Jump to content

Octavia 3 facelift


beryfery

Recommended Posts

Víte někdo jak je to s Rear Traffic Alert ? Na stránce modelu se píše toto: Díky zadnímu radaru pomáhají systémy Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert s bezpečným přejížděním mezi jízdními pruhy a couvání z parkovacího místa.
Je to tedy tak, že pokud mám Blind Spot Detect tak mám automaticky i Rear Traffic Alert? V konfigurátoru se nikde o Rear Traffic Alert nepíše v žádné výbavové verzi, jediné, kde jsem to našel je v ceníku u standartní výbavy L&K. Nenašel jsem to ani v konfigurátoru Kokodáku. Jediné, kde jsem to našel bylo u jedné s výbav Supika.

Link to comment

Přidávám vyjádření ze Škoda infomailu na Rear Traffic Alert:

děkujeme za zájem o voz ynaší značky. Váš dotaz jsme konzultovali s kolegy z příslušného útvaru a dle získaných informací je funkce Rear Traffic Alert je standardní součástí systému Blind Spot Detect.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Duri: taky si myslim, ze to prezijem :D jinak taky budu nejspis prechazet ale pockam do zacatku 2018, protoze konecne bude benzin 4x4. Z Cupry 221kw, pouze v kombinaci kombi, DSG. Tohle je info od cloveka ve vyvoji Skodovky. Celkem by me proto sralo ted koupit tenhle FL.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment

Tak pridti rok kvuli prodejum - zaprve by ted pohrbili slabsi 2.0 TSI a zadruhe 2018 uz bude trojkova RS 5 let na trhu, takovej vyraznejsi "facelift" co se tyce techniky. Aby zas napumpovali prodeje. Proc jen kombi by me taky zajimalo. To netusim.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment

Kodiaq prijde v silnejsi 2.0 TSI co nevidet ;) to je jiz jiste. Tenhle argument moc neberu, Seat ma 221kw v Cupre a Ateca me v benzinovych verzich max 110kw - 2.0 TSI ani nema (nejsilnejsi je diesel 140kw). Proto argument s Kodiaqem nechapu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by iphonik4
Link to comment

seat má už 2 roky 220kW, ale stejně je to furt předokolka, takže tak... respektive těch 220kw a 380nm je hodně na limitu a chtělo by to už RWD nebo pro mainstream 4X4(nejlepší asi torsen se zadním diferenciálem)

 

vše to sou jenom domněnky, takže tak.. třeba s tím přijdou proč by ne.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...