Přejít na obsah

S60 Polestar


Petr81

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
On ‎02‎.‎01‎.‎2019 at 9:38 PM, Petr81 said:

508 je strašně malá vevnitř, na to auto jsem byl zvědavej, protoze se mi designově líbí, ale vnitřek fakt malej i pro řidiče.

Zpracování ve srovnání s B8 Passatem bych řekl, že je o trošku lepší. A4 a 3er nové porovnat nemám možnost.

Tak dneska 2 hodiny testovaci jizda s 508, GT line, 180 PS nafta. Kdyz sefik povoli, asi to auto vezmu. :)

Odkaz ke komentáři

Na zacatek uvadim, ze ja mam takove interiery rad, takze se mi kritika hleda tezko, i kdyz priznavam, ze interier je pro ostatni lidi asi dost stisneny. Ja jsem jel s autem po meste, pres kruhace, ruzne krizovatky, kde jsem zkousel testovat podvozek a rizeni v ruznych rezimech. A pak relativne slusny kus po dalnici, kde jsem testoval hluk v interieru a telefonovani pri dalnicni rychlosi, ruzne asistenty, hlasove vytaceni, navigaci atd. Na auto jsem si zvyknul asi po 5-10 minutach, s nicim nebyl vyrazny problem, ani s pozici za volantem. Na zadnich sedackach jsem si sam za sebe sednul v pohode a to mam predni sedacku relativne dal od volantu, nez bych asi mel mit. Ano, nad hlavou neni vzadu moc mista, takze lidi s vyskou 180+ asi nebudou uplne happy. Kufr je oproti SUP 3 opravdu smesny, ale to nevidim jako problem, my autem zase nikam moc jako rodina necestujeme. Mam nakonfigurovanou svetle sedou GT line na 18", 160 PS nafta automat + nejake baliky, tak uvidime, jestli to projde. :)

Odkaz ke komentáři

Ale vzdyt ja ho nekupuji, hledam pro sebe nove firemni auto na dalsi 3 roky. Samozrejme splatka musi byt v nejakych mantinelech (abych na sebe ve firme neupozornoval moc) a osobne nechci jezdit premii. Jinak ano, cenikovka je nejakych 45.000 EUR, ale to firmu nezajima, dulezite jsou mesicni splatky a ty jsou +/- podobne jako za SUP3 nebo Passata.

Odkaz ke komentáři

Frantik mi do baraku nesmi. Tata koupil segre k Vanocum 5 let zpet novou C4 a po trech letech musela z baraku ven. A to podotykam bylo uplne nove auto. Porad se tam srala elektrika,vule v razeni. Zlata 1.4 jednickova Fabie.

Tomas: ta 508 nevypada zle ale a tou cenou to asi malinko posrali. Hlavne porovnavat to s Pasatem nebo Superbem je podle me neni uplne "dobry". Ale.to SUV aspon vzhledove bych pred barak asi bral :) v benzinu do mesta misto F2.

Odkaz ke komentáři
1 hour ago, romariooo said:

Frantik mi do baraku nesmi. Tata koupil segre k Vanocum 5 let zpet novou C4 a po trech letech musela z baraku ven. A to podotykam bylo uplne nove auto. Porad se tam srala elektrika,vule v razeni. Zlata 1.4 jednickova Fabie.

Tomas: ta 508 nevypada zle ale a tou cenou to asi malinko posrali. Hlavne porovnavat to s Pasatem nebo Superbem je podle me neni uplne "dobry". Ale.to SUV aspon vzhledove bych pred barak asi bral :) v benzinu do mesta misto F2.

Musim subjektivne rict, ze mi prijde 508 lepsi nez SUP3. Hlavne co se odhlucneni tyce, to je pro me dulezity bod. Posledni dobou jezdim s Passatem a ze by byl lepsi nez ten Peugeot, to se mi nezdalo. Navic Passat po 45000 km zacal poradne vrzat v interieru. Proc to posrali s cenou? SUP: 43.500 €, 508: 45.300 €, Passat: 47.000 €, vsechno podobne vybavy.

Mazda bohuzel, jejich motory nesplnuji limit CO2 pro firemni vuz. Jeste cekam, az dojdou v breznu na salon nove Corolly s tim silnejsim hybridem, ale trochu se bojim eCVT na dalnici.

Odkaz ke komentáři
On 1/25/2019 at 10:59 PM, houmik_02 said:

Musim subjektivne rict, ze mi prijde 508 lepsi nez SUP3. Hlavne co se odhlucneni tyce, to je pro me dulezity bod. Posledni dobou jezdim s Passatem a ze by byl lepsi nez ten Peugeot, to se mi nezdalo. Navic Passat po 45000 km zacal poradne vrzat v interieru. Proc to posrali s cenou? SUP: 43.500 €, 508: 45.300 €, Passat: 47.000 €, vsechno podobne vybavy.

Mazda bohuzel, jejich motory nesplnuji limit CO2 pro firemni vuz. Jeste cekam, az dojdou v breznu na salon nove Corolly s tim silnejsim hybridem, ale trochu se bojim eCVT na dalnici.

Kolik vam dali C02 limit? 120 nebo 140? A podle jake metodiky? Zkus jeste mrknout na V60 jestli neco nenakonfigurujes pripadne na druhe strane spektra Insignia nebo Talisman? Kdyz to ma riditelnou zadni napravu, tak je to i zajimave svezeni. Bohuzel i treba takove XF uz ma emise mimo limit...

Odkaz ke komentáři

Limit urcuje stat, ne nase firma. Limit je od 2019 120 g (nekde jsem videl 121, ale to uz je jedno). V60 je uz draha, v nejake vyhovujici vybave jsem uz dost pres 50.000 EUR a to mi nedava smysl (vzdy pocitej 1,5% z prodejni ceny, po kalkulaci brutto/netto se ti pak castka odecita z platu). Insignii mame doma, vyborne auto, bohuzel CO2 pres limit, Talisman se u nas ted neda nakonfigurovat s automatem, navic mi nevyhovuje ACC, ktery nedokaze regulovat az do zastaveni. :)

Odkaz ke komentáři

Jasne, tyhle pravidla znam (i kdyz u nas je to u nafty 1,3%) + to co zaplatis nad "referencni kus". Jinak nevim, jake dostavate fleetove slevy, ale i kdyz si nechtel premii - co E300de? 44g C02 tam potom platis mnohem mensi procenta - kdyz jsem koukal na tabulky tady v Lux, tak to tu vychazi na 0,8% z te castky...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...