Jump to content

Kódování O IV


kejml

Recommended Posts

Spíš mě zajímá třebas klasické nulování intervalů jestli půjde.Mám takový pocit,že dle nějakého nařízení nevím koho,snad EU musí jít reset provéct i v domácích podmínkách.

jinak "motorpower" podle toho co jsem četl nepůjde ani mazat závady,pouze číst

Link to post
  • 2 weeks later...

Princip kódování u Octávie4 je shodný s Octávií3, jen se musí vždy povolit nastavení jednotky ve voze tzv. tokenem, který generuje VW. Tj. lze vždy dohledat každý zásah do vozu. Konečně skončí doba vymlouvání od těch co si koupili diagnostiku a nic s ní nedokážou maximálně něco zkazí a pak se k tomu neznají. Takhle se dohledá vždy a vše, tj. jsem si jistý tím co dělám, nemusím mít strach, že by z toho byl problém.

Píšu to sem díky desítkám emailů na dotazy, které vznikly díky fámám, které nyní začalo bez potřebných vědomostí šířit skodahome. Hlavně nevěřte co se píše na škodahome o online - to jsou jen nesmysly.

Tj. určitě lze:
corner v mlhovkách
zadní světla s denními
protočení ručiček
odblokování obrazu za jízdy
zavírání 5 dveří dálkou + tlačítkem na krátký stisk
....jen pro ukázku....

Link to post

Vzhledem k tomu, že jsme zde na fóru a každý většinou vlastní VCDS, psal jsem, že zatím nic, neznamená to však, že kódovat nelze vůbec. já si třeba stálé online připojení neplatím, a kupovat tokeny od VCP nepotřebuji. Pro vlastní potřeby mám online v jakémkoliv servise v Evropě. Tedy pro Škoda a v DE pro VW. Napiš tedy co umíš, a nepiš nic o fámách. SFD není žádná fáma, je to realita. Navíc jak jsi sám psal, už se nejedná o anonymní věc, takže třeba nabízet odblok obrazu mi nepřijde úplně nejchytřejší. Minimálně bych jej omezil na max 50 v hod. tj, popojíždění v kolonách. To je však jen můj názor, pokud to někdo bude chtít, a ty mu vyhovíš, tak snad oba víte co děláte. Ještě domácí úkol, jak se zbavit online propojení auta se serverem, tak aby jsi nepřišel o záruku, Pochopitelně tím nemyslím zamezení komunikace, nýbrž zamezit pouze odesílání konfiguračních dat.

V 12. 11. 2020 at 18:48, cosby napsal:

Spíš mě zajímá třebas klasické nulování intervalů jestli půjde.Mám takový pocit,že dle nějakého nařízení nevím koho,snad EU musí jít reset provéct i v domácích podmínkách.

jinak "motorpower" podle toho co jsem četl nepůjde ani mazat závady,pouze číst

Mazání závad je možné s  licencovanými diagnostikami, např. Hella Guttman. Tedy aspoň to píší. Ještě jsem osobně netestoval.

Link to post

Pro někoho není offline SFD problém, pro někoho je to jen sen.

Používat VCDS na MQB nebo MQB2020 nebo MLB autě mimo motorové jednotky je nesmysl a jen cesta, jak způsobit problémy sobě nebo někomu jinému.....

Pokud píšu, že to pro mě není problém, tak není.

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ehm... za mě je u asistenta jízdy v pruhu nejhorší, že to na dálnici nejde používat... furt to mele a pípá, že mám držet volant. Člověk nemůže za to, že jede po rovné dálnici... oproti okreskám je právě tam riziko mikrospánku, ale aby mě to upozorňovalo na rovince co 10 sekund, že mám držet volant a já musel kroutit dolevadoprava aby to auto ztichlo je za mě opruz.

Link to post
  • 2 weeks later...

Aktivace HHC: ESP - byte 20 - zatrhnout bit 4.

 

volby ESC Sport a ESC OFF - byte 26 = $B6

  

Paměť nastavení lane asistentu: byte 9 bit 0

 

 

Edited by ferda25
Link to post
  • 1 month later...

Dnes vyřešena paměť módů včetně módu DSG.

experimentální vypnutí start/stop: kódování jednotka na adrese 19 v bytu 3 odškrtnout bit 7... 

+ 5 dveře od 11/2020 dokážou zavírat dálkou ze stejné vzdálenosti z které je lze otevřít + zavření 5 dveří krátkým stiskem

Link to post

Všechny otázky kolem záruky jasně definují zákony ČR a pokud chce mít někdo jistotu, ať kontaktuje svého prodejce. Pokud prodejce a výrobce vozu si vysvětluje záruku mimo rámec zákona v případné snaze poškodit majitele vozu lze z toho dovodit určité kroky - oznámení ČOI v první řadě a pak následné řešení i v podobě vrácení výrobku. Zde platí, že výrobek se užívá dle návodu k obsluze, tj. co není v návodu zakázáno je povoleno. To vše platí u soukromé osoby. U auta koupeného na IČO v naší banánové republice nic neplatí...tj. zde je vždy nutné si zajistit souhlas prodejce, nejlépe písemný. 

Edited by ferda25
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • souhlas...mícháte jabka s hruškama. Straší navigace mají mapy o velikosti 6-10G. Jsou rozděleny na oblast Východ a Západ. Tyto mapy se nedají stáhnout z webu koncernu a vyžadují speciální postup přípravy SD karty. Novější navigace mají mapy volně k dispozici na webu koncernu dle VIN kódu vozu. Vyžadují ale origo kartu do navigace. A na jaké vlastně mapy? Do jaké navigace? Do té novější? Tam už taky není možné stáhnout mapy dle VIN free? Jestli ne tak to jsou fakt hovada 😞 Koupíš si auto za mega a po roce si musíš koupit nový mapy za 5 litrů?! Tvl! To už je fakt moc 😞
    • Původní dotaz/žádost tu byl na mapy, a tedy nikoliv vč. karty.
    • kodiaq píšeš tady totální nesmysly.... tady se bavíme o navigaci Amundsen v Octavii 2, superb 2, Yeti... ty píšeš o navigaci Amundsen v MQB platformě Octavia 3,Sup3, Kodiaq... naprosto odlišné systémy, pouze stejný název.. nejdřív bych si to nastudoval než nesmyslně radit
×
×
  • Create New...