Přejít na obsah

Stříbřenka 2.0


Doporučené příspěvky

Máte pravdu oba ;) mě láká Yeti nebo Sup 2, ale zase se mi líbí jednoduchost kvalita a výdrž O1, takže mi stále mi vyhovuje :) žádná hromada kurvítek ekonesmyslů apod. věcí co se serou a stojí obvykle majlant :D

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Máte pravdu oba ;) mě láká Yeti nebo Sup 2, ale zase se mi líbí jednoduchost kvalita a výdrž O1, takže mi stále mi vyhovuje :) žádná hromada kurvítek ekonesmyslů apod. věcí co se serou a stojí obvykle majlant :D

Asi tak nejak :D Mam chudou výbavu a jsem moc rád že to ma málo eletriky :D Dneska auta jsou hezký, me by se líbila 3 octa v RS combajnu ale jako tolik čidel a el že bych to za chvíli prodal :D

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Nějak jsem zapomněl odepsat, souhlasím s vámi a jsem rád že je nás víc :D

 

Dneska jsem konečně zase jednou Oktuli umyl, byl to hnus :palec: nicméně po městě a kolem super, všude sucho, ale u nás furt mokrý cesty a kaluže, na dvoře bonus ve formě bláta... takže asi je jasný jak dlouho to vydrží -_- ale aspoň chvilkový pocit z čistýho auta - k nezaplacení :D

 

A ještě jedna informace... známý chce kupovat auto a nabídl mi za Oktu 100k když tam nechám co tam je, tak mi nasadil brouka do hlavy.... ale nevím nevím, zase shánění něčeho zachovalého, nestočeného atd. znovu... :D je fakt že 1.8T by se hodila, výkonu není nikdy dost :loool: případně 2.8 V6 v Supu, nebo přidat a koupit něco novějšího ale to se mi moc nechce...

 

Na druhou stranu mám ji zachovalou a teď naprosto bez investic, něco jsem do ní dal, stejně bych na tom samozřejmě tratil, tak nevím nevím, ale nabídka pěkná a je fajn že ten stav dokáže stále někdo ocenit... :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

tato myšlenka mě napadla minulý měsíc... rychle jsem od ní ustoupil, nechci mít zase dávat do "nového" auta další prachy a nevědět... teď jsem ve stavu, že vím o autě vše... sice starší, ale v docela solidním stavu. Ano... chtěl bych mladší auto... ale to může být taky v horším stavu jako moje 14 let staré...

Odkaz ke komentáři

Čoveče taky dobře jedeš, ještě rychleji jak já :D :D :palec:

Vím proč jsi to udělal, ale za mě je škoda toho LPG...

Jinak velice chválím poctivou údržbu i tříhrnku (já bych doma s fabii nepochodil - prý je to malý, tak má jedničku ;)), ale co chválím nejvíc, je to denní svícení. Montoval jsem to známému, je sice drahý ale výsledek stojí za to :palec: :palec: :palec:

Odkaz ke komentáři

Díky za pochvalu, snažím se taky pečovat :) akorát mi došli nápady co vylepšit/dodělat/... a taky proto přišla myšlenka prodeje když mi to známej navrhl :D ale asi to neudělám, myslím že by to byla škoda, ale on auto ještě němá tak to bude chvíli ještě zkoušet :D

 

K dennímu svícení - jak jsem ho objevil tak nic jiného už nepřipadalo v úvahu, prostě to tam krásně pasuje, takže až na tu cenu naprosto parádní :)

 

LPG jsem byl taky dřív celkem odpůrce, ale jak jsem se pro něj odhodlal do předchozí 1.6 (se kterou jezdí už ségra od koupě 2.0) tak jsem mu přišel na chuť a už ho chci a nevadí mi (samozřejmě musí být dobře udělané), a jelikož hodně lítám, tak se mi to vyplatí, což byl taky hlavní důvod proč ho mám, ale to jsi sám pochopil ;)

 

Přítelkyni zatím Fabča bohatě stačí a líbí se jí, do školy jezdila sice cca 100km takže měla týdně 200km, ale nezávodí tak měla i pěknou spotřebu na to že to je samý kopec a teď už jezdí do práce asi 3 km, takže na Haťapku ideální :D jinak "údržba" tříhnku se povedla, od opravy neubyl ani milimetr oleje na rysce ;)

Odkaz ke komentáři

Buď rád že ti funguje a máš v ní vše co si přeješ ;) Prodával bych jedině za předpokladu, že bys chtěl něco novějšího, většího nebo silnějšího, jinak bych neprodával, když už víš co máš.

 

Já sem plyn několik let montoval. Zezačátku jsem v jedné firmě montoval jen nové plyny, tak to fungovalo dobře, ale pak sem se dostal do jiné firmy, kde se servisovaly i vozy s namontovaným LPG již delší dobu (i 15 let) a vozy dovezené z ciziny, na které se tu nedalo nic sehnat a kolikrát se i předělával jeden systém za druhý. Tam jsem zjistil, že nafta se co do držby oproti LPG (už nějaké pátek provozovanýmu) vyplatí. Ale všechno je o přístupu, údržbě a hlavně kvalitě tankovaného LPG.

 

Manželce taky menší auto nevadilo do doby, kdy skončila s maličkým Suzuki Swift (2002) pod Liazkou, od té doby nechce nic menšího než Octavii.

