Jump to content

Kódování O IV


kejml

Recommended Posts

Spíš mě zajímá třebas klasické nulování intervalů jestli půjde.Mám takový pocit,že dle nějakého nařízení nevím koho,snad EU musí jít reset provéct i v domácích podmínkách.

jinak "motorpower" podle toho co jsem četl nepůjde ani mazat závady,pouze číst

Link to post
  • 2 weeks later...

Princip kódování u Octávie4 je shodný s Octávií3, jen se musí vždy povolit nastavení jednotky ve voze tzv. tokenem, který generuje VW. Tj. lze vždy dohledat každý zásah do vozu. Konečně skončí doba vymlouvání od těch co si koupili diagnostiku a nic s ní nedokážou maximálně něco zkazí a pak se k tomu neznají. Takhle se dohledá vždy a vše, tj. jsem si jistý tím co dělám, nemusím mít strach, že by z toho byl problém.

Píšu to sem díky desítkám emailů na dotazy, které vznikly díky fámám, které nyní začalo bez potřebných vědomostí šířit skodahome. Hlavně nevěřte co se píše na škodahome o online - to jsou jen nesmysly.

Tj. určitě lze:
corner v mlhovkách
zadní světla s denními
protočení ručiček
odblokování obrazu za jízdy
zavírání 5 dveří dálkou + tlačítkem na krátký stisk
....jen pro ukázku....

Link to post

Vzhledem k tomu, že jsme zde na fóru a každý většinou vlastní VCDS, psal jsem, že zatím nic, neznamená to však, že kódovat nelze vůbec. já si třeba stálé online připojení neplatím, a kupovat tokeny od VCP nepotřebuji. Pro vlastní potřeby mám online v jakémkoliv servise v Evropě. Tedy pro Škoda a v DE pro VW. Napiš tedy co umíš, a nepiš nic o fámách. SFD není žádná fáma, je to realita. Navíc jak jsi sám psal, už se nejedná o anonymní věc, takže třeba nabízet odblok obrazu mi nepřijde úplně nejchytřejší. Minimálně bych jej omezil na max 50 v hod. tj, popojíždění v kolonách. To je však jen můj názor, pokud to někdo bude chtít, a ty mu vyhovíš, tak snad oba víte co děláte. Ještě domácí úkol, jak se zbavit online propojení auta se serverem, tak aby jsi nepřišel o záruku, Pochopitelně tím nemyslím zamezení komunikace, nýbrž zamezit pouze odesílání konfiguračních dat.

V 12. 11. 2020 at 18:48, cosby napsal:

Spíš mě zajímá třebas klasické nulování intervalů jestli půjde.Mám takový pocit,že dle nějakého nařízení nevím koho,snad EU musí jít reset provéct i v domácích podmínkách.

jinak "motorpower" podle toho co jsem četl nepůjde ani mazat závady,pouze číst

Mazání závad je možné s  licencovanými diagnostikami, např. Hella Guttman. Tedy aspoň to píší. Ještě jsem osobně netestoval.

Link to post

Pro někoho není offline SFD problém, pro někoho je to jen sen.

Používat VCDS na MQB nebo MQB2020 nebo MLB autě mimo motorové jednotky je nesmysl a jen cesta, jak způsobit problémy sobě nebo někomu jinému.....

Pokud píšu, že to pro mě není problém, tak není.

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ehm... za mě je u asistenta jízdy v pruhu nejhorší, že to na dálnici nejde používat... furt to mele a pípá, že mám držet volant. Člověk nemůže za to, že jede po rovné dálnici... oproti okreskám je právě tam riziko mikrospánku, ale aby mě to upozorňovalo na rovince co 10 sekund, že mám držet volant a já musel kroutit dolevadoprava aby to auto ztichlo je za mě opruz.

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dnes vyřešena paměť módů včetně módu DSG.

experimentální vypnutí start/stop: kódování jednotka na adrese 19 v bytu 3 odškrtnout bit 7... 

+ 5 dveře od 11/2020 dokážou zavírat dálkou ze stejné vzdálenosti z které je lze otevřít + zavření 5 dveří krátkým stiskem

Link to post

Všechny otázky kolem záruky jasně definují zákony ČR a pokud chce mít někdo jistotu, ať kontaktuje svého prodejce. Pokud prodejce a výrobce vozu si vysvětluje záruku mimo rámec zákona v případné snaze poškodit majitele vozu lze z toho dovodit určité kroky - oznámení ČOI v první řadě a pak následné řešení i v podobě vrácení výrobku. Zde platí, že výrobek se užívá dle návodu k obsluze, tj. co není v návodu zakázáno je povoleno. To vše platí u soukromé osoby. U auta koupeného na IČO v naší banánové republice nic neplatí...tj. zde je vždy nutné si zajistit souhlas prodejce, nejlépe písemný. 

Edited by ferda25
Link to post
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Aktivace corner(po odemknuti 09):

2E055C0438002412160064000000000000000000000000
2E055D0442002513170064000000000000000000000000
2E0560013800221216007F000000000000000000000000
2E0561014200231317007F000000000000000000000000

221110

načtu CAN odpověď

například: 6211100508000000000000 a změním na(621110 je jen informace o správném vyčtení z adresy 1110) : 0508040000000000

a zapíšu:

2E11100508040000000000 

1003

1101

nyní to bude aktivní

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Je tady někdo z Prahy kdo opravdu dokáže dokodovat nake věci?  

Jediné co mě trápí je záruka,  vůz je totiž firemní ale hrozně mě štve že není v infotainmentu aktivován wlan a musím pořád tel připojovat přes kabel.  

Líbilo by se mi i corners.  Díky

Link to post
  • 7 months later...
V 24. 4. 2021 at 20:45, ferda25 napsal:

Dnes vyřešena paměť módů včetně módu DSG.

experimentální vypnutí start/stop: kódování jednotka na adrese 19 v bytu 3 odškrtnout bit 7... 

+ 5 dveře od 11/2020 dokážou zavírat dálkou ze stejné vzdálenosti z které je lze otevřít + zavření 5 dveří krátkým stiskem

Experimentálni vypnutí start/stop - vyskúšané - žiaľ nefunguje. 19 Gateway - 5WA907530L

Link to post
  • 1 month later...

aktivace funkce launch control:

jednotka na adrese 03

SFD uvolnění

byte 31 bit 4

aktivace off-road:

jednotka na adrese 03

SFD uvolnění

byte 18 bit 1

byte 27 bit 3

+ HDC:

byte 18 bit 0

byte 27 bit 2

další možný pokus o vypnutí start/stop:

jednotka na adrese 03

SFD uvolnění

byte 25 bit 7 (odškrtnout)

 

 

 

 

 

 

Edited by ferda25
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...