vinklec Odesláno Září 1, 2010 Sdílet Odesláno Září 1, 2010 Chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi motorem ozačení AVU a BFQ případně BSE. Je možná jejich zaměna při výměně motoru? Co vše to obnáší pokud je to možné? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Karlos MPI Odesláno Září 1, 2010 Sdílet Odesláno Září 1, 2010 AVU je první verzí 75kW, BFQ se dělalo myslím od 2003 a BSE až v OII mechanicky to vyměnit myslím pude (blok, hlava, ...), ale ustrojení a elektronika bude asi dooost náročné měnit rozdíly: - AVU má čidlo otáček vačkového hřídele pod rozvodovým kolem na vačce, BFQ ho má u škrtící klapky - AVU má elmag ventil pro uzavření pouštění teplé vody do radiátoru topení (nechápu účel ale je to tam) - rozdíl je určitě v softu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peteres Odesláno Září 23, 2010 Sdílet Odesláno Září 23, 2010 Mám BFQ a osobně jsem dodnes žil v domění, že oproti AVU je jen na prodloužené servisní intervaly, tzn. max nějaké to čidlo navíc, aby byl schopen říct, kdy se má vyměnit olej a to si myslim, že je stejně řešeno jen softem, cokoliv jsem kdy kupoval na motor, bylo shodné s AVU ... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavek02 Odesláno Březen 27, 2018 Sdílet Odesláno Březen 27, 2018 Zdravím, taky si pohrávám s myšlenkou nahradit motor BFQ BSEčkem, co jsem tak koukal, tak by to problém být neměl, ale musel by se vyměnit nejspíš i kabelový svazek motoru a řj motoru, protože u BFQčka je termostat řízen právě řj motoru, kdežto BSE má klasickej termostat. Každopádně pokud má někdo zkušenosti a podělil by se o ně, byl bych moc rád. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ryba137 Odesláno Prosinec 7, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2019 Zdravím, motory AVU a BFQ mají oproti BSE dvojhadicovou palivovovou soustavu s podtlakovým regulátorem. BSE má regulátor tlaku paliva ve filtru. Pozor při překroužkování na jednu věc. Kouknout také na AXIÁLNÍ ložiska u prostředniho hlavního čepu - může být opotřebené od vození nohy na spojce. Zvýšená axiální vůle je příčinou opotřebení pístních kroužků a tak i abnormální spotřeby oleje. Mám BFQ také, zatím bez problémů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jaster-83 Odesláno Prosinec 8, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2019 este existuje aj BGU a BSF, v rusku sa pouzivaju tieto motory nadalej aj pre o3 pod 4 kodovymi oznaceniami CCSA, CHGA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.