Přejít na obsah

Horká svorkovnice umístěná na baterii


viktor60

Doporučené příspěvky

Ahoj, při údržbě auta jsem přišel na to že je černý kabel ve svorkovnici, která je umístěná na baterii ,dost horký, i na fotce je vidět tmavší matice oproti ostatním, díky působení tepla. Můžete mi prosím poradit, jestli je to normální ? Co tento kabel napájí,Na kabelu neudržím ruku jak je horký. Děkuji moc za Vaše rady.

r.v. 2001, 75KW 1.6i

post-47275-0-98245600-1443954068_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

pokud toto nějaká OI dělá, je potřeba jedna jak psal pavel71, ale dále změřit dobíjení, očistit kostry pod baterií, na starteru, dále dotažení a čistotu všech maticových spojů pojistkovnice baterie. A co s emoc neví, tak kontrola dotažení spojů na reléboxu pod palubkou.

hodnota dobíjení s vyplými spotřebiči je cca 14,2-14,5 na volnoběh

Odkaz ke komentáři

pokud toto nějaká OI dělá, je potřeba jedna jak psal pavel71, ale dále změřit dobíjení, očistit kostry pod baterií, na starteru, dále dotažení a čistotu všech maticových spojů pojistkovnice baterie. A co s emoc neví, tak kontrola dotažení spojů na reléboxu pod palubkou.

hodnota dobíjení s vyplými spotřebiči je cca 14,2-14,5 na volnoběh

ahoj, tak jsem to rozebral atd. nakonec jsem zjistil špatně nalisované očko. Abych nezakládal nové vlákno- celkem často se hned po nastartování zapnou sahary,,,,nevíte pánové co s tím? špatné čidlo teploty na chladiči? děkuji

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...