jruckauf Odesláno Duben 5, 2010 Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Ahoj, nevíte někdo, jestli má OCTAVIA I 1,9TDI 74kw také dvouhmotový setrvačník? Na netu jsem našel, že 96kw motor ho má a že ten samý motor 74kw ve Fabii NE. Nemáte někdo spolehlivou informaci? Vzhledem k tomu, jak se všude na netu straší, kolik to stojí, když se vydělá, tak je to pro mě docela důležitá informace, a myslím že nejen pro mě. Díky za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Duben 5, 2010 Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Na dieselpower jsem našel že ATD má jednohmotu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Duben 5, 2010 Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Jednohmota se dava jen do Fabie, okta 74 je vetsinou 4X4 a tam je 240mm dvouhmota.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Duben 5, 2010 Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Promiňte,že sem si dovolil.. :o Chci se zeptat,jestli někdo neví,jaký mám setrvačník,respektive,jaký se dával do octávie 1.9 TDI 66kw motor AGR vyrobeno v německu r.v.1997..díky :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jruckauf Odesláno Duben 5, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Díky za reakce. Není to 4x4, vím, že se tenhle motor zpočátku dával pouze do čtyřkolek, teď ho ale dávají např. do Octavií TOUR TRUMF, což je můj případ. Je tedy i ve verzi pouze s předním náhonem dvouhmota, přestože Fabie má jednohmotu? A proč vlastně ve Fabii není, vždyť tenhle setrvák slouží k tlumení vibrací, tak proč by to Oktávka měla a Fabka ne? Pak by Fabka měla docela výhodu - co se tedy budoucí problémů týká... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
passatb3 Odesláno Duben 28, 2010 Sdílet Odesláno Duben 28, 2010 Kolegovi na Tource měnil jeho "dvorní" mecha origo dvouhmotu (odešel někde okolo 300 tis. km). Výměna proběhla za jednohmotu. Prý se to bez problému dá. Zatím odjezdil 20tkm a spokojenost. Jruckauf to máš nový. Na řešení setrváku máš času dost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Duben 28, 2010 Sdílet Odesláno Duben 28, 2010 dvouhmota odchází většinou po přečipování auta je prostě náchylnější 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jruckauf Odesláno Červenec 21, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2010 Díky za reakce, no právě o to jde, kdybych si po nějaké době nechal auto chipnout, tak jestli by v tom byly problémy. Samozřejmě pokud to má dvouhmotu, tak do toho nikdy nepůjdu, protože vidina investice přes 20tis. se mi zrovna moc nelíbí ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nohic Odesláno Červenec 29, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2010 dvouhmota odchází většinou po přečipování auta je prostě náchylnější :) Na druhou stranu, pokud mas dobry cip a uzivatel to auto nesetri, rozjizsi se jak blazen apod., tak to se nemuze divit, ze mu to odejde... preci jenom pri normalnim uzivani, normalni vyuzivani chipu se prece clovek nemusi se 240mm spojkou bat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Červenec 29, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2010 Presne tak. Ja uz rok a pul jezdim na prdlej setrvak a skoro uplne odeslou spojku, jenom jsem se tomu prispusobyl a furt to nechce uplne odejit :) (tuk, tuk) jenom jsem zapomnel co znamena rozjizdeni s kvicicima gumama, takove skoro duseni motoru v nizkih otackah a jemnejsi zahazeni s prerazovanim pri 4500 otackah ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nohic Odesláno Srpen 10, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2010 4500? tak to davas spojce pekne pohulit, ne? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 no, pokud to aspon jednou tydne ne vidi tito otacky tak to zacne hulit cernej dim. No a spojka je uz u konce takze je my jedno, jenom aby vydrzela cestu zpet do Cerne Hory a pak at vzdehne klidne :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.