TDIfun Odesláno Srpen 3, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2009 Je to tak, ja mam cele ulozeni motoru nove a netrepe i bez klapky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
galaher Odesláno Srpen 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2009 Já jsem tam nechal tu chcípací klapku a konečně namazal to těsnění takovou černou pastou na co je na těsnění a ejhle už to je krásně suché..... :) po ujetí přes 1000 km ani trochu rosení oleje kolem spoje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TGM1917 Odesláno Srpen 9, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2009 Tak to je perfektní! Namazal jsi čistě jen ten spoj - trubka / egr? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seth Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 chlapi nevíte někdo jakym zpusobem odstranit to že se rozsvítí kontrolka motoru když se odpojí egr ? :D ted pracuju na odstranění toho egr a zajimá mě jak to doladit do uplný konečný verze abych s tím neměl žádný problémy :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 chlapi nevíte někdo jakym zpusobem odstranit to že se rozsvítí kontrolka motoru když se odpojí egr ? ted pracuju na odstranění toho egr a zajimá mě jak to doladit do uplný konečný verze abych s tím neměl žádný problémy :-) Umim to upravit v softweru auta... :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seth Odesláno Září 21, 2009 Sdílet Odesláno Září 21, 2009 no to je hezký, ale severní morava je pro mě středočecha z rodiště škodovek docela země vzdálená :lool: jiná možnost není ? jestli ne, tak to asi zatím nechám být a na jaře, jestli vyjdou finance tak ten egr odstraním uplně a rovnou bych nechal udělat nějakej ten chip a spojil bych to třeba s výletem někam na tu moravu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mar.cz Odesláno Září 29, 2009 Sdílet Odesláno Září 29, 2009 tak zvedne se nějak výkon nebo ne. Ti co to mají tvrdí že to jde pěkně od spodu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 29, 2009 Sdílet Odesláno Září 29, 2009 Taky jsem to slisel, hlavne to lze poznat na 2,0 TDI O2 ale pry se zlepsi tah od spodu aj u nas O1-cek. Tak jak je to s tim? Muj EGR uz neni ani videt jak je zamasteni a spni mi vsehno kolem neho v motorovem prostoru ale auto zatim jede docela dobre a ne kouri skoro vubec ale ten tah odspodu mi strasne hibi - do 2200 o/min je mrtvej a pak najednou pneu nestihaji prenaset. Chi to zlepsit od spodu abyh ji nemusel zrihlovat spojkou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drobec oct Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Tak som sa odhodlal o vyčistenie egr ventilu, ale mám problém. Neviem akým spôsobom mám odpojiť ten piestik, ktorý ovláda záklopku. Poradí mi niekto? Nechcem nečo pokašlať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duch Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Tak som sa odhodlal o vyčistenie egr ventilu, ale mám problém. Neviem akým spôsobom mám odpojiť ten piestik, ktorý ovláda záklopku. Poradí mi niekto? Nechcem nečo pokašlať. staci jen vytahnout, je to hadička 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 (upraveno) takze jestli to dobre chapu: EGR ventil pousti az 50 % toho humusu zpatky do sani, kdyz to zaslepim, tak bude proudit jen 100 % cisty vzduch? Nechal jsem si omezit EGR ventil VAGem, ale zdalo se mi, ze se auto hur probira v nizsich otackach tak jsme to zase vratili na normalni hodnoty. Ja uz se v tom vubec nevyznam Upraveno Únor 28, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 takze jestli to dobre chapu: EGR ventil pousti az 50 % toho humusu zpatky do sani, kdyz to zaslepim, tak bude proudit jen 100 % cisty vzduch? Nechal jsem si omezit EGR ventil VAGem, ale zdalo se mi, ze se auto hur probira v nizsich otackach tak jsme to zase vratili na normalni hodnoty. Ja uz se v tom vubec nevyznam toe ,ale blbost chlape jakmile přidáš egr ventil se uzavře funguje hlavně na volnoběh měli jste to trošku zkoušet tzn. nejdřív na plno omezit kdyby ti houpaly otáčky na volnoběh tak hodnotu trošku pozměnit a takhle pokračovat udělal jsm už takhle mraky aut a vše v pohodě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 ok, jdu to hned zkusit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 ok, jdu to hned zkusit Jj zkus a dej vědět jak jsi dopadl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 (upraveno) no, takze jsme to nastavovali s Dolim a ani jeden z nas nepoznal zadny rozdil proste vubec nic... auto jde od spodnich otacek porad stejne, i namereny hodnoty se +/- schodujou... takze ja vazne nevim i Doli rikal, ze to moje auto taha pocitove docela dobre, takze tam zadny zadrhel nebude. Jen bylo zajimavy sledovat ty hodnoty na volnobeh byla hodnota 4,8 % spis to asi pomuze tomu sani, ze se tam nebude dostavat tolik bordelu... Upraveno Únor 28, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Tak sem se do něho pustil, rozdělal to a nestačil sem se divit, tolik bordelu, co sem vydělal, na každé starně