Přejít na obsah

Vůle řízení


Doporučené příspěvky

 Zdravím, mám problém s menší vůlí a klepáním do volantu po čas jízdy. Auto bylo na výměně čepů a geometrii ale jako by se nic nezměnilo.. když vlezu pod auto a zahybe se s volantem je to cítit i v tyčkách řízení.. otázka je , můžou to být tyčky nebo celý hřeben?  Jedná se o 1.9tdi nájezd 350xxx. Děkuji moc za případné rady.

Odkaz ke komentáři
před 12 minutami, Konny napsal:

Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 

To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 

Odkaz ke komentáři

Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení... 

Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 

Odkaz ke komentáři

Ještě to dělá takovou věc když odbočuji na křižovatce doprava a poté vracím volant směrem doleva se vždy ozvala taková kovová rána z levé strany od řízení. Je tedy možné že pomůže výměna té tyčky? Dá se to ještě nějak vyzkoušet abych nezjistil že to je vadný hřeben ? Ještě jsem zkoumal že to řízení jde celkem ztuha oproti jiné ve které jsem jel ale není to nic hrozného, jde mi především o tu vůli, to jen abych mohl vyloučit ten hřeben..

Odkaz ke komentáři
před 4 hodinami, Patrik77 napsal:

Při zatáčení kovová rána - může být špatné ložisko na uložení nebo prasklá pružina .

Přední tlumiče,pružiny jsou nové cca 3měsíce a zbytek byl v pořádku v tom bych problém nehledal... Jde to opravdu od řízení, jen otázka zda má smysl měnit tyčky aby to nebyl nakonec hřeben.. 

Odkaz ke komentáři
V 28. 4. 2024 at 8:49, pavel71 napsal:

Zvedni auto  kolem zavergluj do stran pokud je tam vúle chyt si za tyčku řízení a musiš poznat jestli je v haji či ne 

Tyčky odchazej par už sem jich taky mènil neni na tom nic složityho 

Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..

Upraveno uživatelem Pavel136
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...