Pajaaa6608 Odesláno Listopad 5, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2016 Zdravim tece mi trochu olej z rozvodovky tam jak je napojena prava poloosa. Chci vymenit to gufero nebo to co tam je aby to tesnilo. Mam tyhle 3 dotazy: - nevite nekdo cislo dilu nebo cisla vsech dilu ktere mam vymenit? - musim vypustit olej z prevodovky? - musim sundat celou poloosu ven z auta nebo staci poloosu jen odpojit od rozvodovky a dat ji trochu bokem abych mel pristut na vymenu gufera? Diky za rady? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Listopad 6, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2016 (upraveno) Ty gufera jsou jiná v různých převodovkách, takže číslo dílu se dá dohledat až podle kódu převodovky. Olej vypouštět nemusíš, nic ti nevyteče a poloosa stačí odklopit, je tam celkem fajn přístup. Jen se musí sundat ten plastový kryt nad manžetou. Pokud nezničíš těsnění mezi kloubem a přírubovým hřídelem - papírové, tak stačí vyměnit jen to gufero. Jen si připrav něco, čím, nebo spíše přes co ho tam naklepneš. Jestli máš na RS převodovku EHA, tak by to mělo být asi 02J409528C. Na 1,6 je třeba u převodovky DUU myslím 020301189T, ale bez záruky. Upraveno Listopad 6, 2016 uživatelem KaJe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Listopad 6, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2016 Moc diky za rady. Jedna se o 1.6 a podle servisni knizky je to fakt prevodovka DUU. Podle Haynes Skoda Octavia service & repair manual musi byt kolo nezatizene kdyz se odpojuje hridel od rozvodovky, jinak by se pry mohlo poskodid lozisko nebo neco. Chtel jsem to nejdrive delat tak, ze prednima kolama najedu na rampy,ale nebudu nic riskovat a radsi auto dam na spalky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Listopad 6, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2016 Tam jde ale o to, aby auto nestálo na kolech, když vyndáš poloosu z náboje kola, což ty vyndavat nebudeš. Takže můžeš klidně můžeš na nájezdech.Pokud by nešla poloosa po vyšroubování odklonit, stačí trochu pootočit kolama a pak má dost místa, ale to se týká hlavně té levé krátké. Já jsem si právě kola nevytočil a zničil jsem si to těsnění, ale stálo jen asi 120,- Kč, takže celkem pohoda.Taky mi teče (občas kápne) pravé gufero, mám ho i koupené, ale nějak se k tomu nemůžu dostat, Před rokem jsem dělal spojku, tak jsem měl i převodovku venku, takže si myslím, že vím jak na to. Jen si musím udělat nebo sehnat něco, přes co ho tam naklepnu. Ještě by to chtělo trochu vazelíny na klouby, protože až odpojíš poloosu, tak bude přírubový hřídel plný vazelíny a tu musíš trochu odstranit, aby si pod ním našel šroub a ten vytočil a hřídel sundal. Pak bych tam dal raději novou vazelínku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Říjen 30, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2017 Taky se na to chystám, na jaře budu měnit kineťáky, takže poloosy ven a přitom chci udělat i tyhle těsnění(teče olej). Nicméně mě zajímá, jak to udělat. - jak sundat ten unašeč? (je tam nějaký šroub? že by se vyšrouboval a unašeč jen vytáhl?) - vytáhnu těsnění a nové nalisuji? a co se tam má přesně namazat(vazelína?)? - pak stačí nasunout unašeč a přišroubovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Říjen 31, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2017 Jak píšeš, uprostřed je šroub,ten se vytočí a stáhneš unašeč, jen pozor, nevyndávej oba najednou, napřed jeden, vyměnit gufero a vrátit unašeč zpět, namáčknout a dát šroub. Gufero se jen staré vyrve a nové přes něco naklepne. A nakonec doplnit vazelínu do kloubu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Říjen 31, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2017 Jo uz sem videl obrazky. A do jakeho kloubu tu vazelinu(kinetak)? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Říjen 31, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2017 No jasně že do vnitřního kloubu poloosy, budeš se hrabat jen v něm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Říjen 31, 2017 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2017 Olej vypouštět nemusíš, nic ti nevyteče Jenom bych chtel podotknout ze mi vyteklo asi pul litru oleje, kdyz jsem menil prave gufero. