Přejít na obsah

Sound in Black


Doporučené příspěvky

Uvedu to trouchu na pravou miru... Dratek je v destickach a kdyz ho prerusis opotrebenim desticek tak to signalizuje opotrebeni brzd a nebo to prerusis napr vytahnutim konektoru a signalizuje to stejne...je uplne jedno kde je to prerusene... bude to signalizovat... Bud opravdu sjel desticky co je podle mne blbost nebo neco potkal a utrhl privodni draty nebo konektor... :D

 

nez menit desticky tak radeji uzavrit okruh a jezdit bez indikace a kontrolavat je prubezne (desticky)

Odkaz ke komentáři

tak nevím jak to je u Octávky, ale u VW je signalizace destiček v levé přední a pravé zadní, tak se na to zkus kouknout, poznáš to podle kabelu vedoucí od destičky resp. konektoru který tam je,

 

mohlo dojít k ulomení konektoru nebo odlítnutí bordelu a trefení tohoto konektoru, případně nějakému poškození při propružení tlumiče nadoraz, když to bylo po projetí dírou

 

p.s. tak jsem taky koukal do DP, Octa nemá signalizaci na zadku, to docela čumím, klasika oklešetěný vw

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři
po 17 000 km ta mezera mezi deskou a kotoucem nebude kdo vi jaka, navic by to muselo byt vodive a zkratovat to ten kontakt co je v desce takze spis ten konektor, ale pokud se rozpadl konektor bal bych se i o disk

 

anebo vadná destička s příliš hluboko zalitým kontaktem signalizace, možný je všechno

Odkaz ke komentáři
no a potom je presne ten problém čo sa stal Jirkovi, že servis pozrel voľným okom cez elektrony povedali si vpredu v pohode zadok už nekontrolovali, že zapíska signalizácia a potom sa zodral aj kotúč kov o kov

Ono tam šlo o pochybení přejímacího technika. Já mu řekl, že svítí kontrolka brzd a on napsal do protokolu "Zkontrolovat přední brzdové obložení". Počítal totiž s tím, že když se předtím zadní měnili později než přední, tak že musí být ještě OK. Já jsem mu na to řekl, ať kouknou i na zadní, protože se mi zdají taky KO, tam bylo vidět i přes disk, že je tam max 1mm. Moje chyba byla, že jsem si to nenechal zapsat do toho protokolu a spoléhal jsem na to, že když mi to odkýval, tak to udělají. Samozřejmě, že ten mechanik koukl jen na přední, jak to měl v papíru a když jsem se pak toho přejímacího technika při předávání auta ptal, jestli je podle něj ten jeden milimetr na zadku OK, tak se ani nepodíval a jen řekl, že to je v pohodě a ještě to vydrží. Samozřejmě, že do týdne byl kotouč v prdeli :)

 

...Ale zaplatil ho servis, byť po hodině dohadování, holt šáde-werke rulezzz ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...