johnns Odesláno Prosinec 26, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2019 Super. Dekuju vám oběma chlapi![emoji106][emoji6] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdeněk2 Odesláno Únor 18, 2020 Sdílet Odesláno Únor 18, 2020 Najeto cca 13tkm, v 10tkm vymena oleje. Puvodni 0W-20, ted 5W-30. Co se tyka spotreby, tak to ukazuje 6,5l prumer. Jedine co bych mu vytknul, tak kdyz je motor studeny, ma v nizsich otackach takovou ospalou pomalou reakci na plyn... jako kdybych ho musel premlouvat, aby jel. Jinak maximalni spokojenost 😁 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas605 Odesláno Únor 29, 2020 Sdílet Odesláno Únor 29, 2020 Borci mám dotaz... Octavia 3 1.4TSI 110kw. najeto 50tis. Přešel jsem na pevný interval 15tis/rok. Dal jsem tam 5w-40. Teď mě čeká další výměna - dát zase 5w-40 nebo můžu dát 5w-30? Stím 5w-30 co tam byl i předtím měl motor možná o něco měkčí zvuk a i spotřeba dle mého byla o něco lepší... nechci ale motoru ublížit, poradíte? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Únor 29, 2020 Sdílet Odesláno Únor 29, 2020 5W30 je předpis pro tento motor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Únor 29, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 29, 2020 Ses ve spatne sekci.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin9999 Odesláno Duben 2, 2020 Sdílet Odesláno Duben 2, 2020 Všem co se zajímáte o Škodu Octavii s motorem 1.5 110kW doporučuji jediné, buď si pořiďtě dobré audio a poslouchejte hlasitou hudbu, nebo si auto nekupujte. Při přepnutí do režimu 2-válců při jemném přidání plynu začne motor dunět. To dunění ze startu zvládnete, ale při delší cestě začné zálehat v uších a je to peklo. Absolutně nedoporučuji. Když sem to chtěl reklamovat, tak řekli, že to vychází z konstrukce a je to vlastnost, né závada, ale neupozorní na to ty kur..... pacholci. A deaktivovat to není možné, bo emise. Já osobně jsem se Škodou skončil. Vytrpím to 4 roky a pak už nikdy víc. A přitom to má tak krásný projev ten motor když se nepouští ty 2 válce. Škoda no. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 2, 2020 Sdílet Odesláno Duben 2, 2020 No upřímně, já nic takového nepozoruji a ACT mě vůbec nevadí a nikdo, kdo se mnou jezdí, nic neříkal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubisz Odesláno Duben 3, 2020 Sdílet Odesláno Duben 3, 2020 nekdo to asi slyset muze, nebo to taky nemusi fungovat uplne tak, jak by melo a pak to vydava nejaky jiny zvuk, nez je bezne... vypnout by teoreticky mohlo jit odpojenim datoveho konektoru od baterie, nebo upravou SW v jednotce... motorpower by mohl vedet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Duben 3, 2020 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2020 Ja teda nic neslysim, nic necitim. Neni poznat, kdy jede motor na 2 valce a kdy se zapinaji zbyle 2.. Auto mi hlucne neprijde. Jasne, neni MB, ale Skoda[emoji106] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubisz Odesláno Duben 3, 2020 Sdílet Odesláno Duben 3, 2020 holt mu to asi nesedlo... BTW. pri prepnuti na SPORT se to trebas nevypina? diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
johnns Odesláno Duben 3, 2020 Sdílet Odesláno Duben 3, 2020 Ani na sport se to nevypíná. Zkušenost u mě na DSG. Při nízkých otáčkách to občas lehce duní, je to ale výjimečně a hlavně při velmi jemném šolíchání plynu. V tom případě stačí přišlápnout plyn na podřazení (DSG) a pohoda. Jinak už to mám naposlouchaný a většinou poznám, kdy je ATC aktivní i bez kouknutí na board. Faktem je, že okamžitá spotřeba při aktivním ATC je zhruba poloviční. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 4, 2020 Sdílet Odesláno Duben 4, 2020 Ono to DSG drží otáčky o dost níž, než já jezdím s manuálem, kdy naopak ACT zapíná častěji, ono totiž stačí na manuálu podřadit a být někde na 2.000 ot. a jak jde ten motor o poznání lehčeji, tak jede ACT poměrně často. U manuálu se s tím dá docela dobře hrát a spotřeba pak jde do dost pěkných čísel. DSG to prostě dělá jinak no ... Dakie má ale DSG a píše, že ACT OK, tak nevím, jestli to nemá rozbitý nebo jiný problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alhas Odesláno Červen 18, 2020 Sdílet Odesláno Červen 18, 2020 Mám DSG, 29 t.km . bez problémů, nic neslyším. Spokojenost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
masloluky Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Bohužel se připojuji k těm, co slyší 😉 Motor 1.5 TSI v manuálu. Cesta na dálnici je utrpení, hlučnost od pneumatik, proudící vzduch okolo karoserie a příšerné dunění od dvouválcového režimu dělá z jízdy pekelný zážitek. Otřesné. Jsem naštvaný a zklamaný. Vůz mám týden a místo radosti z nového auta cítím nenávist. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Kdy ti, prosím tě, na dálnici jede dvouvalcovy režim? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 v koloně 😀 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Kolega ma stejny motor ve Scale a taky rikal ze ten motor je hlucny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Ve Scale netuším, jen mohu posoudit v Octavia 3 a tam je ten můj všechno možný, jen ne hlučný a dunivy Ale pod 1700 otáček nejezdim, tak jestli není chyba ve spojnici volantu a pedálů 😀 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Ano jak říká Jarda, pokud se s tím jezdí normálně, tak je to úplně v pohodě i ve scale. Na druhou stranu pokud někdo dělá benchmarky dvouhmoty tak si moc komfortu neužije.