Přejít na obsah

Čidlo zpátečky - Které?


Tavi

Doporučené příspěvky

Tak převodovka pořízena, zbrusu nová.
Dal mi tam to kolo z SDI, říkal že není problém popřehazovat, cokoliv jakkoliv (ale musím mít příslušné kolo).
Od roku 2001 jsou prý zesílené nýty na diferenciálu, takže mladší ročníky by měly být v pohodě.
 

Do bolky jsem si to svištěl, z bolky pomaličku a jen co dojedu před barák, naboří mě do dveří nějakej jouda s joudicí.
Něco zabučí a jedou. No, den za všechny prachy. Ten plech vyklepu (doufám), ale tohle chování mě nehorázně štve (ale co si tady budu stěžovat na lidi).
Holt, štěstí se musí vyvážit úměrnou dávkou neštěstí :angry:

Odkaz ke komentáři

Převodovka i s kolem (sdi) vyšla na... 20,000kč rovných. Docela těžký překousnout, nadruhou stranu je úplně ale úplně nová a už s ní nemusím nic řešit.

Na jednotky se podívám o víkendu, ale momentálně na to ani nemám pomyšlení, celej den zkaženej.

Nechal, na první pohled nebylo nic vidět, až na druhej je prohlá plastová lišta a boule v plechu.
Byl to defakto jejich zadní nárazník, +/- 5km/h bouchanec na zadních dveřích.
Já na ně nemám nervy. Kdybych vyletěl, tak by asi pro ně jela rychlá.

Odkaz ke komentáři

No je to poradna palka, ale pokud nebyla nikdy na aute, tak je cena adekvatni. Me stala pouzita v roce 2016 8500 Kc. Vymenil jsem v ni rovnou olej a zatim jezdi bez problemu. 

Jasne, chapu. Az budes mit cas a naladu, tak pak dej vedet jak to s nimi dopadlo. 

No uz nic nenadelas, ale pokud v te promackline neni ostra hrana, tak by to melo jit vytahnout zpet. 

Odkaz ke komentáři

Převodovka už je ve skladu, než najdu čas a někoho kdo mi jí tam šoupne.

Jednotky odzkouším asi hned v pátek (půjde-li to). Během víkendu se chci hrabat v elektrice a sundavat plasty, takže na dveře se kouknu a zkusim je srovnat, lišta ale asi vzala za svý, asi bude na výměnu. Je tam dvacet let.

Ostrá hrana ne, trefili to přesně na tu plastovou část lišty dveří, teda doufám. 

Odkaz ke komentáři

Tak prevodovku ti vymeni kazdy mechanik, to by nemel byt problem... 

Jsem zvedavej na ty jednotky. Pokud jsou dobre prepajeny a nic tam z drivejska neodeslo, tak by mohly fungovat. 

Uvidis jak ty dvere budou vypadat po sundani listy, treba pujdou dobre vyklepnout. 

Odkaz ke komentáři

Tak úspěch :tongue:

Sportmotor čip oživen a maká fantasticky. Cimbu jednotku jsem ani nenahodil, říkám si, dám tomu týden a pak to přehodím na Cimbu, zda-li poznám rozdíl v chování. 

Jen auto místo benzínu smrdí po nugátu :ph34r:

Přikládám fotky převodovky. Opravdu jak nová a hlavně to čidlo! :beer:

20200830_105859.jpg

20200830_105908.jpg

20200830_105924.jpg

Odkaz ke komentáři

Origo asi nebude, plnil to snad Sixta, tak snad ví co tam dával.

Tak SportMotor přiznával, že teď jde na odbyt chiptunning přes OBD2, než fyzicky měnit čipy. Nevyčítám mu to, beru to jako postup doby. Dnešní autoservis asi taky neumí natryskovat karbec.

Tu vůni nedokážu vysvětlit, ale je to tak :huh: Možná že odchází kat :wacko:

Zatím teda asi nic zvláštního, jel jsem v dešti a krom srovnaný spotřeby (kdy to předtím ukazovalo podezřele málo) to teď vypadá líp, ale stejně si ten šráfek na palivoměru ten motor vzal.

Výkon... nic jsem nepocítil, možná jde líp do otáček, na omezovač nebyl čas, je pravda že jsem zase přehodil na originální sání, místo 1.4 16v k chladičovce - dělalo to hrozně dunivej zvuk.

Odkaz ke komentáři

Jasne, vsak uvidis az budes mit prevodovku na aute. Pokud by se ti blbe radilo, tak tam pak muzes dat ten origo olej. 

octavia 1 se ale taky da chipnout pres OBD, ne? Nebo se pletu? 

Mozna ti to ted lip zapaluje, tak se ti vypaluje katik a vyfuk. 

Výkon to ma tedy podle tebe stejny s jednotkou i bez jednotky? 

Odkaz ke komentáři

Bohužel na Cimbu nedošlo, něco do toho vlítlo a neměl jsem čas.

Tyhle motory přes OBD ne, má to jen K-Line.
Kdyby to mělo OBD II, tak tam už napáchat asi něco jde. Nafta by snad měla jít, tyhle benzíny asi moc ne, nezkoumal jsem.

Výkon +/- stejný, pociťuju silnější a plynulejší zátah, jen nahoře to vadne. Má to chuť jet, couvání a rozjíždění na jedničku oproti bez vačky, kdy to chcípalo, klepalo se, nejelo.

Nevím jak na dynu, jestli mě tam nechají čachrovat s jednotkama, ale celkově vzato nejsem spokojenej. Mám pocit jako kdyby ta přebrušovaná vačka prostě nedávala 100%. Pokoukávám po originálu Dbilas, čip, vačka a rozvodový kolo, ale to jsou jiný prachy.
 

A ještě mě napadlo si nechat vytisknout redukci na filtrbox z 74/75kW. Ten 55kW filtrbox mě už docela začíná sejřit... a přidat OilCatchCan.

Odkaz ke komentáři

To nevadi, az budes mit cas, tak to Cimbu zkus, at mas poznatky. 

Jasne, chapu. Dival jsem se na netu, ze pres OBD jdou jine motorizace nez 1.6.

Na dynu by ses musel zeptat, ale myslim si, ze by nemel byt problem tam jednotky predelat. 

Dbilas je nejaky overeny upravce? 

Co ti vadi na filtrboxu z 55kw? Ze je primo na motoru a saje teply vzduch? Samozrejme by nejaka redukce mohla jit vytisknout, ale musel bys pak do filtrboxu ze 74kw privest vzduch mimo motorovy prostor, at to ma smysl. 

Odkaz ke komentáři

Dbilas je toto - https://www.dbilas.com/

Má/měl celej katalog úprav motorů od A do Z, včetně Škodovek. Už jsem s nima mluvil a dokážou i poradit, ale jsou z Německa.
Včetně 1.6 55kW kde má/měl tuny příslušenství, sání, čip, vačky atp.

55kW filtrbox hlavně netěsní a chci ten motorovej prostor trochu přerovnat. Ale neni to priorita.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...