Jump to content

cabri OOOO - Vorsprung Durch Technik


Ol@f

Recommended Posts

už dozrál čas a stav auta přidat něco dalšího oficiáně do sbírky, jak říka jar_da OOOO z eshopu po slevě za střechu = cabriOOOO

 

2.0TFSI 147kw v sérii, jakej a od koho je tam SW nevíme odhad je tak 240 koni

automat

předokolka

2007

80 000 km

 

nějaké upravy už proběhli, jako třeba:

- že je na jinejch kolech než dojela

- renovace laku a HD od autoglymu

 

 

planovano:

- olej v motoru MO CFS 10w60 nanodrive

- olej v automatu

- zapsat kola

- vymena svicek

- možná dozadu vrátím 1,5 cm podložky

- dension audio a BT HF adapter

- S4 zrcatka

- při výměně kotoučů možná upgrade na 345mm brzdič vypadá stejně

 

ty přišerné podznačky pod SPZ už měli být davno pryč, ale když jsem se do toho chtěl naposledy pustit zjistil jsem že jsou tam nanytované a nebyl čas se srát i s tímhle takže přistě respektive během výmeny oleje půjdou dolů z auta

 

IMG_20170416_1411379.jpg

 

IMG_20170416_1413511.jpg

 

 

Asie cábriOOOO barum gang má tedy dalšího člena

 

IMG_20170412_1811110.jpg

 

 

 

Link to comment

Jardo, Petre, Tome - diky moc ...

 

Petr81 už se teším, jestě vezmeme Jima a Bobajze a udelame paradu

 

Pekne Ondro ;) tak to uz len 4 dalsie a mas na kazdy den jedno :-D

Nech sluzi ;-)

 

Diky Tome, 4 není tak uplně přesnej počet

 

IMG_20170418_1848395.jpg

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...