Přejít na obsah

Rozvody


eero

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Tak pomalu zacinam schanet na "Cernouska" tez kompletni rozvody. Hledal jsem na Internetu a opravdu nejlevneji se asi daji koupit zde:

 

Š OCT KOMPLETNÍ ROZVODY 1,9TDI 66-81KW - original

 

Cena 3.490Kc se mi zda za kompletni rozvody mala, proto se ptam JSOU TO OPRAVDU ORIGINAL rozvody SKODA..? Neni to jen PERFEKTNI kopie..? Mate nekdo s temito rozvody ze shopu http://shop.obautodily.cz zkusenosti..? Koukam mar.cz je uz objednal...

rozvody_01.jpg

rozvody_02.jpg

rozvody_03.jpg

rozvody_04.jpg

rozvody_05.jpg

Odkaz ke komentáři

Nakonec jsem jeste kontaktoval clena sebo sebou.jpg a ten mi na muj dotas odpovedel takto:

 

Ahoj,

 

já rozvody na TDI 81kW mám skladem. Ale je otázka co je originál, protože třeba já mám sadu za 2800,- kde jsou stejné kladky jako v krabici ze škodovky - tzn INA/Litens včetně šroubů a matic. A řemen je Dayco který se dává do origo sad spolu s řemenem Gates.

V origo sadách na motor TDI 66/81kw se dávají řemeny pouze od těchto 2 výrobců. Contitech zase jenom na motory PD.

 

A protože ty díly jsou v podstatě nakoupené tou nejkratší možnou cestou tzn výrobce - velkoobchod a pak už my, tak se ta cena dá stáhnout tak nízko. Ty origo sady co jsou na odkaze, se běžnou obchodní cestou nedají sehnat za míň jak 3800,- nákup - škodovka dává rabat 48% z jejich ceny cca 7400,-

Takže pokud to někdo má, tak původ je trochu "černošedý" a já díly už dnes dělám jen ofiko. A nebo jsem zažil, že foto je origo a doané jsou ty rozvody jak mám já, s tím, že ti pak řeknou, že toto je od originálního výrobce, takže ne s logem, ale stejné díly, prostě přímo od výrobce.

 

 

Já prodávám rozvody denně, píšou mi lidi na mail, o kterých jsem nikdy neslyšel, jen na mně dostali kontakt od někoho kdo u mně už nakoupil, prodávám na VW a Audi clubu a samo i na škodahome.cz. Ke všem dílům je doklad, takže jako z běžného obchodu a nezažil jsem za ty 4 roky co prodávám absolutně žádnou reklamaci, nebo stížnost na rozvody, nebo vodní pumpu, vše je od významných evropských výrobců, nebo výhradních (INA) dodavatelů do prvovýroby.

 

Jen pro info, ať koupíš sadu rozvodů třeba od SKF, Gates, nebo SNR atd tak tam jsou vždy stejné kladky INA jen se sady liší cenou, INA je asi jediný evropský výrobce kladek rozvodů a ostatní je nakupují a dávají do svých sad.

Stejné je to s řemenama 3 značky Dayco, Gates, Contitech se objevují ve všech sadách různých značek a je běžné, že třeba v sadě SKF je aktuálně Gates a za půl roku tam dávají Dayco a po nějaké době to zase změní, podle toho jak nakoupí a taky záleží jak který výrobce momentálně je schopen pokrýt poptávku thu a automobilek.

 

Můžu ti nabídnout:

 

Sadu 4ks kladek INA vč spoj materiálu ke kladkám + řemen Dayco 141SHX250HT - zesílený ekv orig 038109119M ............. 2800,-

 

Vodní čerpadlo Hepu - výrobce Germany s kovovou vrtulí v balení vč. těsnění ................ 800,-

 

Celkem tedy 3600,- Poštu mám za 120,- (jsem z Karviné)

Odkaz ke komentáři

Pro tu co jsou zvilky delat rozvody v autorizovanem servisu cena je fakt podezrele nizka, ale co by v te sade mnelo byt draheho? To jsou v podstate levne veci, jenze skoda servois je zauctuje trikrat vice. Nevym, rozvody bich vzdy delal v skoda servisu,protoze dostanu garanci na dalsih 80.000km. Ono totiz i originali znaji casto prasknout, takze vsadim na jistotu. Taklhle pres net usetris hodne-hodne. Cena podle mne odpovyda.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
neví někdo v kolika km se dělají druhé rozvody?dík

Druhé rozvody ? Jednoduché jelikož první by měli být ve 90tis. tak druhé ve 180tis. u druhé výměny musíš dát i novou vodní pumpu :)

Odkaz ke komentáři
Nakonec jsem jeste kontaktoval clena sebo sebou.jpg a ten mi na muj dotas odpovedel takto:

Zdar já jsem kupoval origo rozvody ve škodovce a musím potvrdit slova Seba kladky jsou inna a řemen jsem měl dayco takže no probléma člen sebo je velmi spolehlivý

jinde bych už nenakupoval (ve škodovce to byly akorád vyhozené peníze) :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Díkes moc,

takže jsou tam krom řemenu a pumpy dvě větší kladky a jedna menší, jestli tomu dobře rozumim. Pátrám takhle polopatě proto, protože jsem různě po netu našel "všelijaký" sady a neshodovalo se to. A když se někoho zeptáš, tak je každej "automechanik ze Škodovky", ale 100 lidí 100 názorů, znáš to. :blink:

Odkaz ke komentáři
O čem přemýšlíš a pátráš? Kontaktuj člena fora SEBO . Řekneš mu kod motoru-máš to v techničáku nebo napsáno přímo na motoru a ten ti dodá co potřebuješ. Samozřejmě přesný popis je v dílenské příručce.

Jo, jo,

po pátrání zady na fóru to tak udělám. Písnu mu a bude to. Kód motoru mam ASV, takže myslim, že žádnej problém. Zatim dík.

Odkaz ke komentáři
Jo to je běžná sada motor ASV 81kW

napínací kladka

převodní kladka

vodicí kladka

vodicí kladka vyšší

řemen

sada šroubů na výměnu

eventuelně vodní pumpa

 

U Seba myslím vše asi za 3600,-

Dík moc, výborný,

tohle jsem chtěl vědět jen tak pro svou informaci.

Odkaz ke komentáři
Druhé rozvody ? Jednoduché jelikož první by měli být ve 90tis. tak druhé ve 180tis. u druhé výměny musíš dát i novou vodní pumpu :lol:

tak na mojí TDI 81kW 5/2004 měnili rozvody v servisu na 150tkm a je tento interval psaný i v SK. Do 200tkm jen Škoda servis pravidelně jak se má. Takže bych měl jít zase až ve 300tkm na rozvody.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...