Přejít na obsah

Cvakání v motoru 2,0 TDI CR CFHC


Doporučené příspěvky

Zdravím,

před nedávnem jsem koupil Octavii 2 FL s tímto motorem. Nalítáno 183 tisíc, poctivých, vždy servisováno u Škodovky s kompletní dokumentací.

Před pár dny se začal z motoru při akceleraci cca nad 2000 ot. ozývat pravidelný cvakavý zvuk, jako by cvrkot. Zvyšuje se vždy s otáčkami, ale pouze při akceleraci, za běžné jízdy, nebo při brzdění motorem se neozývá nic.

V servise Škoda dva technici nezávisle na sobě nebyli schopni zvuk definovat, diagnostika nevykazuje žádné chyby.

Máte někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...

Čau všichni znalejší,

řeším stejný problém, v pondělí jsem koupil octavii 2.0 tdi s tímto typem motoru, nalitano 180k km a dělá to stejný zvuk, jak se píše výš. Rád bych věděl po čem jít. Dělá to spíš při rozjedech nebo dojíždění na neutral. Při volnoběhu už nic slyšet není. 

Prosím o radu. Díky 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Hezký den, řeším též cvakání u tohoto motoru (CFHC 103kW). Najeto 180.000. Pravidelně olej Castrol 5w30LL po 15. tis.. Nafta Benzina Verva Diesel a panák Vifu. Cvakání je slyšet za studena nebo tepla nejlépe při 1500 ot a při jemném sešlápnutím plynu. Jinak ne. Nikdy to nedělalo a začíná mě to znervózňovat. Pokud natankuji 100% naftu u EO je to katastrofa a cvaká to 3x hlasitěji a více. Byl jsem ve škodovce a tam mi řekli, že mohou být vydřené vačky nebo vadný střik. Co si o tom myslíte? Auto jede normálně, je živé, bez problémů vyjma toho zvuku. Každopádně pokud natankuji čerstvou naftu u Benziny...je chvilku klid. Jak auto doma stojí 2 dny a více je to opět více slyšet. nejvíce při dojížnění nádrže. Co by to mohl být ? Děkuji kluci za názory. Michal           

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Problém cvakání v motoru CFHC vyřešen !!! . Na tomto autě byl na svolávací akci dieselgate software přehrátý. Tím byl snížen tlak, sníženy emise i výkon a od té doby byly problémy. Nyní je tedy nahrán originál a byl proveden i chip ze 103 kw na 125kw a auto jede, snížila se o litr spotřeba, motor zní jako motor a ne přidušenost. Cvakání je pryč. Takže nyní maximální spokojenost. Vše v pořádku. Kdyby někdo chtěl, mám kontakt na toho pána co to provádí. Je z Berouna, ale dojíždí i na adresu a je to otázka hodinky. Takže to co nezjistili v servisech a ani v autorizovaném servisu Škoda, kde mě posílali se vstřiky na diagnostiku je tady vyřešeno na počkání. Takže asi tak.    

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
V 26. 7. 2021 at 20:45, CompNett napsal:

Problém cvakání v motoru CFHC vyřešen !!! . Na tomto autě byl na svolávací akci dieselgate software přehrátý. Tím byl snížen tlak, sníženy emise i výkon a od té doby byly problémy. Nyní je tedy nahrán originál a byl proveden i chip ze 103 kw na 125kw a auto jede, snížila se o litr spotřeba, motor zní jako motor a ne přidušenost. Cvakání je pryč. Takže nyní maximální spokojenost. Vše v pořádku. Kdyby někdo chtěl, mám kontakt na toho pána co to provádí. Je z Berouna, ale dojíždí i na adresu a je to otázka hodinky. Takže to co nezjistili v servisech a ani v autorizovaném servisu Škoda, kde mě posílali se vstřiky na diagnostiku je tady vyřešeno na počkání. Takže asi tak.    

super děkujem za objasnění.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...