Přejít na obsah

Octavia IV


Doporučené příspěvky

"V blízké budoucnosti bude automobil elektrický a plně propojený se svým okolím. Proto hodlám věnovat zvláštní pozornost další elektrifikaci a digitalizaci našich produktů. Jsou klíčem k tomu, aby automobilka zůstala pro své zákazníky i nadále atraktivní." - Skutečně to tak valná většina zákazníků chce? Mimochodem, VW je na tom úplně stejně, nedotažený soft u G8 a ID.3 je toho zářným příkladem.  A protože to jsou shodné platformy, tak se s tím sveze i ŠA.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

RS 120 LET MS bude jen v mambě a bílé? :( achjo... Takže pokud chci blue race, tak bez výfuku....

EDIT: jsem blbec... neumím přepínat barvy :) teď už jen zjistit v kolika kusech bude, jelikož budu objednávat za 2 měsíce až. Nicméně ať se dívám sebevíc, nevidím v konfigurátoru nikde zmínku o area view aneb “ASISTOVANÁ JÍZDA 2.0 PREMIUM”...

Odkaz ke komentáři
Info z TZ:
 
Na počest 120. výročí působení v motoristickém sportu přichází značka ŠKODA s akčním modelem OCTAVIA RS 120 let Motorsport, který lze objednávat u všech autorizovaných prodejců až do poloviny roku 2022 bez omezení počtu prodaných kusů. Doporučené prodejní ceny začínají na částce 999 900 Kč včetně DPH za liftback s motorem 2,0 TSI o výkonu 180 kW (245 k).

 

Odkaz ke komentáři

@marekczek: ano, díky za radu s Golfem. No a když chci liftback?? Navíc Octavia mi vizuálně připadne jako dospělejší auto. A hezčí (což je subjektivní - ovšem proto taky auta kupujeme, ne?). Golf mi zapadá spíš do segmentu Scaly (ikdyž špatně, já vím. Ale tento pocit má neznalých vetšina lidí. Nikdo z nich mi nechce veřit že Octavia a Golf je totožná platforma a segment). Výkon R je fajn. Ve své aktuální RS mám 315 hp při základní úpravě. O4 půjde taky do parády APR. Co budiž Rku k dobru je haldex, to ano. Pořád to ale není pro mě důvod opustit Octavii. Packet 120 MS je naopak velice výhodný a ušetří ti při vyšší výbaně pár desítek tisíc oproti “obyč” RS. Sportovní výfuk je jen bonus navíc. Ikdyž přiznávám, tam moc neočekávám.
[mention=22870]Mezonek[/mention]: první co jsi poslal je opravdu za skvělou cenu, to bych nečekal. Druhý neberu, to je ojetina. Zvlášť u takto sportovního auta bych rozhodně chtěl nové, které si sám zajedu a sám případně zprasím. Ano, na novou C43 AMG nemám (ikdyž u mě by vyhrála RS4), no tak se do tohoto segmentu neženu. Kamarád takto koupil zánovní RS6 v sérii a nestačil se divit v jakém stavu motor po zhruba 60.000 byl.

Sumasumárum, cena za to auto mi pořád příjde OK. Co mi ovšem při této ceně nepříjde OK a kde by se Škoda (ale i celý koncern) měla zamyslet, je čekací doba okolo 10 měsíců...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...