Přejít na obsah

výmena motora

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám 1,6 75kw r.v. 2002 a začína mi brať veľa oleja. Chcel som na generalku ale mechanik mi ponukol vymenu celeho motora a dostanem 2 roky zaruku a novu spojku za menej penazi ako generalka. Otazka : je mozne vymeniť 1,6ku na 2 liter benzin? co vsetko by som musel vymenit okrem motora? Co vy na taky napad? Dakujem

Odkaz ke komentáři

Pokud je to stejnej motor, i když výměna stejného motoru za stejný je volovina, tak jediný co poletí je motor sám, převodovka atd zůstane pěkně na suchu dokud pod kapotu nepřijede fungující kolega.

Jo to kdybys to chtěl dělat jako já...

Vyrobit si adaptér (na zakázku, samodomo je sebevražda) na převodovku a doufat že ti nevylítaj kolečka když motoru šlápneš. a krk.

Odkaz ke komentáři

Pokud je to stejnej motor, i když výměna stejného motoru za stejný je volovina, tak jediný co poletí je motor sám, převodovka atd zůstane pěkně na suchu dokud pod kapotu nepřijede fungující kolega.

Jo to kdybys to chtěl dělat jako já...

Vyrobit si adaptér (na zakázku, samodomo je sebevražda) na převodovku a doufat že ti nevylítaj kolečka když motoru šlápneš. a krk.

ja som to chcel hlavne preto ze moja 1,6 berie vela oleja cca 1l na 4000km a v sani pri klapke mam olej a este par poruch ktore nevieme odstranit co sa tyka motora. Jeden mechanik mi poradil ze miesto generalky vie zohnat motor s 2 rocnou zarukou novou spojkou a rozvodmi. Motor plus vymena asi 700€ tak preto som myslel ked uz vymena tak poriadna ale ked vidim kolko toho treba pomenit cenovo sa urcite neoplati Ked to bude vazne tak si asi vymenim 1,6 za 1,6

Dakujem všetkym za rady :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead