Přejít na obsah

Vysoké otáčky po nastartování, po ohřátí nízký volnoběh


Doporučené příspěvky

Ahoj, prosím o radu. Když nastartuji (1.8T 132kW), otáčky jsou kolem dvou tisíc, po chvilce jsou v normálu a po ohřátí jsou zase nízké a má snahu to chcípnout. Diagnostika mi napsala toto:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 032 HN
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT G 0002
Kódodvání softwaru: 11500
Kód opravny: WSC 44926
Dodatečná informace: TMBUR21U538706942 SKZ7Z0C1994840
5 Nalezeny chyby:
17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni
P1116 - 35-00 - -
17511 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Vykon prilis maly
P1103 - 35-00 - -
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-10 - - - Sporadicky
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem vyměnil lambda sondu, ale chování se motoru se takřka nezměnilo, akorát VAG mi lambádu už nenapíše. Motor má ale stále nepravidelný chod, po nastartování otáčky na chvíli vyletí k nějakým 1600, zřejmě kvůli sekundárnímu vzduchu (?), poté se drží okolo 750, ale kolísají. Stalo se i to, že se volnoběh v jednu chvíli zvýšil asi na 1100 ot/min a stále je to drželo, VAG poté vypisoval chybu regulaci otáček nad požadovanou hodnotu.

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 032 HN
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT G 0002
Kódodvání softwaru: 11500
Kód opravny: WSC 44926
Dodatečná informace: TMBUR21U538706942 SKZ7Z0C1994840
3 Nalezeny chyby:
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-00 - -
16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava
P0303 - 35-00 - -
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-00 - -
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 032 HN
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT G 0002
Kódodvání softwaru: 11500
Kód opravny: WSC 44926
Dodatečná informace: TMBUR21U538706942 SKZ7Z0C1994840
1 Nalezeny chyby:
16891 - Regulace volnobehu Otacky nad pozadovanou hodnotou
P0507 - 35-00 - -
Né vždy po jízdě, ikdyž motor jde jak pumpa na sračky, je na VAGu vynechávání zapalování. Chtěl jsem zkusit prohodit cívky, ale vzhledem k tomu, že jednou to napíše 3 a 4 válec, poté 4 a 1 válec, tak prohazování je nesmysl. V kanále 15 jsem pozoroval vynechávání zapalování a něco málo tam skáče. Cívky by měly být nové, ale zkusím ještě jiné. 3 cívky jsou BERU, jedna, ta na prvním válci, ještě originál.
Napadá někoho něco? Nějaká "diagnostika"? Začínám z tý sekačky na trávu mít trochu nervy, zlatý traktory :/

Díky
Odkaz ke komentáři

aky to ma rok vyroby ? V skorsich verziach sa pouzival este predzosilnovac na zapalovanie , ten sa nachadzal pripevneny vzadu na filterboxe - casto sa prehrieval a odchadzal postupne do vecnych lovist...Otazka ci ho mas tiez.

Novsie rocniky uz maju predzosilovac priamo v cievke, kazda ma zvlast v tele zabudovany.

 

Druha moznost ak vravis,ze mas nove cievky- mas aj nove sviecky? Ak ano, tak problem moze byt v kabloch, starnutim a teplotou praska izolacia na kabloch k cievkam a to robi problemy, Skontroluj kabelaz.

 

Ked ti tak letia otacky hore dole, problem moze byt aj v netesnosti IC, najcastejsi problem a unik je ak mas seriove vedenie,tak co ide ta nerezova trubka IC ponad zvody a ide dole ,zapaja sa do hadice na rychlospojku (predpokladam ak mas rok vyroby od >2001) v rychlospojke je tesnenie a to rado praska,netesni a vtedy ide auto na hov..

Dalsie uniky pod sacimi parohami hadice na podtlak.

 

Horsia varianta ,na skrtiacej klapke je motorcek naklapania volnobeznych otacok a odchadza ti - auto preto zle drzi otacky.

-Ide auto v otackach uz OK?

-Vies zrobit cez VAG zakladne nastavenie skrtiacej klapky a prebehne uspesne?

 

Za jazdy ako sa prejavuje ten motor? - PS: pocet vynechavania zapalovania na valcoch si vies nalogovat za jazdy ak mas kabel na to.

Odkaz ke komentáři

aky to ma rok vyroby ? V skorsich verziach sa pouzival este predzosilnovac na zapalovanie , ten sa nachadzal pripevneny vzadu na filterboxe - casto sa prehrieval a odchadzal postupne do vecnych lovist...Otazka ci ho mas tiez.

Novsie rocniky uz maju predzosilovac priamo v cievke, kazda ma zvlast v tele zabudovany.

 

Druha moznost ak vravis,ze mas nove cievky- mas aj nove sviecky? Ak ano, tak problem moze byt v kabloch, starnutim a teplotou praska izolacia na kabloch k cievkam a to robi problemy, Skontroluj kabelaz.

 

Ked ti tak letia otacky hore dole, problem moze byt aj v netesnosti IC, najcastejsi problem a unik je ak mas seriove vedenie,tak co ide ta nerezova trubka IC ponad zvody a ide dole ,zapaja sa do hadice na rychlospojku (predpokladam ak mas rok vyroby od >2001) v rychlospojke je tesnenie a to rado praska,netesni a vtedy ide auto na hov..

Dalsie uniky pod sacimi parohami hadice na podtlak.

 

Horsia varianta ,na skrtiacej klapke je motorcek naklapania volnobeznych otacok a odchadza ti - auto preto zle drzi otacky.

-Ide auto v otackach uz OK?

-Vies zrobit cez VAG zakladne nastavenie skrtiacej klapky a prebehne uspesne?

 

Za jazdy ako sa prejavuje ten motor? - PS: pocet vynechavania zapalovania na valcoch si vies nalogovat za jazdy ak mas kabel na to.

Mám rok 8/2003. Kabely jsem měřil, měly by být v pořádku. Svíčky by měly být údajně také měněny, ale zajedu pro nové. Nastavení škrtící klapky tak udělám. Každopádně s tím logem na výpadky zapalování bych potřeboval poradit, toto je můj první benzin, do teď jsem dělal jen naftu :) Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Tak jsem tu... Takže znovu... Svíčky nové, nic se nezměnilo. Klapku jsem měl venku, vyčistil jsem ji, dal nové těsnění, chtěl jsem udělat základní nastavení, ale nastal problém s nedovřenou klapkou, ve VAGu při vypnutém motoru mi ukazuje hodnotu 4,7%, ALE defacto v mínusu, protože když s citem šlapu na pedál, tak z těch 4,7% se dostávám na 0% a pokračuje to normálně nahoru, na podlaze mám nějakých 99,6%. Když se na hodnotu podívám při nastartovaném motoru, tak jsem na nějakých 0,4%, což by asi bylo i v pořádku. Ale nerozumím té mínusové hodnotě. Pedál jsem ve VAGu kontroloval a ten je v pořádku.

Jinak to jde pořád úplně na p*ču, otáčky kolísají, občas se drží kolem 1200 ot/min., paměť závad prázdná, ovšem v kanále 15 a 16 skáčou výpadky, avšak POUZE při volnoběhu!!! Když se podívám na výpadky během jízdy, tak se nezvyšují, jakmile ale zastavím a motor spadne na volnoběh, opět výpadky naskakují, na VŠECH 4 válcích.

Zapalovací modul nemám, cívky mají modul již v sobě. Je to 2003 r.v.

Napadá někoho něco? Kolísání otáček má má pravděpodobně příčinu ve výpadcích.

Díky za rady.
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...