Přejít na obsah

Skvělý vůz i průšvih


1.8TSI

Doporučené příspěvky

Ve Světě motorů začaly vycházet netradiční hodnocení vozů. Není to obvyklý test - hodnocení na jaké jsme z motoristických periodik zvyklí... toto jde dost pod pokličku a vyjmenovává známé průšvihy modelů a zduvodňuje je.

 

Týká se to hlavně pohonného ústrojí, ale je tam i o dalších problémech.. proto to dávám do sekce Ostatní a ne do motor. Dozvěděl jsem se např. proč mi chrastí a šustí celá karoserie.. že to dělají všechny O2 a RS specielně (a já mám podvozek RS...)

 

Hlavně pro majitele 2,0TDI všech modifikací to nebude vůbec radostné čtení, ale dozvíte se proč se co děje a jak tomu můžete předejít. Uvědomte si, že jsou zde shrnuty poznatky z desítek tisíc vozů které skončily v servisech a představuje to dostatečně representativní vzorek... doporučil bych omezit komentáře "mám 2,0TDI a už mám najeto 100K a dobrý takže určitě přehánějí" Jste pouze součástí zprůměrování... ti šťastnější.... Netřeba ujistit sebe i ostatní, že mne to nepostihne :palec: (přeji to samozřejmě všem z Vás). Proto by asi byly přínosnější technické příspěvky už postižených.... vzpomeňme na Karlose ze starého fora (měl nějakou osobní autodopravu) a jeho problémy.... Tím by se toto téma mohlo stát rychlým diagnostickým vodítkem pro postižené a nikoliv zdlouhavým čtením komu to ještě funguje... :-)

 

Druhý scan je o passatu - má obdobné motory jako octavia a několikrát se v článku na ní odvolávají čímž doplňují zajímavé informace...

 

octavia.pdf

 

passat.pdf

Odkaz ke komentáři

Jo je tam malinkaty odstavecek ale jenom obecne povidani...

 

Ja schanel nejake info o nasich 1,8 TSI a vyslo mi toto...

 

Problem je v ulozeni vackove hridele... bud vadny matros (a to je asi pravda viz KARLOS3) nebo se tam spatne dostava olej. Po nejakem case kolem 60 az 70 tkm se jedna vacka zacne zadirat a pri staru se uplne sekne a tim padem pri startu preskoci retez a potkaji se ventily s pistama... a tim padem je 80 tkc v trapu... To je podle mne problem tech nasich 1,8 ... ma nekdo jiny nazor... :palec:

Odkaz ke komentáři

to si člověk nevybere,tak nějak jsem vybíral auto do budoucna, nejdřív jsem myslel že 2,0tdi pak člověk zjistí že jsou 8va 16v a jejich chyby tak si říkám dobrá koupím benzín a to je skoro to samé. Když vycházím z toho,že auto z bazaru bude nebo trpí touto zavadou. Tak člověk dojde k závěru než se stím smířit a auto aspon minimálně pečovat. Takhle by si člověk nekoupil snad nic každý motor a značka má svoje , jen je otázka co to ve finále stojí.

 

Každopádně jsou to užitečné informace,které můžou na ledacos připravit :P

Odkaz ke komentáři

Nevíte někdo, jestli u všech motorů 2,0TDI byl modul vyvažovacích hřídelí s olejovým čerpadlem poháněn tenkým řetízkem??

Nebo jestli to bylo jenom u některých kodů motorů?? Já mam BKD a nevím jak to má zjistit, abych tomu předešel, dokuď mám pravidelnou servisní historii.

Teďka budu dělat rozvody u místního mechanika a tímpádem už by pravidelná servisní historie skončila.

Odkaz ke komentáři

Jim - Šířit to můžete volně... je to ze SM...

Doli - taky mě překvapilo jak je to hnusný sken :) ale tak čitelné to je a ty ořezaný kraje si domyslíš ne? :)

Rolbař - nejsem automechanik a přes TDI... ale ze své profese mám obdobný případ... dva modely stroje, stejné součástky a zcela rozdílná životnost a nemáme proto žádné logické zdůvodnění... věci mezi nebem a zemí... takže co může fungovat v 1,9 nemusí v 2,0...

Odkaz ke komentáři
Takže v 1,9 je tá retiazka v pohode?? Teraz neviem či sa mám báť alebo áno... :P

 

 

Tak 1,9 jsou vyhlášené spolehlivostí a nikdy neměly žádné z problémů 2,0 tak to ani nemusíš řešit jestli ho máš či nemáš (kdyžtak koukni do zracadla tam je to pěkně vidět na první pohled) ;)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...