Přejít na obsah

Moje slečna v černém....


najmis

Doporučené příspěvky

Tak se chystám na přehození motoru a pořád si říkám jestli sem na něco nezapoměl..

Puvodně jsem pořídil holomotor(blok+vstřiky+hlava+víko samo taky) doma už bylo zánovní turbo kkk z RSA, postupně jsem dosehnal komplet sání včetně ALU trubky,IC,váhy vzduchu,filtrbox a sacího paroží+mech. EGR(přijde zaslepit),vodní chlazení se ruší,těleso olej filtru a chladiče oleje zustane 74 jen se přehodí cladič oleje,nová vodní pumpa,nové těsnění na vývěvu a na sací paroží,veškeré věci k 6q převodovce mám včetně silntbloku,kulisi řazení,altíku..veškeré příslušenství a hadice přijdou přehodit ze 74..mělo by to vše klapnout.

Ještě něco...??? :) Chut a nervy do práce.... :lool:

Odkaz ke komentáři

Petr81:Abych řekl pravdu..trochu se toho bojím.. :palec: ;)

romariooo:stavím se až to bude 100% v kupě..pak tě někde svezu... :)

Dakie:V pohodě nedá se nic dělat,ale myslel jsem spíš stavit se na čumendu,pokecat..né aby jsi se válel pod autem..hodně toho zmáknu sám a s nej pakárnou mě pomuže brácha... :D Od 10.8. 16 dní :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak dnes se začlo s přípravou na výměnu motoru..takhle vypadala po cca 1,5h práce...Pak se našly 2 celkem vážný závady:sáknoucí chladič klimatizace(zoxidovaný okraj)Naštěstí měl brácha jeden doma tak se měnil chladič a co jsem nevyfotil byla další zrada a to přebroušený kabel k čidlu pro saharu..takže kdyby se něco vysralo tak bych to asi uvařil... :angry:Zítra bude pokračování-motor ven,ustrojit 96ku a poslat jí tam...ve středu počítám že už bude zas v cajku. ;)

post-539-1281374615_thumb.jpg

post-539-1281374624_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak sem doma a slušně rozlámanej po celodením lítání kolem auta..dnes přišly teprv komplikace...Myslel jsem že zachovám puvodní těleso chladiče a filtru oleje jenže 74 má uplně jinou přírubu a kanály tak jsem musel dát těleso,který jsem koupil kvuli chladiči oleje,ale to těleso má díru na čidlo na druhé straně a tak šmik kablík a prodloužit ho.Navíc dle Etky tenhle díl neexistuje v celém koncernu VW tak budu ještě zjištovat jaká vložka do něj přijde..pak trubka k EGR taky jiná(jinak naobejbaná)tak se použilo násilí..dále kabely čidel u rozvodu taky jinak dlouhý tak se svazek protáhnul jinudy než byl a jen tak to dalo..trubka vody z motoru taky trochu jiná délka a ohyb,vrchní kryt rozvodu taky trochu jinej tak sem kousek ušmiknul nužkama protože se mačkal držákem pro silentblok motoru...no celkem mazeček... :) doufám že to pojede.... :P

Fotos:1) 74ka ven 2)96ka už tam je 3)detail 96ky

post-539-1281467681_thumb.jpg

post-539-1281467688_thumb.jpg

post-539-1281467699_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

twe, ty jsi blázen :) kabely nemůžeš přece mít napnutý jako prase.. stačí pak nějaká nerovnost, motor skočí a ulítá ti to :) proč to EGRko rovnou nevyhodíš? :P

 

možná pojedu v neděli do Miletína, tak to už je na půl cesty k vám, tak bych se stavil :P

Odkaz ke komentáři

Nejsou napnutý...teda né víc než origo...ten k filtru jsem nastavil a ostatní daly délkou akorát,budou přichycený těma orig. plast sponama nebo jak to nazvat a hlavní svazek motoru jako takovej má vuli.Zkusím heverem trochu vyšponovat motor a ještě to omrknu,ale mělo by to být o.k. Při nejhorším budu dělat šmik a pájet... :) Jako z5 74ku tam dávat nebudu.... :) :PEGRko je zaslepený... :P

JJ když ti to vyjde stav se,ale nejdřív dej vědět abych nebyl někde v čoudu....

Odkaz ke komentáři
twe, ty jsi blázen :) kabely nemůžeš přece mít napnutý jako prase.. stačí pak nějaká nerovnost, motor skočí a ulítá ti to :P

 

Neboj kabelaz jsem protahoval ja... :-)))

Svazek je pouze truchu jinde protazeny po bloku a mezi tim novym velkym telesem olej. filtru a vymenimem olej/voda

Stavajici vyveseni svazku mezi agregatem (prevodovkou) je samosebou zachovale... :-D

Takze na pohym motoru v ramci silentbloku je to OK :)

Odkaz ke komentáři

Tak kolem 17h motor zavrčel po cca 30 vteřinách točení....Huráááááááááááááááá :) Jel jsem to projet a po 200m vylítla hadice z IC...tak sem jel domu jak šnek,páč když sem na to šlápnul nebylo za mnou vidět...tak zas sundat podběh,nárazák...Ty zasraný bajonety jsou fakt věc...trochu víc jsem v místě zámku tu ocelovou pojistku prohnul..zas montáž všeho z5 a projíždka číslo 2. no nevilítla zas jiná hadice(plastová kolem altíku...k tý je aspon přístup.No malinko mě to sere... :palec: Zítra projdu všechny spoje bajonetu a musím je poladit...nebo nikam nedojedu.

Odkaz ke komentáři

To jsou ty zkurvený vynálezy..podobně jako na 20cm vedení hydrauliky ke spojce je asi 5 spoju...těm ing. bych dal do tlamy :) No všechny hadice jsem sundal ty zajištovací dráty v místě zámku víc prohnul a zatím to drží. :) :) Co si člověk neudělá to nemá.. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...