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Egeto Odesláno Červenec 9, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2020 Ahojte, tak dam svoje skusenosti, aj ked este len kratke. Dostal som ako sluzobak po byvalom zamestnancovi, manual, najazdene 48k, ja som teraz pridal 2k km, Octavia 3 combi 05/18. Mam vo vlastnej Octavia 3 1.4 (manual tiez) a to je teda rozdiel, a nie v dobrom... Hlucnejsie v akomkolvek rezime, 2 valcovy rezim je trasenie, vrcanie a dunenie. Na dialnici sa zapina uplne bezne aj pri 140 (podla papierov sa vypina do 4000ot). Trhany rozjazd ak teda sa nerzobieham na 2000ot, tam kde 1.4 jazdi za 5.5 toto jazdi za 6 az 6.5 (aj ked teraz to ide stale dole, asi prasa byvaly pouzivatel). Vykonovo urcite pod 1.4 pri rovnakych parametroch. A servis mi vravi ze zvyknite si, to take je, nic sa s tym neda robit... takze oproti 1.4 urcite horsie. olej tam je 5w30 od prvej vymeny pri 30k km (je to auto na operak, takze tam to dodrzujeme) a doliat bolo treba 1l asi 2 dni potom co som ho prebral. Celkovo 1.5 nechcem asi uz nikdy a v nicom, toto pretrpim na cestach (zial, ostatni maju diesle, tuto si vybral kolega benzin). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
masloluky Odesláno Červenec 15, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2020 V 9. 7. 2020 at 8:45, jar_da napsal: Kdy ti, prosím tě, na dálnici jede dvouvalcovy režim? Dvouválcový režim se zapíná na dálnici ve 120-140km rychlosti úplně běžně a často. Při tomto režimu je zvuk motoru dunivý. Hluk od pneumatik je větší, než je zdrávo. Chyba není mezi volantem a pedály. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 15, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2020 Asi ano, když slyšíš hluk od pneu a ještě k tomu hluk motoru. Obyčejně to je buď anebo 😀 0 Citovat Odkaz ke komentáři
masloluky Odesláno Červenec 16, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2020 Chlape, já slyším oboje a můžeš se třeba stavět na hlavu. Snad nejsme malé děti, aby jsme tu řešili co mohu slyšet a co nikoli. Říkám, že slyším. Pokud toto vozidlo vlastníš a neslyšíš, jsi šťastný člověk. Jen tu netvrď, že lžu. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Červenec 17, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 17, 2020 Jardo, asi máme holt štěstí na kusy. Já teda žádné hluky neslyším. Momentálně najeto nějakých 21tkm. Jediné, kdy trochu zlobí motor, je za studena - při rozjezdech lehce cuká. Čekám na servis, kdy by měli přehrát SW v ŘJ motoru a tento neduh odstranit. Jinak jsem spokojený, spotřeba dle tankování 6,91. Jezdím ale většinu po dálnici při 140km/h. Dálku 380km umím běžnou jízdou (54/105/140) v plném obsazení a s nosičem kol a 3koly za 5,8. Zpět jen ve 2 s 1 kolem za 5,2. Mám na léto 18".. Se zimními 16" to jde ještě o kousek níže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 17, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2020 No ještě mě napadá, že máme 1.5 tsi evo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alhas Odesláno Leden 12, 2021 Sdílet Odesláno Leden 12, 2021 Ahoj, mám Oct III, 1,5Tsi DSG po FL,výbava Style plus, zatím 35 t.km.Protože jezdím denně po městě cca 10 km s přestávkami, tak se snažím občas auto projet a zahřát včetně oleje. Také přepínám na manuál protočím ve vyšších otáčkách.To, do píší nade mnou nepozoruji, žádné dunění od motoru ani pneu, i obtékání vzduchu není nijak výrazné. Jediné co i vadí je palubní počítač,který proměřuje spotřebu optimisticky. Pokud měřím od nuly do načerpání, je tam rozdíl asi 0,3 l/100km. Podělte se o své zkušenosti v dobrém i zlém.Ještě k radiu Bolero s antenou ve skle. Oproti Oct ii mnohem citlivější, zvuk v žádněm případě neuráží. Asi tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alhas Odesláno Září 1, 2022 Sdílet Odesláno Září 1, 2022 Mám dalších 10k km, auto v pohodě, dsg fachčí jak má, tedˇSlovensko Tatry cca 400 km tam a potom zase zpět, půměr 5.1. Po dálnici i 165. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Září 1, 2022 Autor Sdílet Odesláno Září 1, 2022 Po dálnici i 165.. To ale jen chvilku.. Když jedu po dálnici 140, tak mám průměr 7,4 🙂 Ale už umím jezdit i za 5,8 - to když jsem měl dojezdové kolo a musel jsem jet max. 80 km/h.. Když jedu delší trasu normálně, tak se pod 6,4 nedostanu. A to si nemyslím, že bych měl těžkou nohu - jezdím předvídavě a na eco mód.. Já se blížím k 80tkm. Cca v 72tkm mi měnili membránu na olejovém čerpadle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 3, 2022 Sdílet Odesláno Září 3, 2022 No, s manuálem to jde líp no .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alhas Odesláno Září 11, 2022 Sdílet Odesláno Září 11, 2022 Chválím. Já mám rekord4.5 l při jízdě z Olešnice do Blanska / 35 km/ v zimě z lyžování. Je to vlastně z kopce a snažil jsem se. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.