Jump to content

3x problém s 1.2TSI 77kW


Recommended Posts

Dobrý den, podělím se se svými problémy s motorem 1.2 TSI 77kW v Octavii II FL, najeto 75000km, olej měněn předepsaný po 15000km.

 

1) problém je vzlínající olej kolem plastového krytu rozvodů viz foto 1 a 2.

Děje se to někomu z vás? Pokud ano, řešil to někdo se servisem?

 

2) při zběžné kontrole motoru jsem zjistil uvolněnou hadičku která patrně slouží k odvětrávání víka ventilů. Na straně u filtru drží dobře, ale u víka ventilů je utržená v místě plastového ventilu viz foto 3 a 4. Samotný díl lze sehnat nový asi za 400,- ale obávám se že chybějící plastová část zůstala zaražená vevnitř tudíž si to sám asi nevyměním. Opět se ptám, stalo se to někomu z vás? Jak sek tomu servis postavil? Na různých zahraničních fórech jsem se s problémem setkal vícekrát proto si myslím že to nebude úplně ojedinělá závada.

 

3) nedávno se mi z ničehož nic rozsvítila kontrolka kontroly výfukových plynů a diagnostika hlásí

P0110 - Pohoná jednotka - Intake Air Temeprature Circuit

Nevím jestli to třeba nesouvísí se závadou číslo 2, nicméně auto jezdí normálně.

 

Díky všem kteří pomohou.

 

 

post-25807-0-81459100-1457019416_thumb.jpg

post-25807-0-79973200-1457019423_thumb.jpg

post-25807-0-61509000-1457019618_thumb.jpg

post-25807-0-29619700-1457019636_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 months later...

Byl, borec trvdí že je to rozteklý olej od výměn oleje, že se to vibracema motoru roznese všude. Tak mě to utřel a řekl, že jestli se to znova zašpiní olejem tak že mi daj nový kryt řetězu. Popravdě jsem to ještě nekontroloval.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tak jsem se dnes vrátil ze servisu a kdyby to někoho zajímalo tak to dopadlo následovně:

 

- kryt rozvodů sundali a přetěsnili, uznala to škodovka jako pozáruční opravu takže sem nic neplatil

 

- ulomenej ventil se vyměnil, cena asi 300,- + něco práce

 

- kontrolka chyby motoru byla způsobená nejspíš uhlodaným kabelem který vede k čidlu teploty, vyměněno

 

všeho všudy sem platil 1600,- a auto bylo na servisu asi 5 hodin

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...