romis82 Odesláno Duben 15, 2016 Sdílet Odesláno Duben 15, 2016 Ahoj nesetkal se někdo z vás stím že když pustí plyn tak auto škubne(cukne) docela citelně a něco podobného pozoruju i při přeřazení.Jinak při přidání nebo ustálené rychlosti je vše ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Duben 16, 2016 Autor Sdílet Odesláno Duben 16, 2016 Kdyby to bylo při přidání plynu tak bych to chápal ale stačí úplně sundat nohu z plynu a auto prostě škubne!Jako by mě někdo chytnul za zadek.Napadá mě klapka ale ta byla čištěná pár měsíců zpátky a provedeno základní nastavení.Někde jsem se dočetl že by to mohlo dělat čidlo spojkového pedálu že zůstane v otevřené poloze ale to mi nedává moc smysl proč by to dělalo při ubrání plynu když spojku nevyšlapuju... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Duben 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Duben 21, 2016 VYŘEŠENO!!!Výměna čidla spojky! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Markeru Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Také mám tento problém. Opravdu pomohlo to čidlo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Ano v mém případě ano!Originál přímo ve Škodovce vyjde na 465 Kč ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Markeru Odesláno Květen 7, 2016 Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Děkuji, vyzkouším a dám vědět jestli to pomohlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Zkus a uvidíš!Koukal jsem na Kelly ale měli tam nějakou druhovýrobu za 499 Kč tak jsem radši koupil origo za 465 Kč ? Už jsem měl nervy co zase je ale když to byla jen taková prkotina... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 8, 2016 Sdílet Odesláno Květen 8, 2016 Byl vadný spojkový spínač a Vag chybu neukazoval? Spínače se dají vagem testovat jak spojkový tak brzdový, ukazují 0 nebo 1, vyplej nebo seplej. A i přes to může být vadný??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 8, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 8, 2016 Já jsem to neměl na Vagu prostě jsem to zkusil a vyšlo to!Nikde jsem nenašel nic podobného až na Fabia Fóru a pak ještě podobný problém u 206 Peugeota.Říkal jsem si že to risknu za necelých 500 kč ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 11, 2016 Sdílet Odesláno Květen 11, 2016 Nestalo se vàm někdy, že zůstal plyn vyset, mě konkrétně na 1500 ot? A na plyn jsem nešlapal. Je to elektronický plyn, motor bfg. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 11, 2016 Přes zimu nemám vůbec problém s otáčkama,hned po nastartování točí 900-950 se sytičem a pak standartních 750!?Ale jakmile se oteplý tak někdy po nastartování si začne přidávat někdy i na těch zmiňovaných 1500 otáček ale tak po minutě spadne na 750.Klapku jsem měl čištěnou už 3x základní nastavení provedeno před vag vždy.Neřeším to v běžném provozu jede auto dobře,neškube,necuká... Jinak taky mám 1.6-75kw BFQ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 11, 2016 Sdílet Odesláno Květen 11, 2016 Màm to tak podobně, jen ten volnoběh mám asi 670 ot. Plus mínus 30 ot. Podle vag je požadovaná 670 ot. Na volnoběh to nepatrně poškubává s motorem, nevim už čīm by to mohlo být! Klapka čištėná a nastavená. Sání těsní. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 12, 2016 U těchto motorů je to normální!Dokonce i můj mechanik vlastnil 1.6 a nechtěl se smířit stím tak to řešil ve Škoda servise pak přímo ve Škodovce a tam mu nějaký servisní technik řekl že nějaká 1.6 to dělá a nějaká ne a že ještě nikdo nepřišel na to proč!Tak se toho zbavil a má naftáka?I já cítím při stání na volnoběh lehké škubnutí ale mám to už přes 3 roky a na ledacos jsem si už zvyknul a neřeším kde jakou prkotinu!Obzvláště u tohoto motoru!Přímo tomu známému řekl ten servisák že tenhle motor je od Audi ale ta samá zjistila po pár letech co je to za zázrak tak ho přestala používat no a pak přišel VW a koncern a byla scháňka po motorech a Škodovka podobný motor potřebovala tak na co dělat zbrusu nový když se jim to válelo ve skladech?A je pravda že například VW a třeba Seat mají šestnáctiventil 77 kw a Audi potom přešla na FSI 85 kw a Octavia Tour i Octavia II pořád jela s tím osmiventilem ve výrobě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 14, 2016 Sdílet Odesláno Květen 14, 2016 Vīm že to neni nic vàžné, jen je zajímavé, že když byla zima tak starty normàlní, a teď když je kolem 15 stupňů, tak to někdy studené startuje na zvíšené otáčky,na chvíli kolem 1500. Ot. