Přejít na obsah

Klíč na O1


popoCZ

Doporučené příspěvky

Ahojte som tu nový a pri prezeraní fóra som nenarazil na problém aký mám.

 

Pred niekolkymi týždňami som kúpil O1, 03/2001 1.6 75kw. Mám k nej 2 klúče 434mhz, s tým že u jedného nefunguje dialkové. Vymenil som baterku a stále nešlo, tak som išiel do origo servisu, kde mi povedali že môže byť vadný samotný ovladač dialky, lebo pri stlačení akéhokoľvek tlačítka zablikol len raz a potom už neblikal. Po rozobraní a zložení to isté, dialkové zabliklo len raz. Keď som hladal druhý klúč, tak podla VIN som zistil, že na moje vozidlo pasuje klúč ale 433mhz. Jak si to vysvetlujete?

 

Naviac po pripojení na VAG mi vôbec nenačíta Centr. lock, je možné že dialkové je dorábané dodatočne a nie je prepojené cez riadiacu jednotku? Ale ako potom nakodovať nový klúč a hlavne 433 alebo 434mhz?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

No nemám vystrelovák, ale 2 klasické klúče a ako som písal vyššie, oba sú 434mhz s tým, že jeden je asi KO, tak som hladal na internete druhý klúč, aby som mal 2 funkčné, ale keď som na internete hladal podla VIN, tak mi našlo že na moje vozidlo by mali byť 433mhz.

Odkaz ke komentáři

Kľuče som rozobral a v žiadnom papierik nebol. Bohužial neviem akú mám komfortku a či nejakú vôbec mám, je to moja prvá octavia a mám ju len chvíľu, takže ak by ste mi poradili kde to dokážem zistiť, tak by som bol rád. Mám VCDS, v tom sa to nejak dá zistiť?

Odkaz ke komentáři

Kdyz se napichne auto na diagnostiku, tak ti vypise krome jineho i cislo resp typ komfortni jednotky. Myslim ze je to na adrese centralniho zamykani. Tipujem, kdyz mas r.v 2003 a mas obycejne klice, budes mit komf jednotku 2,5 generace. A to bys mel mit 433 mhz.

Upraveno uživatelem michal55
Odkaz ke komentáři

Tak borci, máte pravdu. VAG číslo v 46-ke končí 799 AH, takže tam bude tých 433mhz ako píšete. Je možné že mám asi zlý obal na klúčoch keď tam mám inakší údaj (bohvie čo všetko majitelia predomnou s tým robili).

 

Tak to by sme vyriešili problém s mhz.

 

Ešte jeden dotaz a to či sa dá nový klúč nakódovať vo VCDS?

Odkaz ke komentáři

Moje zkusenost: Koupil jsem nove dalkove ovladani. Stary funkcni klic jsem mel ve spinacce a zapnute zapalovani. Stal jsem venku u auta. Zavrene vsechny dvere. Druhym klicem jsem zamknul a drzel jsem klic v pozici zamceno. Soucasne se zamykanim jsem drzel tlacitko zamknout na novem ovladaci. Pak odemknout, drzet v poloze a soucasne zmacknout odemknout na novem ovladaci. Pak vypni zapalovani, zavri dvere a nove ovladani je nakodovane. Zbyva jen prendat planzetu ze stareho klice na nove ovladani a hotovo.

Upraveno uživatelem michal55
Odkaz ke komentáři

No znie to jednoducho, ale "Druhym klicem jsem zamknul a drzel jsem klic v pozici zamceno" - zamykal si dialkou alebo si klúč dal do zámku a tak si zamykal? Lebo ja mám zaslepené zámky, tak klúč do zámku nedám a na kufri mi zámok nefunguje.

 

Počítam, že "Zbyva jen prendat planzetu ze stareho klice na nove" znamená že do starého klúča nacvaknem novú dialku.

Odkaz ke komentáři

Díky, tiež som našiel tento návod, len na inakších stránkach a je to jediný spôsob ktorý som ešte nevyskúšal, lebo som sa nemohol vo VAGu dostať k tej komfortke, to som ešte nevedel že 35 nič nerobí a má sa to robiť v 46. No už som múdrejší, ale musím ešte čakať na financie aby som mohol zohnať funkčnú dialku, tak dúfam že už potom to bude fungovať.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...