DejvRS Odesláno Květen 24, 2017 Sdílet Odesláno Květen 24, 2017 Zdravím, mám problém s klimatizací na své Octě RS r.v. 2001.. Klima mi málo chladila, tak jsem byl nechat doplnit chladivo, udělali test těsnosti, a doplnili 760g. Ale druhý den jsem jel delší trasu, venku bylo 24°C a když jsem nastavil klimu na 18°C tak z výdechů šel jen mírně chladný vzduch a ventilátor hučel asi půl hodiny naplno, přitom dřív asi 3 roky zpátky se mi stáhl a pak jen tiše foukal a i ten vzduch se mi zdál chladnější. Kde může být problém? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Květen 24, 2017 Sdílet Odesláno Květen 24, 2017 Pokus se klimu stahnout jen o 3 stupne oproti venkovni teplote. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DejvRS Odesláno Květen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 24, 2017 Myslíš že v tom je problém? Aby tam nebyl takový ,,skok,,? Moc si to už nepamatuju ale před 4 rokama když jsem to auto kupoval tak v létě bylo i přes 30°C a měl jsem nastaveno 18°C a krásne foukal chladný vzduch a v autě byla zima, teď vůbec. Bojím se aby nebyl problém třeba v kompresoru, nebo v něčem dalším 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Květen 26, 2017 Sdílet Odesláno Květen 26, 2017 Ono se ti to může i zdát. Nastav co nejnižší a měl by foukat cca 5°C. U manualní je to jednoduché. Automat může mít cokoliv v pr..... Taky to nemusí dovřít klapku přes radiátor topení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Květen 26, 2017 Sdílet Odesláno Květen 26, 2017 Nevybiral jsi z vydechu topeni nejake cucky molitanu? Mel jsi to na Vagu, jestli ti spravne chodi misici klapka? Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DejvRS Odesláno Květen 29, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 29, 2017 Nene na Vagu jsem to ještě neměl, zkusím s tím někam zajet ať se na to podívají. Nemůže být špatný třeba expanzní ventil? Jdou do něho 2 trubky a já je mám obě takové vlažné, kdesi jsem četl že by měla být jedna horká a druhá studená 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Květen 29, 2017 Sdílet Odesláno Květen 29, 2017 Ten ventil vetsinou hlasi zavadu pouze, kdyz je klima prazdna. Uvidis co hlasi Vag, pripadne zkusit znovu doplneni - kolik chladiva ubylo. A samozřejmě sedni do auta, dej Climatronic na LO a mackej rezimy Auto a Econ na stridacku. Vždy po zmacknuti Auto, by mel motor lehce jakoby skobrtnout a zvednout otacky. Pokud ne, bude spatna spojka na kompresoru. Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DejvRS Odesláno Květen 31, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 Takže vag nic nehlásí, spojka se sepne kdyz zapnu AUTO, kdyz dam econ tak se vypne, byl jsem jeste jednou na budikach v servise a nic neuteklo, tlak tam je taky.. tak to jsem blazen. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 A co ten molitan? Pokud by jsi ho vybiral, tak se rozpadla izolace misici klapky -> neustale jakoby topi :-/ Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 ruzipa: mohl by ses k tomu molitanu více vyjádřit? Dva malé kousky jsem z výdechů vytáhl a taky se mi zdá, že klima je taky docela slabá. Ještě loni fachala dobře. Chladivo doplněno na 750g. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DejvRS Odesláno Červen 2, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 2, 2017 Molitan jsem nikde nevytahoval, akorát jsem našel na sedačce a na okně takové dva malé kousky molitanu černého.. ale byly to fakt malé kousky a třeba ani nebyly z klimy.. dá se ten molitan nějak zkontrolovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Červen 2, 2017 Sdílet Odesláno Červen 2, 2017 Tady je video ze starsiho passata, ale princip stejny. V zime to topilo hodne, nebo jen vlazne? Pokud se oloupe ten molitan, tak ta misici klapka neizoluje teplo/chlad a vzduch jde vicemene vlazny porad. Vcera jsem mluvil s typkem pres klimy a ten kompresor ma pry maximalni zivotnost cca 250 000 km. Takze muze byt i kompresor uz horsi :-/ Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomm71 Odesláno Červenec 2, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2017 Prosím o radu, klima mi začala míň chladit, na diag mi to ukázalo chybu 01272(kód 37-10), vadný motor centrální klapky(V70). Když jsem oddělal kastlik u spolujezdce, je vidět, že nemaká mísící klapka vpravo od větráku, to servo s ní nepohne, jen pocukává. Ale to zase není centrální klapka, která ukazuje chybu. Takže nevím, jestli je chyba pouze u té mísící klapky nebo ještě musím hledat chybu u centrální klapky? A servo se musí nějak nastavit dignostikou? P.S.: Problém objeven. Za prvé byl stržený servomotorek u klapky, ale u té venkovní/vnitřní oběh. No a díky tomu jsem zjistil, že mi od loňské "opravy" v servise, kdy mi měnili pouze O kroužek u ventilu, utekla skoro celá náplň. Takže jsem si to dal dohromady sám a už to zebe :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.