Jump to content

TSi po 100 a více tis. km. a rady při koupi.


Recommended Posts

Dobrý den.

 

Zajímalo by mě jak je na tom ojeté 1.4 tsi. Kde jsou takové ty zlomové km. kde začína odcházet různé věci. Problému tohoto motoru sem načetl spoustu ale nikde sem pořádně nezjistil zkušenosti s 1.4 tsi po např. 150 tis nebo i víc. Kolik ten motor vydrží a jaké jsou nejčastější poruchy (hlavně ty nákladnější... když oprava bude stát 5 tis. tak neřeším... ). Četl jsem hodně o problémech 1.8 tsi.... Je stejný problém i u 1.4 tsi ? Myslím tím papání oleje, nákladně opravy...

A co řetěz v jakém roce přešly na klasický řemen ? Dá to se to při pohledu na motor poznat jestli mí řetěz nebo řemen ?

A celkové co byste mi doporučily při koupi ojeté 1.4 tsi. Uvažuji o Před. popř. po FL a cenový strop mám do 200tis. Rok výroby počítám tak 2008 a víš... takové auto bude mít 150 tis. určitě tak co by mě tam mohlo teoreticky čekat...

Jsem opravdu laik určitě si seženu někoho kdo mi auto prohlédně ale rád bych taky o tom něco věděl nerad se spoléhám jen na druhé...

Link to post

Motor 1.4 TSI se v OII vyskytuje až od faceliftu a nemá nikdy řemen. Veškeré dostupné informace máš přece v této sekci. Stačí jen číst. Odejít může cokoliv, kdykoliv a na jakémkoliv motoru.

Link to post
  • 4 months later...

Dobrý den.

 

Zajímalo by mě jak je na tom ojeté 1.4 tsi. Kde jsou takové ty zlomové km. kde začína odcházet různé věci. Problému tohoto motoru sem načetl spoustu ale nikde sem pořádně nezjistil zkušenosti s 1.4 tsi po např. 150 tis nebo i víc. Kolik ten motor vydrží a jaké jsou nejčastější poruchy (hlavně ty nákladnější... když oprava bude stát 5 tis. tak neřeším... ). Četl jsem hodně o problémech 1.8 tsi.... Je stejný problém i u 1.4 tsi ? Myslím tím papání oleje, nákladně opravy...

A co řetěz v jakém roce přešly na klasický řemen ? Dá to se to při pohledu na motor poznat jestli mí řetěz nebo řemen ?

A celkové co byste mi doporučily při koupi ojeté 1.4 tsi. Uvažuji o Před. popř. po FL a cenový strop mám do 200tis. Rok výroby počítám tak 2008 a víš... takové auto bude mít 150 tis. určitě tak co by mě tam mohlo teoreticky čekat...

Jsem opravdu laik určitě si seženu někoho kdo mi auto prohlédně ale rád bych taky o tom něco věděl nerad se spoléhám jen na druhé...

 

Ahoj,

urcite si daj pozor na rozvody, tie treba menit okolo 100tkm. Zalezi od toho ako sa s autom jazdilo, ja som ho nesetril (ale ani nenicil) a odisli mi pri 116t. Poznas to podla zvuku pri studenom starte, rachot retaze, smrad z vyfuku a skacu otacky - asi tak 15-20s.

Odporucam ti ale kupu modelu od 2012, tam je inovavany prestavovac a napinak /vlastne posledne modely Oct 2.

 

Maki

Link to post

No vidíš, já měnil rozvody při 185.000 km a to bylo zatím na motoru všechno co jsem s ním kdy dělal, mimo klasického servisu jako jsou svíčky, olej apod.

Inovovaný přestavovač se tuším už dával v roce 2011, tedy od modelového roku 2012

Link to post

ale to nikdo neví přece, já tam nechal původní přestavovač a uvidíme, co se ví na 100% - tak přestavovač s indexem E řešil rozpadající se původní přestavovače, můj "E" má dnes přes 200K km najeto, takže pokud už vydržel tohle, tak nevidím důvod proč by neměl držet dále


navíc v roce 2015 se už motor CAXA nedělal

Link to post

Ale já ti rozumím, jen si myslím, že "E" přestavovač nemusí být nutně průserový díl, to si myslím odbyly ty co byly před ním, další inovovaný díl nemusí nutně znamenat, že ten předchozí je nebezpečnej ..... a že se prodává sada rozvodů s tímto dalším přestavovačem? no to je zcela logický, sady rozvodů se dělají na všechny motory a když do něj dají i přestavovač, tak logicky ten novej, protože jinej se už nedělá.

 

Uvidím co vydrží "E", ale myslím, že s ním problém není a nebude, uvidíme za tři roky, to budu mít přes 300K najeto, ale třeba budu vyjímka, což by bylo už po několikáté, protože u HTP mě taky tvrdili, že to nevydrží víc jak 150K km a já na něm dal taky přes 300K km

Link to post

Ale já ti rozumím, jen si myslím, že "E" přestavovač nemusí být nutně průserový díl, to si myslím odbyly ty co byly před ním, další inovovaný díl nemusí nutně znamenat, že ten předchozí je nebezpečnej ..... a že se prodává sada rozvodů s tímto dalším přestavovačem? no to je zcela logický, sady rozvodů se dělají na všechny motory a když do něj dají i přestavovač, tak logicky ten novej, protože jinej se už nedělá.

 

Uvidím co vydrží "E", ale myslím, že s ním problém není a nebude, uvidíme za tři roky, to budu mít přes 300K najeto, ale třeba budu vyjímka, což by bylo už po několikáté, protože u HTP mě taky tvrdili, že to nevydrží víc jak 150K km a já na něm dal taky přes 300K km

 

Fiha, ty mas asi zlate ruky (alebo nohy), ze sa ti nic nekazi (-:

Urcite zalezi od stylu jazdy.

 

Ten prestavovac co mi dali inovovany, mam pocit ze vykon nad 4tis otacok isiel dole a nema taky tah ako predtym, rozbieha sa dlhsie, je to mozne?

alebo nieco pokaslali pri vymene? Som tam volal, a samozrejme oni s tym nedia nic spravit.

Chrastenie a hluk od retaze je prec, ale serie ma ten vykon.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...