zabiak Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 MichalF: Jenže na tom neměla podíl škodovka, ale to, že tu před tím byl komunizmus a lidé nic jiného než škodovku neznali. Teď se to vrací do normálu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LUKY-OO7 Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 vracia ale len velmi pomalicky. vela ludi chce skodovku lebo je "nasa" ale to tak asi ostane navzdy .. akurat tie percenta podielu sa mozno jemne zhorsia .. vdaka moznosti velkeho vyberu na trhu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Když to vezmu ze svého pohledu, tak Tourka je vlastně pro mě celkem zajímavý auto. Kdybych chtěl hodit AEEčko ze skály (teda jako že nechci :D ) dalo by so o ní jako o nástupci uvažovat. Dobrá cena, novější konstrukce, silnější 1,6tka a s výbavou je to tak půl na půl. V něčem bych si pomohl v něčem zase pohoršil. S paketem plus bych měl navíc klímu a přišel bych o el. okna vzadu. Vzhled předface OII mi nevadí-spíš naopak. PlumJelinek: je fakt že jsi do toho seznamu dal tu vyšší z nižší spodiny hned po Dacii a Ladě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 zabudol si na stresne okno :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kitrab Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Každý má na věc svůj nároz. ať se to líbí nebo ne, VW jsou spolehlivá kvalitní a oblíbená auta v ČR. A OII tour se bude prodávat dobře, z obchodního hlediska výborný tah Škodovky. Zaplní segment, pro nenáročné lidi, kteří chtěji rodinné auto. (rozhodně raději vezmu OII tour než Dacie apod. xindly) A kdo chce auto poslední generace sáhne po OII (za tok po OIII), kde má výbět motorizace a výbavy co hrdlo ráčí., ale za cca 100-250k kč navíc, což si každý dovolit nemůže. A proč octavia má tak dobrou pověst a jezdí jich tolik ? Zeptejte se majitelů :D kvalita, spolehlivost, díly,servis. "Managerské auto", hm možná před 10 lety , dnes normální auto. A že škodovka ztratila tržní podíl ? Relativní, ještě v loni byla jedna z nejdražsích na trhu, teď se situlace trochu změnila, je předpoklad že půjdou nahoru, nemluvě např. YETTI a SUPERB se povedl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PlumJelinek Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Ano, máš pravdu, každý má na to svůj názor, mě zkrátka Tour přijde z obchodního hlediska jako nevýhodná koupě, když už bych se musel rozhodovat v této kategorii, tak bych šel asi do Fluence, jelikož nabídne opravdu hodně a je pohodlný, případnou poruchovost bych řešil prodlouženou zárukou, v mém případě bych stejně auto nechtěl mít víc jak 5 let a i to už je až dost. Druhou variantou by byl Fiat Bravo, přijde mi v téhle kategorii jako jeden z mála opravdu hezký (záleží ovšem na konkrétním provedení), je relativně pohodlný a jízdně je vynikající, jak na ovládání, tak i motory (vyjma 1.4 66kw) jsou svižnější, než by se dalo čekat. S OII jsem dříve jezdil a ničím mě to nenadchlo, málo místa, zoufale tvrdé sedačky a celkové nepohodlí, ovládání auta mi taky moc nesedlo a přišlo mi, že motor (1.9, 77kw) měl udávaný výkon akorát tak v mysli konstruktérů, nebo jsem jezdil s permanentně zataženou ruční brzdou. Ale co člověk, to názor. Můj názor je, že kdyby snížili cenu o 40.000 nebo za stejnou cenu přidali výbavu (+minimálně 2 pytle, el. okna, pal.poč., klimu, rádio na mp3 a třeba metalízu v ceně), dalo by se pak říct, že auto splňuje běžné standarty nižší třídy za vcelku přijatelnou cenu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 na to že jezdíš a lancii ses vlelku vybíravý fluenc? ty voe....na obrásku jakž takž...ale naživo..to je běs...škarenších aut sem moc neviděl... to radši lagunu... a udávaný výkon je většinou menčí než skutečný...opačně určitě ne :D proč snižovat cenu a přidávat výbavu když půjde na prodej i tak jak je teď dobře :D a to že má tvrdé sedačky...nooo.....já osobně když jedu italovy-fronzouzovy víc jak 20km tak mě bolí záda a všechno....a to už sem slyšel od vícero lidí...měkkě nejsou na delší cesty. ty automobilky jsou o třídu níž a pro mě osobně jsou dost podřadné...fiat,renolt,dacia....všechno stejné.....snad jen pežot je vcelku OK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 zabudol si na stresne okno :D jo člověče na to jsem zapomněl Jenže když je klíma, tak je střešní okno celkem zbytečný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PlumJelinek Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 na to že jezdíš a lancii ses vlelku vybíravý :D Cos tím chtěl říct? Lagunu máš úplně někde jinde, bavíme se o autech do 300 000,- a je teda fakt, že Fluence moc krásy (zvenku) nepobral, ale má zas jiné trumfy. Ten výkon jsem myslel pocitově, zkrátka jsem měl dojem, že auto je línější, než by 77kw v relativně malém autě mělo být. Někdo má radši tvrdé, já radši měkké, případné bolesti zad řeší bederní opěrka nevím, proč bych si měl připadat jak když jedu na koze, když můžu sedět pohodlně jak v obýváku. To, jestli jsou pro tebe nějaké automobilky podřadné, je tvoje věc, mě zajímá finální produkt a jak se mi v něm jezdí. Ale co člověk, to názor, to je taky v pořádku :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 neboj...bederku používám... :D i křesla doma máme tvrdší páč v těch měkých..noo, nevím.... není to můj šálek čaje..já radši německý styl-tvrdší. když někdo jezdí v autě např 200ps tak mu pak příjde i 150ps líný..a naopak....posadíš někaho z 75ps do 110ps a je to pro něj raketa....záleží jak je kdo zvyklý. např od fiatu sem dobré auto neviděl.... na kvalitu škody fakt nemají.