tak 6mm takže se světlost potrubí dost zmenšila. Tak sem vyčistil a oddělal hadičku aztím, aby ventil neotvíral. A zhruba po 100 km se mně auto jeví řekl bych líp, možná pocit, že de líp z menších otáček. O víkendu dám záslepku na výfuk a hadičku připojím, aby si chodil na prázdno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drobec oct Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Takže ten nešťastný ventil som konečne vyčistil, je v ňom pekný čierny maglajz, ďakujem za rady. Ešte ho chcem skúsiť zaslepiť a som veľmi zvedavý, čo to bude robiť, ale dúfam, že to motoru prospeje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 (upraveno) ja to tak procitam, budu se do toho muset taky pustit... nemate nekde naskenovany stranky z prirucky, jak je to poskladany a jaky nastavce jsou k tomu treba? Upraveno Únor 28, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 ja to tak procitam, budu se do toho muset taky pustit... nemate nekde naskenovany stranky z prirucky, jak je to poskladany a jaky nastavce jsou k tomu treba? Houmiku výkon ti to nepřidá chlape spíš uděláš něco pro sání a pro motor aby do něho nešel takovej bordel potřebuješ jen imbusy a myslím že voříšek č.10 nic to není 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 neslo o vykon, ale o ten zatah, tak mam asi vsechno ok, kdyz to nic nedela az bude hezky, tak se do toho pustim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 neslo o vykon, ale o ten zatah, tak mam asi vsechno ok, kdyz to nic nedela az bude hezky, tak se do toho pustim Jj hele mě se taky nějak nezvedl výkon spíš se jedná o prevenci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TGM1917 Odesláno Březen 6, 2010 Sdílet Odesláno Březen 6, 2010 Tak sem se do něho pustil, rozdělal to a nestačil sem se divit, tolik bordelu, co sem vydělal, na každé starně tak 6mm takže se světlost potrubí dost zmenšila. Tak sem vyčistil a oddělal hadičku aztím, aby ventil neotvíral. A zhruba po 100 km se mně auto jeví řekl bych líp, možná pocit, že de líp z menších otáček. O víkendu dám záslepku na výfuk a hadičku připojím, aby si chodil na prázdno. Jak jsi to čistil?? Já plánuji jakmile se oteplí. Mohlo by potom ubýt rosení či únik oleje přes egr. Jsem zvědav. Utíká vám oil taky tamtudy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 7, 2010 Sdílet Odesláno Březen 7, 2010 Jak jsi to čistil?? Já plánuji jakmile se oteplí. Mohlo by potom ubýt rosení či únik oleje přes egr. Jsem zvědav. Utíká vám oil taky tamtudy? normálně rozdělej celj EGR + sání šroubovákem vyšťourej ten bordel zbytek vymyj nitro ředidlem je to docela špinavá práce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TGM1917 Odesláno Březen 7, 2010 Sdílet Odesláno Březen 7, 2010 normálně rozdělej celj EGR + sání šroubovákem vyšťourej ten bordel zbytek vymyj nitro ředidlem je to docela špinavá práce Ok, díky! Mění se těsnění? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 7, 2010 Sdílet Odesláno Březen 7, 2010 Ok, díky! Mění se těsnění? pokud bode špatné (vymačkané ) tak ho vyměň 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drobec oct Odesláno Březen 9, 2010 Sdílet Odesláno Březen 9, 2010 Takže už mám zaslepené aj ja a moja Octa dýcha pekne čistý vzduch. Moje poznatky sú asi také, že pri mínusových teplotách sa motor podstatne dlhšie zahrieva, hlavne pri pomalej jazde (napr. v meste). Ale na druhej strane mám pocit, že motor trochu "ožil". Ináč nemám žiadne podstatnejšie poznatky. Všetko šlape bez problémov a VAG tiež nevyhadzuje žiadne chyby, dával som dve záslepky a hadičku od ovládania ventilu som tiež odpojil a upchal šróbom. Mám 2001 AHF. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 9, 2010 Sdílet Odesláno Březen 9, 2010 Takže už mám zaslepené aj ja a moja Octa dýcha pekne čistý vzduch. Moje poznatky sú asi také, že pri mínusových teplotách sa motor podstatne dlhšie zahrieva, hlavne pri pomalej jazde (napr. v meste). Ale na druhej strane mám pocit, že motor trochu "ožil". Ináč nemám žiadne podstatnejšie poznatky. Všetko šlape bez problémov a VAG tiež nevyhadzuje žiadne chyby, dával som dve záslepky a hadičku od ovládania ventilu som tiež odpojil a upchal šróbom. Mám 2001 AHF. Výborně chlape tal to má být 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Březen 10, 2010 Sdílet Odesláno Březen 10, 2010 Můžu vědět, kam si dával dvě záslepky??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 10, 2010 Sdílet Odesláno Březen 10, 2010 Můžu vědět, kam si dával dvě záslepky??? Jedna se dává k turbu odkud ustí trubka od EGR ventilu a druhá k EGR ventilu :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Březen 10, 2010 Sdílet Odesláno Březen 10, 2010 Mel bych malou prosbicku.Nemohl by me nekdo dat rozmery te zaslepky? Samozrejme si muzu vyndat trubku,omerit a vyrobit potom,ale bylo by pro me daleko snazsi si mit zaslepky pripraveny. A jeste dotazek na to tesneni.Da se nekde koupit za rozumnej peniz?Nebo taky nechat vyrobit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.