joža Odesláno Červen 14, 2018 Sdílet Odesláno Červen 14, 2018 Zdravím všechny. Chtěl bych vědět vaše názory. Nikde se nemůžu dopátrat v jakých intervalech by se měl na octavii 3 1,6 tdi cr ,77KW motor CLHA regenerovat dpf filtr tedy během jízdy . Auto má najeto 93000km a regenerace probíhá po 200-250km na trase Bruntál-Ostrava + město,takže žádná dálnice. Nic nesvítí žádné , závady auto jede normálně. Je ten interval normální? Před tímto vozem jsem měl octavii 2 1,6 tdi cr s motorem CAYC a tam regenerace probíhala po 800km na stejné trase. Zajímalo by mně v jakých intervalech probíhá vám jak na 2.0 tdi cr tak na 1,6 tdi cr. Nebo mám očekávat že něco de do kytek. Děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sandál Odesláno Červen 14, 2018 Sdílet Odesláno Červen 14, 2018 Mě to regeneruje mezi 300-350 km.Mám O III 1,6 tdi cr 85 kw.Najeto mám 23 tisíc km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Červen 26, 2018 Sdílet Odesláno Červen 26, 2018 novější generace 1.6 TDi nepostižený dieselgate kauzou regenerují běžně mezi 200 a 450K km, stejně jako původní 1.6 TDI po SW úpravě na NOx částice, jejich chod je totiž díky úpravě SW velmi podobný a chovají se po úpravě SW stejně, až na to že novější verze už počítá se větší rekuperací a motoru to tolik nevadí jako v případě starší verze, kde se kvůli tomu velmi rychle zanáší EGR... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
joža Odesláno Červenec 14, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 14, 2018 Zdravím. Tak dnes jsem připojil auto a vyjelo mi tohle. Tak ty regenerace budou asi ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
beargrylls55 Odesláno Srpen 5, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2018 Zdravím. Mám taktiež CLHA a regenerácia mi prebieha každých 200-300 km. Mám nabehaných 98 tis km. Deje sa to tak od novoti. V servise škoda mi povedali, že je to úplne normálne takže neriešim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
secretokraj Odesláno Říjen 1, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2018 Zdravim, viete aka je zivotnost toho DPFka, kolko by mohol vydrzat? S touto motorizaciou CLHA? vdaka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
joža Odesláno Říjen 1, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 1, 2018 Osobně počítám 300t km ovšem až se nic nevysere vstřik ,egr nebo něco co by DPF pochovalo. Ovšem jezdit s autem normálně a ne jak hovado za studena plný kotel a tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Říjen 26, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2018 250-300 tisíc měli 1.6 TDI v první generaci postižené DG kauzou. Nové verze 1.6 TDi v OIII nepostižené DG kauzu najedou na filtr 300 až 450K km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr Fido Odesláno Listopad 17, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2018 Zdravím, jak konkrétně se projevuje to, že právě probíhá regenerace DPF ? Mě se občas, cca po 300 - 400km, najednou zničeho nic, zvedne hodně, průměrná spotřeba, např ze 4,8l skokově na 7,5l. Může to být ono ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuro_SV Odesláno Listopad 28, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2018 Fido: presne tak, je to regeneracia, a pokial zastavis tak motor ma na volnobehu 1000 ot/min a budes pocut aj motor ze znie trochu inak, nechcem hovorit ze standartne ale zvacsa je ten interval regeneracie 250 - 400 km, no pokial jazdim vacsinou dialnice, tak mam interval 500-600km medzi regeneraciami 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.