Přejít na obsah

Spojka-Zotrvačník


Doporučené příspěvky

Čaute, kupil som O2 2.0tdi 103kw BKD.. A mám nasledovný problém... občas nejde zaradiť 1.stupen alebo spiatočku... pri vypnutom motore ide krasne.. pri pohýnaní nie.. aj pocas jazdy ziadem problem preraďovat iba pri rozbiehaní je problém.. a občas sa ozve aj taký tupý kovový vŕzgajúci zvuk iba 5 sekund kym sa nerozbehnem... môže ro robiť spojka alebo niečo iné ? Ďakujem za pomoc

Odkaz ke komentáři

Čauko, jasné olej je už objednaný... ale počuť aj zotrvačník... takže preventívne ( kým nieje neskoro) pojde aj komplet spojka so zotrvacnikom... Ja len potrebujem vedieť či to može byť kvoli tomu že mi občas nejde zaradiť a vyradiť 1, 2, a R ko.. Diky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ja som vymenil olej v prevodovke a robí to stále, mám už ale novú spojkovu sadu aj so zotrvacnikom... o 2 tyzdne sa to bude meniť... tak uvidím , dám vedieť potom.. lebo mne pekne preraďuje za jazdy vôbec spojka neprešmykuje... ale počuť zotrvacnik... tak snád to bude ono.

Odkaz ke komentáři

Ono je to skôr tak že keď mam zaradenú rýchlosť 1.prev stupeň a pustim trocha spojku auto sa pohne a pri znova zošliapnutí už zasekne tú rýchlosť a je citit i otrasy a potom samizrejme auto sa pomali hýbe aj ked je spojka vytlačená... takže akoby vtej pozicii spojka nešla.. no uvidime 30.09 mam termin u servisaka, dohodli sme sa ze budem asistovat tak uvidime... nerád by som investoval aj do ptevodovky.. auto mam len 2 mesiace. Ale Ďakujem za info.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Spojkova sada vymenená.. zotrvačnik sa nezasekáva, prevodovka radí ľahko. Takze cele trasenie auta, zasekavanie rychlostí 1 a r sposobovala spojka ( konkrétne ložisko sa zadrelo a ten prach a male kovové časťi sa dostali aj k dvojhmote a tým pádom odrovnali aj zotrvačník... spojka bola ešte original.. auto ma 220 00km spojka by ešte vydržala dosť no vypinacie ložisko a zotrvačník už boli nasračky... Diky za informacie ale chvalabohu to nebola prevodovka... hriadel prevodovky nemal ziadnu vôľu a tie gufera joli tiez ok takze sa nemenili.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...