.gif

 

Takže suma sumárum, v zásadě bych se toho nebál. Sice to nebyl zrovna povedenej motor, ale dneska už je to celkem vychytaný a IMHO na stejné úrovni jako kterýkoliv jiný TDIčko.

Odkaz ke komentáři

SKAJA: díky moc. Dokonalá odpověď. Na auto se pojedu podívat. Měl by k tomu být serviska a zavezu to na napíchnutí o škodovky. a nechám si to proklepnout a vyjet komplet servisní historii takže případné výměny vstřiků by tam měli být.

 

Jo kde jsou ty časy klasického starého TDi.

 

Díky moc. ozvu se jak sem dopadl

Odkaz ke komentáři

Na ty vstřiky si dej pozor - některý autorizovaný servisy prakticky dodnes neví, že se nějaká bezplatná výměna provádí, případně zarytě tvrdí, že je potřeba mít pravidelný servis v autorizáku. Ale není to pravda, prohlídky v autorizáku nejsou podmínkou, což potvrdila přímo škodovka, takže by to servis měl provést v podstatě u každýho vozidla, který má původní verzi vstřikovačů, bez dalších podmínek wink.gif

 

Je to servisní akce 23J7, servis by asi měl celkem jednoduše zjistit, jestli to u daného vozu bylo provedeno či nikoliv. Případně by měl být nalepen štítek v kufru a tuším je to zapsáno i v servisní knížce.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj..... taky je mojim snem koupit si RS 125kw :-( mám ted možnost prodat svoji 1.6 TDI CR, a hrozně se mi líbí tato... samozřejmě témata mám pročtený, ono si člověk asi nevybere, jediný plus vidím v tom že ty střiky dělají zdarma, jinak DPF je u všech novějších aut :-/ a bude to horší no :-( jinak turbo může odejít na čemkoliv..... jak jste s tím jinak vy spokojení ?

 

http://auto.bazos.cz/inzerat/45116720/S-Octavia-125kw-RS-TDI-Combi-Candy-white.php

 

 

Odkaz ke komentáři

Já už ji sice nemám, ale zkušenost byla taková, že po 200tis km začala citelně klesat kapacita DPF a regenerovalo to dost často, což není ideální. Takže bych u takovýho nájezdu počítal s tím, že to DPF může být problém a pak je možnost buď vyměnit, což asi nebude nejlevnější, nebo vykuchat. Ale už se o tom začíná dost mluvit a je jen otázka času, než to začnou na STK řešit.

 

Ale to je problém všech novějších nafťáků, takže je to spíš obecná otázka, jestli kupovat naftu s nájezdem 200tis km.

Odkaz ke komentáři

Já vím že je to raketa dát nové...... ale zaplnění se dá zjistit diagnostikou před koupí, takže bych měl být schopen poznat kolik gramů to už má a nemá .... majitel mi psal že je v pořádku ale rozumím... s tím DPF vím že časem bude problém, že lidi co ho odstranili budou mít na STK problém a tím pádem bude i auto neprodejné.... vím, nedá se s tím asi nic dělat :-/ to bych si musel koupit 1.9 TDI 77kw BXE a zase chipovat to a předělávat do RS paketu se mi asi nechce :-(


spíš se mi tedy jedná o to co může být za problémy ? četl jsem hodně článků i o spotřebě, jak je to v reálu ? vím že když se jede alá důchodce dá se jezdit za 5-6 a stylem alá závodník za 10 :-D ale to je asi prostě normální už

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...