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 14, 2016 Sdílet Odesláno Květen 14, 2016 Asi bude špatné čidlo teploty chladící kapaliny, takže by si mohla ŘJ motoru myslet, že je motor studenější než ve zkutečnosti je a podle toho nastaví dávku paliva, pak se to právě může projevit ve zvýšených otáčkách. Pokud máš VAG nebo někoho známého, tak se u studeného motoru podívejte jaká teploty jde do budíku a do ŘJ motoru, obě hodnoty se musí +- shodovat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 14, 2016 To čidlo můžeš zkusit vyměnit jak píše Konny,stojí pár stovek.Mě to nepomohlo bylo to stejné jako před výměnou!Já jsem pocítil změnu až po vyčištění klapky+základní nastavení do té doby jsem vyměnil kabely,svíčky,pal.filtr,čidlo teploty,čidlo klepání,lambda sondu,samozřejmě tankuju kvalitní benzín(teda,snad aspoň si to myslím ?)na Benzině přidávám aditiva VIF do každé nádrže a jednou za čas tam přidám přípravek na čištění pal.systému a vstřiků.Ale až po vyčištění klapky to začalo držet otáčky,nedusilo se to,neškubalo a necukalo.Takže ten zvýšený volnoběh po nastartování a mírné škubnutí sem tam než se ohřeje opravdu neřeším!!!Možná by pomohla výměna klapky ale nechce se mi investovat za kvalitní 6-7 tisíc s nevalným výsledkem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 15, 2016 Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 Čidlo teploty chladící kapaliny mám nové originál a tím to nebylo. Čidlo venkovní teploty je ještě neměněné. Klidně je možné že může být i klapka vychozená. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romis82 Odesláno Květen 15, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 No to čidlo venkovní teploty stim nic mít společného nebude!???A tu klapku si nechal čistit+základní nastavení? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Květen 15, 2016 Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 Ano, klapka vyčištěná + záadní nastavení a bez výsledku. Snad mě ještě napadá těsnění pod parohama. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 15, 2016 Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 Když ti ani vyčištění klapky a nové teplotní čidlo nepomohlo, tak by to mohlo dělat to těsnění pod parohama (taky jsem s přisáváním falešného vzduchu měl problmy). Pokud máš nějaký hořlavý sprej, tak ho při běžícím motoru stříkej na parohy (tam kde je těsnění) a pokud se změní chod motoru, tak tam to přisává ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Prosinec 14, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2017 Ahoj, na bráchově octávce pozoruju problém, že když jedu, najednou pustím plyn auto docela hnusně cukne. Je to 1.6, 75 kW. Spojka mu zabírá až nahoře, mám pocit, že začíná i lehce prokluzovat - může to být zapříčeněno i tímto ? Spojkou nebo dvouhmotou ? Nebo se spíše dívat na klapku, váhu vzduchu apod.. ? Ten pocit toho cuknutí bych popsal, jako by do mě někdo lehce zezadu narazil. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Prosinec 14, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2017 Mám už nějakou dobu stejný problém. Při puštění nebo přidání plynu auto škubne (nejvíc je to citelné při pomalé jízdě a lehkém přidávání a ubírání plynu). Jelikož mám předface, tak čidlo spojky nemám, tak mě napadá, jestli není vyžvejkaný uložení motoru, tzn. motor má pak velkou vůli a hýbe se...? Dá se třeba doma nějak poznat, jestli je nějaký silentblok na motoru špatný? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek0018 Odesláno Červen 11, 2018 Sdílet Odesláno Červen 11, 2018 V 14. 