Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
RejdySS

řj motoru sw.4366

Recommended Posts

Zdravím, mám Octavia 2 RS 2.0 TDi PPD 125kW a dozvěděl jsem se že mám starý sw řj motoru (2148) a už je verze 4366. Tak jsme se byl na to ptát v autorizovaném servise a oni mi řekli že to chce po nich login. Tak mě to nedalo, a zajel jsem za známým do servisu, který má VAS přístroj. Ten mi potvrdil, že to opravdu chce login aby se aktualizace mohlo provést. A tak se chci zeptat, zda-li je tu někdo kdo ten login zná, nebo popřípadě jak ho zjistit ? Často mi probíhá regenerace DPF asi každých 150-200km a to je na mj vkus opravdu málo. A to nejezdím malé trasy. Bylo mi řečeno že to může být právě tím sw že si s DPF moc nerozuměl a proto byla vydána nová verze sw.

 

Děkuji

Share this post


Link to post

Měl jsem také starší verzi sw a v autorizáku mi jej přehráli bez problému, žádný login nebyl třeba,

spíš to vypadá, že máš jednotku načipovanou a úpravce si ji zamkl proti vykopírování map..

 

 

 

Share this post


Link to post

Tak údajně stará verze si nerozumí s DPF a to říká více lidí. Proto škodovka udělala nový soft

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

No ale já ji nemám právě. Proto ji tam chci dát, ale chce to login aby mohli nahrát tu novou verzi

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Tak až se ti to podaří vyřešit, tak napiš jaký rozdíl jsi zpozoroval prosim. Já mám taky starý soft, ale zatím jsem se neodvážil to měnit, protože auto funguje a snad se psalo, že ten novej sníží výkon, jediné + vidím, že ten DPF má lépe fungovat..

Share this post


Link to post

Já jo,protože regenerace dpf každou chvili (150-200km) i mimo mesto se mi zda divne. I po vycisteni DPF

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Filtr byl poslán taky do specializované firmy, ale předchozim majitelem. Ale co všichni tvrdí tak právě že ten 2148 byl nejhorsi, mensi vykon a dpf problemy. Az u toho 4366 se pry vykon da i dpf pracuje tak jak by melo. Tak nevim

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Přehrát sw u mě není problém, a pokud filtr čistili na Kladně či na Zbraslavi tak pá,pá.


přesně tak, s verzí 4366 se vrátil výkon a mnohem se zlepšil proces regenerace a funkčnost DPF..

mám ověřeno na svém autě..

Máš pravdu , na brzdě standardně změřeno 180PS -185PS série proti 170PS u předchozích sw.

Share this post


Link to post

Přehrát sw u mě není problém, a pokud filtr čistili na Kladně či na Zbraslavi tak pá,pá.

 

 

A dá se to nějak obejít, když na zařízení VAS ve škodovce to chce login ? :)

Share this post


Link to post

Tak verzi SW uz jsem zjistil a mam 2148 takže v nejbližší době to šoupnu do škodovky at se kluci pochlapí a přehrajou to na 4366

Share this post


Link to post

Tak dnes jsem se stavil ve škodovce a bylo mi oznameno ze žádná akce na přehratí SW se k memu vinku nevztahuje a že tím pádem neví co tam nahrát. takže budu muset hledat jinde. Nevíte někdo o někom šikovném z brna nebo okolí kdo to zmákne? díky moc

Share this post


Link to post

Jsou to nekde fakt odbornici v au.servisech.Jestli si dobre pamatuju tak verze sw 4366 vysla nekdy podzim 2008 nejpozdeji jaro 2009.Takze asi tak zkus jim napovedet popr.zajet k nekomu kdo to prehraje jako motorpower to jaou klici co tomu rozumi

Share this post


Link to post

Tak ted už fakt jakože nevím byl jsem ve škodovce na přehratí SW na posledni verzi 4366 a tam mi bylo oznameno ze mám to nejnovější co je možný . Je mi někdo schopen říct kde je chyba? prodavam screen z VASU jednotky motoru. už nevím kam stím zajet!!!

 

 

post-234-0-94576500-1471860502_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Já vím že mi psal at zajedu k němu ale cestu do prahy ted zrovna neplánuju. Byl jsem aji u vaši v prostejove a ten mi rikal ze si na to netroufne.

Share this post


Link to post

Zdravím

mám takový problém se svým vozem Škoda Octavia 2 RS 2.0 TDI, rok výroby 2007, kód motor BMN. Kupoval jsem nový DPF filtr od firmy Elit, ale po namontování se objevují stále dokola stejné problémy. Po ujetí 150-200 km se rozsvítí kontrolka DPF a kontrolka žhavení a auto spadne do nouzového režimu. V servisu Bosch nenašli žádnou závadu na fyzických komponentech. Prý by to mohl dělat software řídící jednotky, který ,,odmítá'' nový filtr přijmout, ale oni nejsou schopni ho přehrát ani zjistit současnou verzi, která tam je. Dočetl jsem se, že problémy s DPF by měla řešit verze 4366. Chci se zeptat jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost, popřípadě poradit kde to nechat udělat, v okolí Plzně.
Díky moc

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...