Přejít na obsah

Studene starty 1.6 75 kW


Doporučené příspěvky

  • o 5 týdnů později...

Chápu dobře, že když se mi povede nějak sundat sání, tak na mě vykouknou někde nějaký těsnění?

 

těsnění sacího potrubí:

- horní 06A133227B -4ks/balení http://www.cc-autodily.cz/tesneni-saciho-p...p;model=OCTAVIA

- dolní 06A133398F - 1ks/balení http://www.cc-autodily.cz/tesneni-saciho-p...p;model=OCTAVIA

 

A co těsnění na klapce?

 

Ještě nevim, ale furt je to levnější, jak nová váha, mi blbne jen za studena, cca první dvě minuty, pak jede bezchybně ...

Odkaz ke komentáři

peteres: ano, když sundáš sání, tak uvidíš to horní i spodní těsnění, na obrázku jsem ti to zamaloval (to už je nasazené nové těsnění). Těsnění na klapce můžeš samozřejmě taky vyměnit, ale to většinou bývá v pořádku, ale pro 100% jistotu ho můžeš vyměnit, klapka drží jen na 4 šroubkách. To sání drží asi na 10 šroubech, takže to taky není složitý sundat... :smich:

 

bagr12: po výměně těsnění už otáčky motoru nezustávají viset, po puštění plynu okamžitě klesají, takže nové těsnění pomohlo ;)

 

post-107-1298723357_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jak jsem slíbil, tak tady máš fota jak postupovat při sundávání toho sání :smich:

 

1. obr.: odšroubuješ šroubky, vyloubneš z boku ten plastovej špunt (z druhé strany je taky) a potom při sundávání musíš odehnout ty plastové packy

 

2. obr.: dole odšroubuješ 8 šroubů (6 je torx myslím č. 45 a 2 obyč. klíč tuším 10)

 

3. obr.: odpojíš vyznačené konektory, palivové hadice (vyteče trošku benzínu) a můžeš sundat celé přední sání

 

Po výměně těsnění provedeš zpětnou montáž opačným způsobem, práce by měla trvat klidným tempem s pivkem nebo cigárkem kolem 2 hodin ;)

 

post-107-1298734975_thumb.jpgpost-107-1298735008_thumb.jpgpost-107-1298735020_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Dobrý den,

 

nevíte zda někdo daný problém v úvodu vyřešil? Mám úplně ten samý problém a bojím se, že budu měnit veškeré díly a stejně problém nebude vyřešen :(.

 

Zajímavé je, že čím je chladněji, tím se mi zdá, že se daný problém nevyskytuje. Dnes při 2°C klasický start chvilku 1100 otáček a vše OK. Ale odpoledne může být vše jinak. Nastartuju, otáčky vyletí na 1600ot a poté cukne motorem a jako by se chtělo udusit a zase 1600ot.

 

To cuknutí mě trošku děsí. Na VAGu to hlásí chyby 17811 a 17700 -> zpětné vedení výfukových plynů a něco s termostatem.

 

No kdyby měl někdo nějaké nápady, byl bych vděčný. Jinak vyskytuje se i problém s "přelíváním vody".

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...