Roman214 Odesláno Únor 1, 2019 Sdílet Odesláno Únor 1, 2019 Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motoru do Octavie. Přečetl jsem docela dost článků a většina je jednoznačně pro 1.8T RS. Já jsem tedy taky radši pro tuto motorizaci, jelikož se mi interiér RS Octavie i na pohled je hezčí než klasická.. Jediný problém je ten, že sehnat opravdu hezký kousek není zrovna jednoduché. : - ) Auto budu používat v podstatě denně, ale krátké vzdálenosti. Nevím tedy, zda bude auto s turbem to pravé.. Na co si dát pozor při koupi ? A v jaké cenové relaci bych mohl tyto motorizace koupit ? Neprodává náhodou někdo nějakou udržovanou éResku ? :D Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Únor 1, 2019 Sdílet Odesláno Únor 1, 2019 Pokud to máš čistě na dojíždění krátké vzdálenosti, tak bych spíše volil atmosféru 1,6 nebo 2.0. Sám vám 2.0 a sem s ním nadmíru spokojen. Nízká spotřeba, spolehlivost a když chci tak i jede, víc si přát nemůžu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Únor 1, 2019 Sdílet Odesláno Únor 1, 2019 Ahoj, za mě jednoznačně mohu doporučit 1.8T (ať už RS verzi 132kW nebo 110kW). Měl jsem 1.6 74kW - tam vidím největší problém hlavně v převodovce - já ji měl měněnou 3x, vždy se urvaly nýty na differenciálu - stačilo být jedním kolem na trávě, druhým na cestě, zahrabat koly a bum. Začčal téct olej z převodovky, potom vyskakovat rychlosti. Prý na 75kW verzi měla být převodocka už OK, ale brách měl 75kW verzi a při spátečce mu tam "lupalo", což se dělo i u té 74kW verze. Převodovka byla OK až po repasi, kdy tam pán dal pevnostní šrouby namísto nýtů. Co se týče motoru, tak ten je podle mě taky jeden z těch "nesmrtelných". Jinak co se týče tahu, zde vede jednoznačně 1.8T (já mám kód motoru AUM). Na zadní nápravě by měly být navíc kotouče oproti 1.6. Mám tedy zkušnost s oběma motory a kdybych se měl rozhodovat, jdu opět do 1.8T. Turbo mám původní, motor taky .. Najeto přes 380 tisíc, jezdím jak delší tak krátké trasy, denně najedu cca 50km. Letos jsem byl s autem v Toskánsku a Švýcarsku a auto to zvládlo v pohodě. Záleží ale, co od toho očekáváš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Únor 2, 2019 Sdílet Odesláno Únor 2, 2019 Co to jsou krátké vzdálenosti? Jinak máš SZ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Roman214 Odesláno Únor 2, 2019 Autor Sdílet Odesláno Únor 2, 2019 Minimálně dva roky bych to používal na jednu cestu 15 km tam a 15 km zpět. :D Samozřejmě, že občas bych jel někam dál, ale momentálně studuji.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Únor 2, 2019 Sdílet Odesláno Únor 2, 2019 Těch 15+15km bych neviděl jako problém. Pro benzín je to akorát. Osobně jezdím 17+17km. Takže 1.6 bych zavrhnul. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Únor 2, 2019 Sdílet Odesláno Únor 2, 2019 1,6 koupíš za poloviční peníze než RS. RS je i dražší na údržbu. Jako student zůstaň při zemi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Únor 3, 2019 Sdílet Odesláno Únor 3, 2019 Na těch 15+15km a občas nějaké delší projížďky bych se nebál doporučit klidně i TDi 66/81kw. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Únor 3, 2019 Sdílet Odesláno Únor 3, 2019 Naftu na ježdění okolo komína je vražda. Ani se to neohřeje,zalepí turbo,EGR,vstřikovače. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Únor 3, 2019 Sdílet Odesláno Únor 3, 2019 Co prosímtě zalepíš na rotačce? Na 15km se to nezahřeje leda v zimě, ale od jara do podzimu v pohodě a pokud bude jezdit i delší trasy jak píše, tak proč ne? V podstatě na 15km je doporučitelný všechno , jen bych se vyhnul 1.6 kvůli spotřebě oleje a převodovkám. A navíc turbo a EGR se dá vyčistit, EGR dokonce zaslepit. Já osobně bych šel do 1.8T 110/132kw. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milan.blazek Odesláno Únor 3, 2019 Sdílet Odesláno Únor 3, 2019 On to asi myslel tak, že na 15km rotačku neohřeješ tolik abys mohl občas prošlápnout - aby Ti třeba časem nezůstala vyset regulace. Měl jsem taky a tyhle kraťasy na nafťáka nic moc. Co prosímtě zalepíš na rotačce? Na 15km se to nezahřeje leda v zimě, ale od jara do podzimu v pohodě a pokud bude jezdit i delší trasy jak píše, tak proč ne? V podstatě na 15km je doporučitelný všechno , jen bych se vyhnul 1.6 kvůli spotřebě oleje a převodovkám. A navíc turbo a EGR se dá vyčistit, EGR dokonce zaslepit. Já osobně bych šel do 1.8T 110/132kw. Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Únor 3, 2019 Sdílet Odesláno Únor 3, 2019 Jasně, proto mám 66kw AGR, kde regulaci neřeším. Ale jak píšu na konci, šel bych do 1.8T. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.