Přejít na obsah

teče do auta prosím o radu


Doporučené příspěvky

Zdravím prošel jsem tady na fóru všechny rady vyčistil jsem odtokové kanálky překontroloval dveře. vše ok. když auto poleji vodou dovnitř se nic nedostane ale když prší tak mám mokro u řidiče pod nohama.

 

Napadlo mě dveře jsou spadlé dolu tak zřejmě netěsní v horní části. Při zavřených dveří jsou ty řidičovo proti zadním cca 5 mm dole.

 

jak to opravím?? je tady plno rad ale nevím která bude ta pro mě? když vezmu za dveře vůle v nich není cítit a mezery kolem dveří jsou přiměřeně stejné.

 

Děkuji za rady moc mi pomůžete před další potopou.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem vše prošel a vypadá to dobře. ale ted mám jestě jednu věc včera byly takové nárazovéé přeháňky a to se mi u zadních dveří dostala voda přes to vnější těsnění nad dveřmi "pirelky" . Prostě voda se dostaně až za vnitří těsnění dveří a tam se držela na tom prahu.

 

Myslíte že výměna pirelek pomůže??

Můžu je hned dneska koupit.

 

pirelky - myslím to těsnění vnější mezi střechou a dveřmi s tím semišem a okapničkou.

 

Díky moc

Odkaz ke komentáři

Jestli víc přitlačit vršky - někde tu určitě návod bude - stačí lehce povolit šrouby co drží pant na dveřích a lehce dopasuješ buď vršek, nebo spodek dveří. Samozřejmě tak aby to lícovalo s druhejma dveřma a blatníkama. Musíš si s tim hrát a bejt v klidu. Hlavně ty šrouby nepovol moc, stačí jen lehce aby se dveře pohly a držely na místě než to utáhneš

 

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

ale je mi divný že se dostane přes pirelky a pak přes vnitřní těsnění a drží se na tom prahu u dveří tak že být jí víc steče dovnitř a já nevím zda koupit nové pirelky nebo ne. je to cca za 1500 kc aby o nebylo vyhození penez.

 

Problem je vo folia na dverach. Treba ich vymenit. :palec: :palec:

 

A do pasovania dveri sa nepustaj pokial si to nikdy nerobil!!! :beer:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...