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PlumJelinek Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Jak jsem psal už dřív, já mám s kvalitou aut rozporuplné zkušenosti, často se vymykající tomu, co se říká, takže bych se nebál koupit si třeba nějakého frantíka, pokud by mě zajímal.... i kamarád se svou Octou RS nebyl spokojený, co se týče spolehlivosti, a to neměla dohromady nic moc najeto. A takových případů znám víc, je to kus od kusu, když děláš pro bazar, měl bys to sám vědět z praxe nejlíp... S tím porovnáváním rychlosti a výkonu - jezdím v různě velkých autech a s různými výkony, takže to není tak, že bych byl zvyklý jen na svoje a podle toho porovnával ostatní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 právě že myslím že ty zkušenosti mám a proto bych tyhle auta nikdy nechtěl... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 to jsou kecy tady :D zmerte si doma, kluci, kdo ma vetsi pero, pak to tady rozseknem s tou kvalitou :D :D jinak se nikam nedostanem :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 zajímají tě zvláštní věci houmi......doufam že nejsi jeden z těch omylů přírody a že se zajímáš o ženské :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PlumJelinek Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Houmik ma pravdu, kašlem na to, řešíme, řešíme a stejně nic nevyřešíme, prostě 100 lidí, 100 názorů. Já se svým autem problém nemám, ty se svým taky ne, tak je to v pořádku, měnit si je navzájem nebudem a hotovo :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 my jsme meli a mame doma taky ruzny auta :D a proste kazdy melo neco, jenze jak psal Plum, neda se to objektive posoudit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Říjen 3, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2010 Ja vám ľudia nejak nerozumiem... Donedávna ste tu všetci vychvaľovali Octavie aké sú super. To že príde OII Tour, ktorá bude predfaceliftová OII, sa vie už nejakú dobu. Konečne to auto je oficiálne tu, je neporovnateľne lepšie, než stára Tourka a vy tu hundrete... Že je slabo vybavené, že hento, že tamto, že Fluence je určite lepší a čo ja viem čo ešte... Je zbytočné sem písať nejaké argumenty, a nejak reagovať na niektoré ad absurdum názory (nebudem menovať, nechcem vyvolať flame). Predajné čísla to ukážu jasne - OII Tour je trefa do čierneho! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 Tak pod to se podepisu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 akorát nevím proč jako má být slabě vybavená? vždyť stará Tourka byla to samý!!! i ten paket Plus za 10 000Kč zůstal stejný u nové 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 tak to by mě zajímalo, proč do toho cpou jen ten 1 motor a ještě k tomu benzína.. to naopak dost lidí odradí a radši si koupí menší Fabku combi.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 jenže oni musí udělat takový mix aby nebyli ohroženi ani FII ani FL verze-což je právě o to složitější(stejnak bude kanibaliazce větší než u O1tour) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 lepsi nez ty dva roky nez bude felicie nenabizet nic. TOhle forum je plne "lidi ujetejch" na auta (skodovky) jak se chova normalni clovek kupujici si auto v podstate nevime ..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 jak pise Dakie, skoda toho motoru ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 tak to by mě zajímalo, proč do toho cpou jen ten 1 motor a ještě k tomu benzína.. to naopak dost lidí odradí a radši si koupí menší Fabku combi.. Myslím, že to je o té konkurenci FL Oktě, kdyby totiž v Tource/predFace bylo TDI, tak hoodně lidí jde do ní, prt. ne každému sedl Facelift, jen tady co bylo těch co křičeli o Korejčákovi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 Myslím, že to je o té konkurenci FL Oktě, kdyby totiž v Tource/predFace bylo TDI, tak hoodně lidí jde do ní, prt. ne každému sedl Facelift, jen tady co bylo těch co křičeli o Korejčákovi... Jo třeba já, ale do téhle light verze původní OII bych i tak nešel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.kratas Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 třetí zadní opěrka hlavy za připlatek ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 (upraveno) Inak z tour sa stava pomaly samostatna modelova rada, ja osobne by som jej dal ine meno trebars Spartak ;) Upraveno Říjen 4, 2010 uživatelem Giancarlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 třetí zadní opěrka hlavy za připlatek ;) no co já ji tam taky nemám a nějak mě to netrápí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LUKY-OO7 Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 giancarlo: spartak .... to by sedelo ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.kratas Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 no co já ji tam taky nemám a nějak mě to netrápí :D no to jo ale který ty maš ročník ? :D a srovnavat to z novotou... a ani xenony tam nejsou to u O 1 TOUR TRUMF (holatka taky) byly.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.