 

Buď rád že HTP funguje a doufej, že to bude ještě dlouho trvat :palec:

Odkaz ke komentáři

Spokojen jsem, ale výkon navíc by se občas hodil :D (Třeba 2.8 V6 v Superbu + LPG samozřejmě)

 

S tou údržbou je to diskutabilní... to co píšeš o LPG po xx letech to bude platit i u novější nafty, kor když bude zanedbaná stejně jako může být to LPG... tam když se to začne sypat stojí to taky všechno majlant, samý ekonesmysly atd... takže si moc nevybereš, vše má pro a proti :) nic vyloženě nezastávám, každý ať si jezdí čím chce :) alespoň že už se ta moderní nafta dá poslouchat, v tomto směru už by mi nevadila tak jako starý hlučný motory, to se mi líbí :)

 

Nicméně už proto co píšeš bych si nikdy nekoupil auto s LPG, vždycky jedině bez a dodělat si ho, člověk ví co tam má, kdo kdy a kde to montoval a když se něco porouchá nebude problém to sehnat :)

 

No nevím, pod tou liazkou bych nechtěl skončit ani se starou Oktávkou, ikdyž velikost samozřejmě navozuje větší pocit bezpečí :D samozřejmě ale radši v Oktě nebo i Fabii než ve svišti :D

 

Myslím si že sloužit HTP bude ještě hodně dlouho, mám tam i delší vodítka ventilů a lepší ventily, nový kroužky a rozvody, tak by snad neměl být větší problém :) ještě jsem vymlátil zbytek katu a dám o kus dál univerzální a přemístím sondu za katem, ať to není hned na svodech ten kat jako původně :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Ona nedobrzdila, takže tam by ten rozdíl byl poznat hodně, ale samozřejmě že i octavia je oproti liazce malá :D

 

Superb 2.8 V6 je :palec: :palec: ale dvojkové 3,6 FSI je lepší pecka :D

 

Jinak všechno je o držbě a tak trochu i o štěstí, ale dneska už bych si asi koupil (kdybych řešil fungláča) asi benzín. Když vidím jak to jede a přitom při normální jízdě je spotřeba SKORO jak u nafty (kór když už má DPFko). No a ty emisní pi... jsou zabijáci nafty. Ale souhlasím s tebou, že když LP, tak nový do auta, kde předtím nebyl :palec:

 

S tím UNI katem to není špatné nápad :palec: Nebude to tak blízko, tak snad ventily nebudou tak trpět.

 

Tím mým komentářem jsem rozhodně nechtěl odsuzovat LPG a vyzdvihovat naftu. Osobně mám nejradši čistokrevné benzin s obsahem 1,8/2.0, ale kvůli spotřebě mám TDI. Jen sem nikdy nepochopil, že si někdo koupí třílitr a víc a pak tam dává plyn. Montovali jsme tenkrát (naštěstí já ne, nebylo tam místo ani na změnu názoru) Pheaton W12, Land Rover Range Rover V8 s kompresorem, BMW 550i nebo Focus ST... Ale proti gustu...

Odkaz ke komentáři

No dvojkový je trochu jiná cenová kategorie :D a navíc přímý vstřik tam bych LPG taky nechtěl... návratnost nižší, složitost vyšší atd... ale jezdí se s ním parádně, to je pravda :)

 

Já to chápu u levnějších/starších aut s velkým motorem, u toho Supu 2.8 by mi taky nevadilo LPG, ale do aut za takový prachy co píšeš to taky úplně nechápu... :)

 

A u novýho bych taky bral spíš benzín, návratnost investice do nafty je hodně pomalá, spotřeba podobná, jet už to taky jede díky turbu tak proč ne :)

 

A k tomu HTP, taky myslím že to neuškodí ba naopak, navíc to bude i levnější :D

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Díky ;) akorát jsem si tak začal říkat jestli to nemám až moc stříbrný :D ale snad ne, dost se mi zamlouvají :)

 

A z neorigo jsem našel v okolí taky jedny co se mi celkem líbí, jen jsou na nich zimní tak by to byla další investice :D Originály mají Nexeny 2x5 a 2x6mm

 

Nějaký názory na tyto ? :)

post-23904-0-46660200-1490761300_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

43VTEC: Ano taky 16, ale menší profil jiný ET a ještě zimní bohužel :)

 

Avanti: Dobrá zpráva origoše vyhráli :D

 

Cena byla skoro stejná jak ty Originály který mi přímo sedí s tím co mám v TP a navíc mají 2x5mm a 2x6mm Nexeny, tak jsem pro ně dnes po práci fičel, před chvilkou jsem dojel jsem KO :D zítra ráno je hodím na vyvažovačku a doufám že nebudou třeba koplý, podám info :)

 

+ samozřejmě je musím vyčistit než je nahodím na auto :)

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak kolečka jsem trošku umyl, chtělo by to vydrhnout vevnitř ještě víc, ale nebyl moc čas, tak alespoň něco :D vyvážil jsem je, koplý nejsou tak jsem spokojen :pivo: Gumy zatím nechám, ale počítám s tím že je asi budu během léta měnit najezdím hodně :D

 

Nějaký fotky :)

post-23904-0-39707600-1490894436_thumb.jpgpost-23904-0-88427800-1490894272_thumb.jpgpost-23904-0-34480700-1490894217_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...