Přejít na obsah

Klepání v motoru


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

posledních pár dní se mi začalo ozývat dost silné klepání od motoru.

Mám O1 RS, AUQ najeto cca 317tis.

Čím je motor ve větším zátahu, tak je klepání hlasitější.

Na volnoběh to není prakticky slyšet, při rozjezdu to je slyšet na deset metrů daleko.

Při vytáčení motoru na neutrál to dělá také, i když né tak hlasitě (tzn jízda na to nemá vliv).

Při zvýšení otáček se adekvátně zvyšuje frekvence klepání.

Když vytočím motor do vysokých otáček, a uberu plyn, tak klepání ihned ustane, i když je motor stále vytočen.

Diagnostika nehlásí žádnou chybu.

Na autě nepozoruju žádnou ztrátu výkonu.
Klepání se přenáší i na řadící páku a spojku, tzn jsou cítit nárazy...

 

Původně jsem myslel, že to je od středového tunelu od výfuku, už jednou se mi stalo, že se urvali gumové silenbloky držící prostřední díl výfuku a výfuk bouchal do střední části nosníku výfuku a zvuk byl podobný...

 

Nedaří se mi vůbec určit odkud zvuk pochází...

 

Nějaké nápady jak to diagnostikovat? Neměl jste někdo podobný problém?

 

Nemáte doporučení na zkušeného mechanika, který by byl schopný při nejhorším udělat repas motoru nejlépe z rokycanska, případně celé plzeňsko?

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři

Když to jde do spojky a řadící páky, nemůže to být spíš nějaký držák, silentblok motoru? Mně na předchozím autě klepaly hydroštely a že bych cítil nárazy v řadící páce, to teda nevím. Momentálně mi na Octavii nejspíš klepe řetěz od vaček, protože mám špatný napínák a taky to má vliv na otáčky, ale rozhodně ne na řadící páku.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Abych to téma uzavřel.... byly urvadné dvě ložiska držící klikovou hřídel, jeden šroub vyrvaný z bloku motoru,

jedna ojnice rozlomené pouzdro u klikové hřídele a poškozený jeden píst ze spodu...

bylo mi řečeno, že tím klepáním se nejspíš zohybal i blok motoru, který by bylo potřeba vyndat a přebrousit...

nerentabiljnější oprava - nový motor.... :(

Budu vzpomínat po 317tis.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...