Přejít na obsah

palivový filtr


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
....mam najeto 140tis. a pořád původní pal. filtr. Měl bych ho asi měnit že?

No tak se ptám, jestli řešit značku, resp, jaký koupit? A zda stačí vyměnit ty sponky a filtr...nebo jestli je lepší dát auto do servisu.

 

Díky J.

 

sponky nemusíš kupovat jsou tam rychlospojky :lool: kup třeba filtron výrobců je dneska moc nevím který ti doporučit :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

maly problem, kdyz odemknu auto otevru dvere pal. cerpadlo se ozve "bzzzzzz". (vse OK) ale pak kdyz nez nastartuji, cerpadlo se ozyva cca kazdych 20s. je to OK ? jakmile nastartuji je klid a vse slape jak ma. RJ motoru je bez chyb.

muze to byt pal. filtrem ? mam najeto 76 000 km, pal. filtr puvodni.

Odkaz ke komentáři
maly problem, kdyz odemknu auto otevru dvere pal. cerpadlo se ozve "bzzzzzz". (vse OK) ale pak kdyz nez nastartuji, cerpadlo se ozyva cca kazdych 20s. je to OK ? jakmile nastartuji je klid a vse slape jak ma. RJ motoru je bez chyb.

muze to byt pal. filtrem ? mam najeto 76 000 km, pal. filtr puvodni.

BUDE TO ASI V POŘÁDKU, ČERPADLO NATLAČÍ PALIVO DO PALIVOVÉ SOUSTAVY A KDYŽ DELŠÍ DOBU NENASTARTUJEŠ, TAK OPADNE TLAK A ČERPADLO ZAČNE TLAČIT ZNOVU

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

dneska me dosel ten palivovy filtr, kdyz jsem ho rozbalil,tak na me vykuklo made in china..jsem byl trocha navaskach, zda-li si nedelaji srandu a neni to china, ale je to china od skody, toz asi tak. Jen dotaz, jak dostanu hadicky ven ze stareho filtr? staci potahnout a pootocit?

 

Na těch koncovkách jsou pojistky. Zamáčkneš a vytáhneš filtr. A hlavně nový filtr šipkou k motoru rolleyes.gif

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Připojím k tomuto tématu svůj dotaz. Čeká mě výměna filtru paliva u motoru 1,6 MPI, dílenská příručka doporučuje po výměně filtru provést odvzdušnění palivové soustavy. Moje otázka je, děláte to všichni opravdu tak?

Měnil jsem mraky filtrů na Feliciích 1,3 i 1,6, nikdy nic neodvzdušňoval a všechno funguje, jak má. Ale chci se ujistit, aby to pak bylo všechno ok.

Odkaz ke komentáři

panové ještě taková rada.. jak budete mít odpojený palivový filtr, neotvírejte dveře řidiče, jinak vám čerpadlo vytlačí pěkných pár deci benzínu :D

 

odvzdušnění se neprovádí.. jen vyměň. Pak vlez dovnitř, otoč klíčem, čerpadlo načerpá. Vytáhni klíč. Opět otoč, čerpadlo dočerpá. Takto dohromady 3x :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mišel: Ok, díky. Takže stejný postup, na jaký jsem zvyklý... Jen jsem se chtěl ujistit, abych auto spíš neublížil....

Jinak klasika dnešní doby - objednal jsem schválně originál filtr, přišla krásná krabice s logy značek koncernu, vevnitř filtr se znakem fauwé a nápisem Made in China. :D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 roky později...

- skus vrakovisko, ja som s tym tiez bojoval a pritom je to tak primitivne jednoduche :) len pristup je naprd ked to mas len na zdvihaku......

 

- nechcel som to poskodit, pri nadobke s aktivnym uhlim som nasiel podobny a pristup paradny tak som si to na nom "natrenoval", staci len stlacit v smere sipky a stiahnut z filtru

 

- snad to niekomu dalsiemu pomoze

post-36605-0-25799300-1467381952_thumb.jpg

 

- daval som fiter MANN a tiez na nom Made in China :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...