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Březen 28, 2018 Sdílet Odesláno Březen 28, 2018 Vytahl jsem oba unasece, vymenil tesneni, nasadil a jde s tim spatne tocit, co s tim? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Březen 28, 2018 Sdílet Odesláno Březen 28, 2018 Ty jsi vyndal oba unašeče najednou? A pak si je tam zase dal a jsou přišroubované? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Březen 29, 2018 Sdílet Odesláno Březen 29, 2018 Vytahl jsem ten u dlouhe a pak u kratke a dival se, ktere tesneni kam pasuje a pak vymenil to u dlouhe a oba dal zpatky a prisrouboval. Ted s tim jde hodne ztuha tocit, poloosy tam jeste nemam. Ted jsem zkusil povolit ten imbus 6 a jde s nima krasne tocit, na kolik Nm to ma byt utazene ? Dal jsem tomu 25 + neco rukou, srouby od poloosy (6ks) sem dorval co to slo a matku na kinetak sem dal 225 + 90°, tak snad to bude drzet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 5, 2018 Sdílet Odesláno Duben 5, 2018 Dva dotazy bych měl, kolikátka je ten tisícihran co drží kloub na přírubě a kde sehnat to těsnění mezi kloub a přírubu (koukal jsem pod auto a mechanik mi tam při výměně kloubu zřejmě nasral silikon). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Duben 5, 2018 Sdílet Odesláno Duben 5, 2018 Teď moc nechápu co myslíš. Mezi unašečem a kloubem je těsnění, jsou různé velikosti, podle typu auta, a mezi manžetu s plechem a kloub se dává tmel, tam těsnění klasické není. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 5, 2018 Sdílet Odesláno Duben 5, 2018 No to těsnění mezi kloub a unašeč jsem myslel, já to těsnění nemůžu na netu nikde najít, maj ho v autorizáku? To mě nenapadlo že ten silikon může být i mezi tím plechem a kloubem, tam je i o-kroužek ne? Viděl jsem prostě zbytky červenýho silikonu, tak jsem předpokládal že někdo předemnou nahradil zničené těsnění tmelem. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Duben 6, 2018 Sdílet Odesláno Duben 6, 2018 (upraveno) 8D0407309 - https://www.cc-autodily.cz/podlozka-tes-kloub-hr Ale teď koukám na tvůj podpis, to chceš na RS? Tam je to celé myslím trochu jiné. 8D0407375 - https://www.google.cz/search?q=8D0407375&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk8cm166XaAhWR66QKHaWOBDYQ_AUICigB&biw=1366&bih=637#imgrc=RH1FKhsuRxNcaM: a to se těsní myslím jen tmelem. Upraveno Duben 6, 2018 uživatelem KaJe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Duben 6, 2018 Sdílet Odesláno Duben 6, 2018 Jo díky, už jsem to taky zjistil, že tam těsnění není. Ono tam ani není potřeba, tam není co těsnit když je kloub utěsněnej tím plechem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jendík Odesláno Září 4, 2018 Sdílet Odesláno Září 4, 2018 Ahoj lidi, potřebuju na své oktě 1,6 75kw AVU vyměnit gufero na převodovce, teče mi to na pravé straně, našel jsem jsem si to zelené pouzdro, myslím že je to tohle https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/02k301192-pouzdro-oe-16857.html ale nemám vůbec tucha jaký objednat ten simering, můžete mi poradit jaký tam patří, číslo dílu, nebo odkaz. A k té výměně mám ještě jeden dotaz, jestli to chápu dobře co jsem tady vyčetl. Stačí tedy odšroubovat jen těch šest šroubů u unašeče, polosu odkloním bokem a mám tam dost místa na výměnu, nemusím povolovat poloosu v náboji kola, ani odmontovávat spodní kulový čep, nebo tak něco? Že jsme přečetl několik navodů, a všude se píše něco jiného. Díky moc za pomoc a rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Září 5, 2018 Sdílet Odesláno Září 5, 2018 Vyhodit spodní kulový čep. Jinak ji (poloosu) nevyhákneš z převodovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Září 6, 2018 Sdílet Odesláno Září 6, 2018 Pokud máš kola rovně tak ne, ale stačí je vytočit do rejdu a jde to. Dělal jsem to tak na svém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.