1.8TSI Odesláno Srpen 9, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2010 Ve Světě motorů začaly vycházet netradiční hodnocení vozů. Není to obvyklý test - hodnocení na jaké jsme z motoristických periodik zvyklí... toto jde dost pod pokličku a vyjmenovává známé průšvihy modelů a zduvodňuje je. Týká se to hlavně pohonného ústrojí, ale je tam i o dalších problémech.. proto to dávám do sekce Ostatní a ne do motor. Dozvěděl jsem se např. proč mi chrastí a šustí celá karoserie.. že to dělají všechny O2 a RS specielně (a já mám podvozek RS...) Hlavně pro majitele 2,0TDI všech modifikací to nebude vůbec radostné čtení, ale dozvíte se proč se co děje a jak tomu můžete předejít. Uvědomte si, že jsou zde shrnuty poznatky z desítek tisíc vozů které skončily v servisech a představuje to dostatečně representativní vzorek... doporučil bych omezit komentáře "mám 2,0TDI a už mám najeto 100K a dobrý takže určitě přehánějí" Jste pouze součástí zprůměrování... ti šťastnější.... Netřeba ujistit sebe i ostatní, že mne to nepostihne (přeji to samozřejmě všem z Vás). Proto by asi byly přínosnější technické příspěvky už postižených.... vzpomeňme na Karlose ze starého fora (měl nějakou osobní autodopravu) a jeho problémy.... Tím by se toto téma mohlo stát rychlým diagnostickým vodítkem pro postižené a nikoliv zdlouhavým čtením komu to ještě funguje... :-) Druhý scan je o passatu - má obdobné motory jako octavia a několikrát se v článku na ní odvolávají čímž doplňují zajímavé informace... octavia.pdf passat.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 9, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2010 A o 1,8 TSI zase nic.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 9, 2010 Autor Sdílet Odesláno Srpen 9, 2010 Špatně čteš... viz passat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 9, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2010 Jo je tam malinkaty odstavecek ale jenom obecne povidani... Ja schanel nejake info o nasich 1,8 TSI a vyslo mi toto... Problem je v ulozeni vackove hridele... bud vadny matros (a to je asi pravda viz KARLOS3) nebo se tam spatne dostava olej. Po nejakem case kolem 60 az 70 tkm se jedna vacka zacne zadirat a pri staru se uplne sekne a tim padem pri startu preskoci retez a potkaji se ventily s pistama... a tim padem je 80 tkc v trapu... To je podle mne problem tech nasich 1,8 ... ma nekdo jiny nazor... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 10, 2010 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2010 Na to je lepší názor nemít... když to stojí v garáži :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Srpen 10, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2010 Kde si to vycetl s tou vackou? Kazdopadne o benzinech v tech clancich je opravdu velke kulove, napise tam, ze benzinove jsou dobre a tim to haslo :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
škodik Odesláno Srpen 10, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2010 to si člověk nevybere,tak nějak jsem vybíral auto do budoucna, nejdřív jsem myslel že 2,0tdi pak člověk zjistí že jsou 8va 16v a jejich chyby tak si říkám dobrá koupím benzín a to je skoro to samé. Když vycházím z toho,že auto z bazaru bude nebo trpí touto zavadou. Tak člověk dojde k závěru než se stím smířit a auto aspon minimálně pečovat. Takhle by si člověk nekoupil snad nic každý motor a značka má svoje , jen je otázka co to ve finále stojí. Každopádně jsou to užitečné informace,které můžou na ledacos připravit :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Snake Odesláno Srpen 10, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2010 ešte že mám starý 1,9 TDI VE :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 1.8 TSI mohu šířit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zitny Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 kamosovo RS 2.0 TFSI 120.000km prasklej rozvodak... vymena pulky motoru za cca 70.000 Kc :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 Nevíte někdo, jestli u všech motorů 2,0TDI byl modul vyvažovacích hřídelí s olejovým čerpadlem poháněn tenkým řetízkem?? Nebo jestli to bylo jenom u některých kodů motorů?? Já mam BKD a nevím jak to má zjistit, abych tomu předešel, dokuď mám pravidelnou servisní historii. Teďka budu dělat rozvody u místního mechanika a tímpádem už by pravidelná servisní historie skončila. