Bazy Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 tož to jsem zvědav na toho plazivce :)) pojd do toho !!! Odkaz ke komentáři
Martyp Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 Jak pise Vojta,taky moce nechapu,co se kde resi s kostma atd..Ono se to tam porovna..Jen na tom zadku je to potreba naladit,nez se pridela rameno zpatky no..nebo jak sem psal, stahnout pruzinu.. ;) Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 Jsou chvile kdy mam chut se pomilovat se svym autem. :prcprc: Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 konečně jsi přišel na to,že babu doma nepotřebuješ Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 (upraveno) i váhový poměr by byl celkem OK :D podvozek super Upraveno Červen 28, 2012 uživatelem Rolbař Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 Zadek i predek dotocit a naimpregnovat pryze :) Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 No ja to teda prasknu.... musel se tam vratit puvodni podvozek (skrtal o kolo) a aby se nereklo narvali jsme tam hafo pitlu s piskem.... jeste pytle a bude dalsi centak dolu... Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 A pak hodit do cerny kryci plechy kotoucu a brzdice Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 Nooo tohle tomu autu chybelo ;) ale jak rika Vasek jeste stocit to co zbyva ;) Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 konečně jsi přišel na to,že babu doma nepotřebuješ jen jestli si to myslí i Ondrovi játra :D co tvrdojaterníku? :D :D :D Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 jesti dobre pocitam na zadku zbyva 10mm a na predku 15mm takze je to -50/-55 Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 jinak auto jeste dostalo novej olej, olejovej filtr, kabinovej, pylovej. Horni ulozeni prednich a zadnich tlumicu. Palivovej filtr prijde v pondeli spolu s kontrolou stavu chladiva klimatizace. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 pěkný to máte, pane, takže údržba taky hotová .... co dále? Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 tak jsem mluvil s Jirkou, nejdřív se na tebe podívá okem ortopéda a když prej budeš moc naklepanej tak holt okem patologa :D :D :D :D Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 dekuju dekuju, no dal uz toho moc neni, existuje neco jako muj seznam povolenych finalnich uprav, ten se pomerne rapidne zmensuje tim jak dotahuju rozjete veci. Trmeny na cerno jsem chtel uz driv asi to spacham, plechy jsou cerne od brzd a pekne kvetou takze nejspis koupim nove hodim je na cerno a budou pripravene na dalsi vymenu brzd nebo az uhnijou definitivne. Chtel bych natrit na cerno i ty rezave plochy co prosvitaji mezi paprsky kol. Peto, diky. Jeste jsem s tim nezkousel jet v pravym na dalnici, ale tusim to bude peklo. :lool: :lool: :lool: Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Červen 28, 2012 Sdílet Odesláno Červen 28, 2012 budeš muset jet v levým až sem pojedeš. Hlavně vyblikávat Passaty :D Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 Tak dnes rano cestou na geosku zjisteno ze pri ostrejsi jizde pravotocina tahla do kopce a levo kolo nekde skrta, take budu sledovat ale spis pujdeme nahoru nez dolu. Odkaz ke komentáři
Martyp Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 (upraveno) To bude Ondro klasika na zadku spoj blatniku s naraznikem..Je tam takovej "prebytek",takze bud ubrousit,nebo vyhnout nahoru...Tam to skrta vzdycky,kdyz sou sirsi kola...Nechapu,proc tam trci takovej plat zbyecne.. :( Jinak pekny!Jeste ozivit pneu,jak rika Vasek a dobry...!Sem zvedavej v realu.. Upraveno Červen 29, 2012 uživatelem Martyp Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 Je to predek a kdyz je auto v rejdu a kolo vic zatizene. Rekl bych ze je to dusledek tech 235 a ET42. :wallbash: Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 Hneď je to krajšie.. a o tých pneu ti to všetci hovorili.. Odkaz ke komentáři
Martyp Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 A drhne to venku,nebo vevnitr o podbeh?Mozna to bude stejnej problem,jako mel Vojta, tam to dela Torx, co drzi podbeh pirmo nahore v pulce blatniku.. ;) Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 stoč to a nějaký pazvuky neřeš Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 Jj ten torx nahore v prednim podbehu si vyndal? Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 Ondro vypada to suprovo Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 tak potvrzeno, skrtlo si to okolo toho torxu navrchu ale ne o nej ale skrablo to ryhu do lemu... Podle mne musi trochu nahoru a nebo jinou pneu s mensi sirkou... foto doda ondra Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 ja by som volil uzsie gumy 225 su akurat zvysovat to nema vyznam to bola potom skoda davat tam ten podvozok Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 tenkrat mi pripadlo ze kdyz uz 19" tak aspon 235 at to ma nejakej smysl oproti 18", navic v dobe kdy jse kupovla gumy tak ty 235 byly za supe cenu. Myslim ze pokud by 5mm stacilo tak to fakt nebude videt. Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Červen 29, 2012 Sdílet Odesláno Červen 29, 2012 tak pokial je to len taky maly kusok tak nieje co riesit ja ze to chces dvihnut tak o 2centy Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky