Vaša Odesláno Červen 27, 2009 Sdílet Odesláno Červen 27, 2009 máš doma úhloměr ? vem ho a vyzkoušej kolik je 3 st na cca 18 cm (co je poloměr volantu) mě to vychází cca 1 cm, já 1cm na křivosti volantu poznám celkem bez problémů kdyby to bylo 7st tak je to cca 2cm a to bych musel být po hodně velkým draku abych to neviděl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Červen 27, 2009 Sdílet Odesláno Červen 27, 2009 Volant poznám, ale na kolech to nepoznám furt... :D Když dáš nový volant..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Červen 27, 2009 Sdílet Odesláno Červen 27, 2009 na tohle už nemám sílu jak nastavuješ volant u jiných aut jak je OII kde nemůžeš VAGem porovnat ? třeba na OI GIV, FI FII passat audi seat? to neděláš ? když přeci jedeš tak poznáš že auto nejede rovně - když jede rovně má kola rovně a pak vidíš kde je volant ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
onmi Odesláno Srpen 24, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2009 Mám stejný problém, jedu rovně = volant nakřivo. Ne moc ,možná o zoubek možná ani ne, ale štve mě to. Pokud to dobře chápu, tak po zásahu do geometrie i po přesazení volantu je vždy nutné nastavit novou nulu na G85 kvůli ESP. V tom případě - platí výše uvedený postup i pro FACELIFT? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Srpen 25, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2009 Vaša to pozná očima...pár aut co tak bylo udělaných jsem tady měl a nakonec stačilo udělat to dle mého postupu...Tak nevím asi přeci jen pokud má auto elektroniku je lépe to dělat podle ní. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Srpen 26, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 26, 2009 ok - odmě odjíždějí auta v pořádku s volantem na rovno) napiš tedy přesný postup (v které jednotce udělat kákl. nast. snímače úhlu řízení a v kterém bloku zkontrolovat který blok hodnot aby byl na nule) u OII s ESP a bez ESP 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Srpen 30, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2009 je problém odpovědět ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Září 5, 2009 Sdílet Odesláno Září 5, 2009 Já to dělám:dojedu na parkoviště, nechám zaplý motor!!!....kde je fakt rovnej asfalt. jednotka 44...měřené hodnoty...kanál 05 a pak srovnat volant tak aby byl rovně a všechny hodnoty byly na nule...tady je trochu problém zjistíte, že prostě je to trochu pokaždé jinak a dohnat to na nuly je chvilku práce a není to to malinko pohybovat volantem spíš to snažit rovnat otočením doprava a pak doleva a půl otáčky a snažit se dostat volant na střed a pak jen jemně pohnout...no musí si s tím trochu každý vyhrát - je to hraní, aby to bylo 100%(můžete zjistit, že jste nakonec nedali volant tak jak jste měli) pak dát Login II zadat 40168 pak základní nastavení: napsat 60 dát GO a stisknout Zap/Vyp na volant nesmíte šahat(důležitá volná dráha a fakt rovný asfalt)...pak jen rovně ujet cca 10 m ryhlostí do 20 km/h na konci zastavíte a zůstanete stát(motor stále zaplý)...pak volant max doleva a držím(počítám do 10)...pak volant max doprava a držím(počítám do 10) a pak vracím na druhou a hurá už je to hotovo(zhasne kontrolka volantu)... malá kontrola... měřené hondoty... kanál 05 všude nuly kanál 07 úhel natočení 0° Tohle je můj postup a zatím funguje naprosto OK a bez problémů. odpojená baterie = svítí volant načetl jsem všechny bloky v jednotce posilovače řízení (adrs. 44) nikde jsem nenašel hodnotu měnící se na nulu abych mohl nastavit volant na nulu jak píšeš ve tvém postupu (krom kroutícího momentu kterej se po ustálení dá na nulu) jak zkontroluju případnou nepřesnost nastavení volantu ??? já su asi ze staré školy kde nastavuji podle rovnosti volantu (u aut pod r.v. 2005 to ani jinak nejde) tak se rád přiučím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MILAN 74 Odesláno Březen 31, 2011 Sdílet Odesláno Březen 31, 2011 Kde se doplnuje olej do servorizení octavia 2 ,1,9TDI 77KW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Březen 31, 2011 Sdílet Odesláno Březen 31, 2011 Posilovač řízení je elektronický,tím pádem žádná hydraulika,žádné dolívání. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Duben 1, 2011 Sdílet Odesláno Duben 1, 2011 Rád bych využil tématu. Po seřízení geometrie ve škodovce mám volant při jízdě rovně otočený doprava o cca 10°! Když jej srovnám jedu (logicky) doleva. Je to už 2 měsíce co tak jezdím,ale trvalo mi cca 14dní - měsíc než jsem si toho všiml, teď mě to dost sere :) Co s tím? Seřídit to podle výše psaného návodu (nemám ESP, ani mi nic nesvítí) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Duben 2, 2011 Sdílet Odesláno Duben 2, 2011 Koukni sem, je tu o tom celé téma: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=7212 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Krysimlade Odesláno Prosinec 2, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2012 Ahoy, tak jsem nyni resil podobnou vec. Auto tahlo pri pridani plynu v pravo. Celkove nestabilni. Kontrola podvozku nic spatneho neobjevila. Geo gumy nijak nenici sjizdeni se pravidelne bez pilky, takze zjevne OK. Napadlo me presne to , co Ferda25 popisuje. Podminky jsou ale:: Auto jede rovne, geo ok, volant v jizde je rovne. Napichl jsem to na VAG a uhel natoceni ukazovalo 2.97 stupnu. Posilovac tlacil 0.125 Nm. Provedl jsem tedy s volantem rovne reset nulove pozice a ten udelal tak, ze volant byl v pozici rovne a v bloku 005 byla vsude 0. Pote jsem zkontroloval zpet v bloku 007 pozici a tez je tam 0. Problem byl s dorazy. Nefunguje tento postup. U mne zafungovalo to, ze jsem po tomto toceni projel trasu a ono to zhaslo. Podruhe kdyz jsem to delal to opet nezafungovalo, couvnul jsem tedy do rady a popojel par metru abych nestal u vjezdu garazi. Vypl zapalovani. Zapl zpet. Nastartoval zakyval volantem v pozici 0 pak doleva a pet selund drzet pak doprava pet sekund drzet navrat a kolem pozice 0 se to ,,smeklo,, a posilovac naskocil. Proc to nejde dle navodu nechapu. Dodrzel jsem presny postup. Po zandani klicku zpet to proste nezhasne a posilovac nenaskoci. Vysledek je, ze auto jede mnohem lepe v primem smeru, jiz netahne pod plynem. Nic jineho se nedelalo. Tak a ted mi to vysvetli nekdo, kdo zna presne funkci posilovace a jeho parametry ? Je to z O2 1.6 benalu. Kdybych to sam nedelal neuverim. Kazdopadne je treba rict, ze rovny volant takto udelat nelze pokud ho geometrie neumoznuje. Vzdyt to je proboha doufam spojeni na ridici tyci a vse je skloubeno. Neco jineho by bylo, kdyby mezitim bylo neco co prenese silu, ale to by dle meho nazoru nebylo bezpecne. Resume: Ferda25 ikdyz to popisuje divoce a ja to delal jinak. Napriklad ta korekce na 0 se nedela pred ale po jizde kdy to jede rovne ma pravdu. Je tam rozdil a servo se uklidni atd... Ostatni maji pravdu ze pricka se jinak nez geo udelat proste neda. Krom prasarny presazenim. A nakonec. V produktovem skoleni geostolice Hunter je jasne ukazano. Po geo je nutne uselat reset nulove pozice snimace u vsech aut co ho maji. Diky a verim ze to nekomu kdo tape a patra muze pomoci. Od toho fora jsou. Krysimlade 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Janko1577 Odesláno Leden 19, 2015 Sdílet Odesláno Leden 19, 2015 Já to dělám: dojedu na parkoviště, nechám zaplý motor!!!....kde je fakt rovnej asfalt. jednotka 44...měřené hodnoty...kanál 05 a pak srovnat volant tak aby byl rovně a všechny hodnoty byly na nule...tady je trochu problém zjistíte, že prostě je to trochu pokaždé jinak a dohnat to na nuly je chvilku práce a není to to malinko pohybovat volantem spíš to snažit rovnat otočením doprava a pak doleva a půl otáčky a snažit se dostat volant na střed a pak jen jemně pohnout...no musí si s tím trochu každý vyhrát - je to hraní, aby to bylo 100%(můžete zjistit, že jste nakonec nedali volant tak jak jste měli) pak dát Login II zadat 40168 pak základní nastavení: napsat 60 dát GO a stisknout Zap/Vyp na volant nesmíte šahat(důležitá volná dráha a fakt rovný asfalt)...pak jen rovně ujet cca 10 m ryhlostí do 20 km/h na konci zastavíte a zůstanete stát(motor stále zaplý)...pak volant max doleva a držím(počítám do 10)...pak volant max doprava a držím(počítám do 10) a pak vracím na druhou a hurá už je to hotovo(zhasne kontrolka volantu)... malá kontrola... měřené hondoty... kanál 05 všude nuly kanál 07 úhel natočení 0° Tohle je můj postup a zatím funguje naprosto OK a bez problémů. Dobry vecer, Mam problem zo servom v Octavii II ( cislo serva: 1K1423055CN ) je tam uz druhe servo v skodovke si s tym nedaju rady, tak prosim o pomoc.... Chcem sa spytat ci je to jedno ake cislo serva je tam? Problem je taky, ze stale svieti kontrolka riadenia na orandzovo a cital som vase prispevky, tak prosim o radu priamo od vas.... ci to bude tym zakladnym nastavenim alebo neviem ci potrebujem na to diagnostiku a aku aby som to mohol nastavit...proste som bezradny a auto vyssi doma.. Za odpoved velmi Dakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.