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 ted jsem docetl octavku a o BKD zatim ani carka jdu na pasika. Ten retizek dostanu se k nemu nejak jednoduse, musim se podivat do manualu jak vypada pomale zhasinajici kontrolka mazani, ale uz podruhe se mi stalo ze olej se ozval drive nez obvykle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 ... ale uz podruhe se mi stalo ze olej se ozval drive nez obvykle. to len preto že jazdíš rýchlejšie a viac to točíš... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 to ne cece, jezdim tak nejak stejne, dokonce prave vic dalnice nez mesto, kde v meste by to melo zrat vic oleje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 Já si myslim, že to žere víc oleje po dálnici. Já jel do Prahy a při cestě zpět už mi to hlásilo málo oleje. A to bylo po jízdě po dálnici, kdy jsem jí držel pořád kolem 160km/h. Jinak mi psal Huml z dieslfora, že motor BKD naštěstí ten řetízek nemá....takže úleva 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 fakt ? super 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 Nemohl bys to prosím líp naskenovat? Aspoň tu Octu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 ten řetízek od klikovky na olejové čerpadlo mají všechny 2,0TDI i 1,9TDI dokonce úplně totožné dle čísel dílů a tu vyvažovací hřídel nemůžu nějak najít... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 11, 2010 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 Jim - Šířit to můžete volně... je to ze SM... Doli - taky mě překvapilo jak je to hnusný sken :) ale tak čitelné to je a ty ořezaný kraje si domyslíš ne? :) Rolbař - nejsem automechanik a přes TDI... ale ze své profese mám obdobný případ... dva modely stroje, stejné součástky a zcela rozdílná životnost a nemáme proto žádné logické zdůvodnění... věci mezi nebem a zemí... takže co může fungovat v 1,9 nemusí v 2,0... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Srpen 12, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2010 Takže v 1,9 je tá retiazka v pohode?? Teraz neviem či sa mám báť alebo áno... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 12, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2010 Jo ty ji nemas neboj.... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Srpen 12, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2010 Tak neviem kde je pravda keď Rolbař napísal toto... :) ten řetízek od klikovky na olejové čerpadlo mají všechny 2,0TDI i 1,9TDI dokonce úplně totožné dle čísel dílů a tu vyvažovací hřídel nemůžu nějak najít... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 12, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2010 tak vyrovnávací hřídel nalezena, ale u benzínu, TDI ji nemá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 12, 2010 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2010 Takže v 1,9 je tá retiazka v pohode?? Teraz neviem či sa mám báť alebo áno... :P Tak 1,9 jsou vyhlášené spolehlivostí a nikdy neměly žádné z problémů 2,0 tak to ani nemusíš řešit jestli ho máš či nemáš (kdyžtak koukni do zracadla tam je to pěkně vidět na první pohled) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FRANK Odesláno Srpen 17, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2010 A hleďme, RS-ka z Auto ESA, popisovaná na poslední stránce je - s největší pravděpodobností - zde: (alespoň už s novým turbem) http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8178977 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Amper77 Odesláno Září 28, 2010 Sdílet Odesláno Září 28, 2010 To 1.8 TSI: Ten scan je ztažený? Hlásí mi to chybějicí soubor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 28, 2010 Sdílet Odesláno Září 28, 2010 TDi samo vyvažovák má,ale pouze motory do VW,aby to němcům nekopalo do prdelky.Takže motor Scaut BMM to nemá,motor Passat BMP to má,jinak totožné motory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Září 28, 2010 Autor Sdílet Odesláno Září 28, 2010 To Amper77: Nestahoval jsem je, pokud otevřu svůj příspěvek tak je tam vidím , ale stáhnout nejdou, připadá mi to že se dostaly pod práva členů klubu... nevím víc by k tomu řekli asi admini.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Září 28, 2010 Sdílet Odesláno Září 28, 2010 Nejde to orpavdu stahnout 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.