12. 2017 at 18:27, Konny napsal: Mám už nějakou dobu stejný problém. Při puštění nebo přidání plynu auto škubne (nejvíc je to citelné při pomalé jízdě a lehkém přidávání a ubírání plynu). Jelikož mám předface, tak čidlo spojky nemám, tak mě napadá, jestli není vyžvejkaný uložení motoru, tzn. motor má pak velkou vůli a hýbe se...? Dá se třeba doma nějak poznat, jestli je nějaký silentblok na motoru špatný? Mám stejný problém, můj mechanik mi říká, že by to neřešil, vzhledem k tomu, že jde o LPG, ale mě to štve. Před tím jsem měl Megana II s podobnými projevy, taky LPG, a po vyměně silentbloku motoru (jeden byl utržený, druhý natrzeny/ ze tří) to bylo úplně jiné auto, lepší rozjezdy, podřazovani, atd. Už jsem to i konzultoval s mechosem, ale nějak tomu nevěnoval pozornost. Tak nevím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 11, 2018 Sdílet Odesláno Červen 11, 2018 (upraveno) Ja jsem se ptal kamarada automechanika a rikal, ze to pravdepodobne tim ulozenim motoru bude. Takze ulozeni motoru a prevodovky je na seznamu dilu. Ted musim poresit lambdu a vahu vzduchu... EDIT: LPG s tim urcite nema nic spolecnyho, protoze u me to dela i na benzin. Upraveno Červen 11, 2018 uživatelem Konny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hyndas Odesláno Duben 30, 2019 Sdílet Odesláno Duben 30, 2019 Výměna trakční vzpěry, kontrola + vypodložení silentbloků motoru + převodovky. Problém nadále přetrvával, výměna spínače spojky......a problém cuknutí je pryč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Šváb Odesláno Červen 6, 2021 Sdílet Odesláno Červen 6, 2021 Omlouvám se, že oprašuju tohle téma po tak dlouhé době. Řeším tenhle problém už nějakou dobu, všichni mi tvrdí, že to řešit nemám, že je to normální. Ale mě se to nelíbí. Až tady jsem se dočetl, že by to mohl být spínač spojky. Spínač jsem fyzicky proměřil ohmmetrem a zdá se, že funguje správně. Abych ale prověřil celou cestu signálu do řídicí jednotky, potřeboval bych vědět, ve které položce ve VAGu uvidím stav tohoto spínače (a udajně i spínače brzdového pedálu) jak je čte ŘJ? Někde jsem se dočetl, že je to skupina 006, tam já ale mám otáčky, teplotu, lambda faktor atd. Projel jsem snad všechny skupiny, ale nikde jsem to nenašel. Mám Octavii 1,6 MPi, 74kW, AKL, r.v. 98, VAG 304 IHR. Díky za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gangbang Joe Odesláno Červen 6, 2021 Sdílet Odesláno Červen 6, 2021 Teď jsem zmatenej. 14.12.2017 psal Konny, že předface spínač nemá. Ty máš tutově předface s spínač máš? 😮 Vůbec nechci rejpat. Mám taky předface AKL a občas mi to přesně takto škube. Jen když se to děje mně, tak mi neklesá okamžitá spotřeba na 0, ale pořád ukazuje někde mezi 3-10l. Proto sem sázel spíš na váhu/klapku atd. Kde ten spínač máš? U pedálů jako na brzdový světla nebo až někde na spojce? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 6, 2021 Sdílet Odesláno Červen 6, 2021 Ano, psal jsem tenkrát, že předface spínač spojky nemá, protože jsem se to někde tenkrát dočetl, ale opak je pravdou. I předface má spínač spojky. Sám jsem se totiž přesvědčil u mého auta, že tam ten spínač opravdu je. Je přímo nad spojkovým pedálem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Šváb Odesláno Červen 7, 2021 Sdílet Odesláno Červen 7, 2021 Ano, mám předface a spínač opravdu mám. Taky jsem byl zmaten tak jsem se šel podívat přímo do auta a je tam. Jak je píše Konny, je přímo nad spojkovým pedálem. Mě to takto cuká pořád :-( Odpojil jsem konektor a "propípnul" jsem spínač ohmmetrem a je OK. Spíná i rozepíná jak má. Nevěděl by někdo kde to uvidím v tom VAGu? Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gangbang Joe Odesláno Červen 7, 2021 Sdílet Odesláno Červen 7, 2021 Tak to se na něj taky vrhnu, dikec. A vám to ukazuje spotřebu normální? Při jízdě se zařazenym kvaltem a bez plynu? Mně jdou tyhle dvě závady vždy ruku v ruce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.