Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Tomyzima

DPF Off a STK 2016

Recommended Posts

Ahoj, letos v červnu mě čeká technická. Jak už víme, od r.2016 bude nejspíš problém s emisemi. Už jste je letos někdo dělal s vybraným DPF?? Mám DPF off od předchozího majitele, Egr mám novej. Je šance, že díky absenci DPF neprojdu?? Auto normálně nekouří, pouze na dálnici při 160km/h avýše vidím ve zpětným zrcátku dým :/

Share this post


Link to post

Teoreticky do 30.6.2016 platí přechodný režim, který je relativně volnější a technici na emisích mají možnost ignorovat readiness kódy, můžou smáznout paměť závad atd. Takže rozhodujícím faktorem by zůstávala reálná kouřivost, která se měří v každým případě. Pokud by se vozidlo vlezlo do limitu kouřivosti, mohlo by projít. Ale musel by technik chtít to auto pustit. Pokud by jel poctivě, měl by DPF off zjistit a tím by to pro něj mělo skončit.

 

Každopádně bych si zkontroloval paměť závad, jestli to tam něco háže, případně kouknul na readiness kódy, co ukazují.

 

A další věc je, jak vypadá ten DPF fyzicky. Protože i kdyby to na ME pustili, tak pokud by technik na STK viděl nějaký "podezření", mohl by to stopnout bez ohledu na papír z ME. Takže záleží, jestli tam ten filtr fyzicky je, jestli není nějak rozřezanej atd. Takže standardní cestou bych tomu taky moc šancí nedával, možná přes nějakýho servisáka, kterej má známý a dokáže to protlačit.

Share this post


Link to post

Takhle to přesně chci udělat. Dám to do servisu, kde servisuju už pár let, tak uvidíme co a jak. DPF bylo vykuchany a zpět svařený.<br /><br />Takže teď ještě snad prolezu a pak koupit novej DPF

Share this post


Link to post

Origo od Skody 34000 po slevě. Budu muset pořídit nějakej neorigo, který budou fungovat na podobný bázi ( křemičitanový filtr ). Ty s plechem uvnitř ( JMJ ) prej ničí motory, ale nevím, no...

Share this post


Link to post

Tady jde čistě o ty emise. Na STK nemá šanci poznat že s ním bylo n co dělaný pokud nemáš celej novej downpipe. Je k tomu DPF přístup jak k penězům. Kdy jdeš na STK?

Share this post


Link to post

No, ja si myslím taky. Někde jsem četl, že prej maj dělat upgrade měřících stanic a že maj měřit i saze ;/ půjdu někdy v květnu, abych měl dost času to dát případně dokupy

Share this post


Link to post

Nechci být za prudiče, to vůbec ne, ale kdybyste si udělali STK do konce roku 2015, tak jste mohli mít na dva roky klid a do té doby se to nějak vytříbí B)

Share this post


Link to post

Dneska jsem byl na emisích a dělal jsem, že nic nevím, že mám to auto teprve měsíc a pod. No, kdyby nepřimhouřil všechny oči, tak bych neprošel. Mluvil o nějakých hodnotách, že je normální 0,1, max. je 0,5 a já jsem měl nějakých 0,64:( Tak to tam nakonec přepsal, aby dobře bylo:) A součástí je výpis z diagnostiky a tam bylo 0 chyb :-) V pátek jdu na technickou, tak pak dám info.

Share this post


Link to post

Ty JMJ prej ničí motory. Uvnitř neni křemičitá vložka, ale 2, nebo 3 role plechu obohacených o drahý kovy. Na dieselpower jsou na to diskuze. Zatím mi vychází nejlíp jetej originál, nebo asi MTS od Elite. S tim ale zatím nemá nikdo tady zkušenosti :/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...