Přejít na obsah

Kohyho RS


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Tak po dlouhé době přidávám něco málo

Pořídil sem si xenony, takže nákup pořádných žárovek a denního svícení

Uložení kosti motoru od Powerflex - to budu dávat snad o víkendu

Objednán je vejfuk Laityng, ve čtvrtek si pro něj jedu :)

A dnes čekám na uzavřený Blow off ventil Forge :)

 

post-49336-0-77576400-1460966793_thumb.jpg

post-49336-0-59770900-1460966806_thumb.jpg

post-49336-0-33964100-1460966821_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak bov je na místě, večer to testnu, očekávám velkej rozdíl :D

Díky,jo snažím se, hlavně dávám na rady ostatních co už maj ty 1.8T vychytaný a vědí co a jak..

Zítra snad dorazí hadice na odvětrávání víka,protože se mi zdá že origo už dosluhují..

post-49336-0-82076900-1461235397_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

Tak dneska vyměněný silentblok kosti motoru, dalo se čekat že půjdou všechny šrouby povolit hladce až na jeden :D Takže úspěšně odvrtán a vykroucen M8x40, měl sem nový, takže nakonec nic závažnýho.

Všechno pořádně očištěno.Rozdíl je opravdu velmi znát, původní gumy byli úplně vymačkaný a spuchřelý. Motor má úplně jinou odezvu na plyn a hlavně zmizelo divné vrčení. Přidali se mírné vibrace v interiéru pod prdelí ale nic hrozného :D Všem co mají 1.8T tuto výměnu doporučuju.

Návod:

http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/vymena-silentbloku-u-skody-octavia-spodniho-uchyceni-motoru-za-powerflex

 

BOV otestován a jsem příjemně překvapen, série BOSCH proti tomuhle FORGE vůbec nestíhala..

post-49336-0-90777800-1461235847_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

Jo s tim odstraněním se musí s mírou..

Dneska sem dával nové zadní kotouče a destičky, původní jsou KO to snad ani nechtějte vidět v jakým byli stavu :D Stydím se že sem to neudělal hned po koupi..Talíř za kotoučem obroušen a natřen, třmeny taky natřeny :)

Jinak ještě preventivně nové svíčky NGK.

post-49336-0-01375300-1461693968_thumb.jpg

post-49336-0-59546900-1461693983_thumb.jpg

post-49336-0-19902700-1461693998_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

No s mírou, jediná věc, co má dle mě alespoň trochu smysl k odstranění je sekundár a diskutabilní N249. Pokud ale vše funguje, nevidím důvod něco odstraňovat. Tvoje brzdy jsou ještě dobré, já jezdil rok s přibrzděným třmenem a nevěděl to, dokud jsem to neslyšel :-D

<br />

<br />Kolik jsi za svíčky dával? Já přecházím na klasické měděné a budu je měnit s olejem :)

Odkaz ke komentáři

Jo sekundár až začne s n249 sr*t tak půjde pryč..Moje už byli taky dost šílený zevnitř byl kotouč sjížděnej jen asi na 2cm,destičky měli sotva 5mm materiálu, a na ruční brzdu už skoro vůbec nereagovali...Svíčky 260kč za kus, já se dočet ,že tyhle NGK PFRQ budou dobré :) Původní BOSCH by ještě taky posloužili, vypadali pěkně, ale člověk nikdy neví co tam předchůdce dával..

Odkaz ke komentáři

Nechci tě strašit ale je možný, že budeš mít zatuhlí píst ve třmenu, potvory to rádi dělají, uvidíš jestli se ti podaří ho vrátit až budou venku destičky..na ruční brzdu budu zkoušet toto: http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/pomocna-zpetna-pruzina-rucni-brzdy

 

Jinak barvu na třmeny sem trefil od oka a je opravdu stejná. Kod barvy originál zelená je 6029, tu alkyton neměl v nabídce tak sem zkusil tuhle hammerite a trefa! :D

post-49336-0-63016100-1461701066_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...