Přejít na obsah

Klubový autorizovaný servis Škoda, VW


Autorizák  

40 hlasů

  1. 1. Oslovila by Vás možnost spojení klubového servisu s autorizovaným servisem Škoda, VW?

    • Ne
    • Je mi to jedno
    • Nemám rád autorizované servisy
    • Zní to zajímavě
    • Ano
    • Rozhodně ano

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Chtěl bych se vás tu optat na názor k jednomu mému zamyšlení, rád bych znal názor co nejvíce členů i nečlenů klubu.

Jde čistě jen o zjištění názoru, popřípadě se vyjádřete a prosím minimum offtopic

Předem všem děkuji

 

Pojmem autorizovaný myslím oficiální Škoda, VW servis, prostě autorizák

 

Anketa tu bude do konce měsíce

 

edit: Ještě bych to doplnil.... není to myšleno konkrétně na moji osobu popřípadě Vašu, jde čistě o průzkum názoru

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři

No Rolba s Vašou určitě nebudou podle mě fungovat jako autorizák ve stejném módu jako dosud, tzn. že by byly autorizovaný, ve svých dílnách a dělali práci sami.

Předpokládám jiné prostory a zázemí + nějaké lidi na práci a autorizace jako výhoda přístupu do systému VW apod.

Takže záleží na způsobu organizace a rozdělení kompetencí, resp. do jaké míry bude na auto šahat Rolba s Vašou, případně jak bude pod kontrolou práce předpokládaných ostatních lidí.

Za mě logický krok správným směrem a docela chápu proč, mateřská spolupráce s fabrikou bude potřeba víc a víc a pak taky asi není cílem obou kluků do smrti mít zabořené ruce v autech a chápu, že chtějí firmu rozvíjet, protože teď jsou na stropě svých možností.

Druhá varianta je, místo autorizáku, začlenění do již existující sítě servisů, v tomhle případě asi jedinou volbou je Bosch servis, ale ten má v Praze už dost poboček a myslím, že by p. Jíša asi radost neměl, ale kdo ví ...


Jen ještě taková malá vsuvka pro zamyšlení - když auto lidi vlastní a servisují, tak tu jsou napsané sračky na autorizáky, jak nic neumí apod., což je ve většině případě oprávněné, ale pak se auto prodává a jako výhoda je napsáno, servisované pouze v autorizáku ..... :lol:

Odkaz ke komentáři

moje aktulní rozpoložení názoru na VW autorizáky je že bych nejraději zabíjel, a proto zvažuji přechod na systém výměna oleje, ve známém prostředí a zbylé drobnosti jako prodloužení záruky mobility, namazání dílu jako zámky, pojezd panorama apod nechat udělat autorizák.

Odkaz ke komentáři

Naprosto chápu chuť a potřebu se rozvijet. Ale pokud budou mit kluci takovýto "velký" servis/autorizak, tak urcite nebudou dělat tu "manuální" práci a opravy jen oni samy a i kdyby tam makal sebelepší člověk, nebude to ono, ať chce člověk sebevíc. Nemyslím to zle, ale tak to prostě je.

Odkaz ke komentáři

Zde můj názor:

Protože i naše firma má své smluvní, tedy námi autorizované servisy pro naše výrobky, pak pod pojmem autorizovaný servis beru takový servis, který je jednak pod dohledem výrobce, aby mu nekazil jméno, zároveň od něj kupuje díly potřebné k opravě. Za to se takovému partnerovi dostane maximální technické pomoci ať už s analýzou problému, tak s dokumentací včetně archivní, pravidelná školení zaměstnanců a jako bonus obdrží i díly, které jinému neprodáme a musí si koupit celek. Tedy toto je z mého pohledu servis autorizovaný. Zde paralela k autům.

Samozřejmě je řada dalších firem, které se zabývají našimi výrobky, ale jedou naprosto ve své režii.

 

Pokud by se jednalo o servis aut pro pouze konkrétní značku bez nějaké specifické podpory výrobce daného auta (kromě celkem běžně dostupných zaplacených licencí do katalogů/návodů, pak se z mého pohledu jedná o značkový servis.

Ten který pak dělá kde co ( a postávají mu okolo dílny vraky v různých stádiích rozpadu), je pro mě jen jen opravář a upřímně se ze zkušeností takovému spíš vyhýbám, pokud to není postaveno na zkušenosti a důvěře ( tady se nebavím o klempírnách, lakovnách, rychloservisech na olej/brzdy/výfuky.

Honza

Odkaz ke komentáři

Presne tak!

 

A proc jsem hlasoval, jak jsem hlasoval (nemam rad autorizaky). Vyzkousel jsem za 19 let co octu mam autorizaku x, ojebavky, zbytecny kecy a lzi, vyhovorky kdyz jsem reklamoval neudelany nebo blbe udelany veci, lakyrnici z tech vyparu vetsinou asi nerozeznaji barvu, neudelana objednana prace, nebo udelana blbe, nedotazeny nebo ztraceny srouby, nevymeneny dily ac vykazany jako vymeneny, fuserina po nehode, o cenach casto nemluve, atd atd. Byly 2 vyjimky. Laureta auto v MB, ale ted uz jsem linej jezdit 60 km do servisu, a Auto Trio v Praze v Modranech, ale tam to slo nejak dolu. Jinak vsude navoneny panaci co by prodali i na servise mozna i svoje rodice a nestandardni zavadu, co neukaze diag, servis vyresit neumi. Nasrat, jednoho dne jsem si rekl dost a v autorizaku jsem od te doby byl jen s Fordem, 2x, protoze to jinak neslo, a vse ok. Skodovacky autorizaky fakt ne. Mozna jsem mel jen pech, ale mit tolikrat pech neni snad normalni ani u me :) A kdyz mi na sluzebaku na Jarove vymenili prevodovku aniz by cokoliv rekli, tak bylo tenkrat docela halo a leasingovka si celkem smlsla

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...