Přejít na obsah

Moje slečna v černém....


najmis

Doporučené příspěvky

Pokračování....napojení hadic na soustavu,instalace filtru,naplnění vedení naftou až k čerpadlu,výroba jehly do nádrže.

VELKÝ díky Kemarovi(ježíškovi) :smich: za montáž el. a jednotku s dálkáčem telestart.Spínání větráku bude pomocí časového relé,které se už jen napojí a je to 100% hotové!!!! :lol::smich:

 

post-539-1291747889_thumb.jpg

post-539-1291747895_thumb.jpg

post-539-1291747900_thumb.jpg

post-539-1291747906_thumb.jpg

post-539-1291747913_thumb.jpg

post-539-1291747922_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ve volném prostoru až 1000m ve městě kolem 400-500m v poho.Zatím mě stačí tohle..Na ten mobil je to celkem drahá záležitost.Uvažoval jsem o klasických časovacích hodinách webasto,který umístíš někde do interiéru..tam mužeš programovat týden do předu..sice to není mobil aktivace,ale dá se sehnat za cca 300Kč :lol: Uvidíme čas ukáže jestli budu potřebovat vylepšit možnost ovládání na dálku.

Odkaz ke komentáři

Nee to nejde..každá sestava nezávisláku má někde umístěnej tlumič.Tlumič jesem sice měl,ale koleno k výstupu topení a trubka za tlumičem uplně naprd aby se dal někde umístit a připojit.Tak jsem zatím jen uřízl koleno od tlumiče a nasadil na výstup z topení..ted bude funět pod pževodovku.Finál verze bude řešena pomocí orig. webasto pruduchem do plastu pod motorem.Co jsem tak prolcházel diskuze na jiných forech tak někomu to pak třeba smdí trochu v kabině..s umístěním výfuku se bude ještě asi experimentovat...max. doporučená délka je až 1m.

 

Edit:Fotky montážního místa...vše děláno v tomhle prostoru.Veškerý duležitý práce-uzpusobení vedení trubek,držáky,hadice,napojení na soustavu atd atd... a instalace topení ze spodu v leže... :smich:

post-539-1291841678_thumb.jpg

post-539-1291841698_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dnaska se projevila první chyba při montáži a to že sem někde potratil ten filtr sání na kterje sem dělal návlek.. :palec: Kua 500kč někde v příkopě.Puvodně byl filtr nasazenej přímo na topení.Já ho potřeboval posunout kvuli místu a tak jsem to plastový hrdlo filtru nasadil na hadici a dal sponu...jenže to je na hovno že..tak jsem dneska hledal v garáži vhodnej pruměr trubky abych udělal vložku a bylo na čem stahovat.Akorátovej pruměr jsem nesehnal tak jsem obrušoval cca1mm na pruměru 1,5cm dlouhé trubičky.Dobrá práce... :)

Druhá věc je nedořešenej výfuk..nemužu mít danej spodní plast (a asi bych nepotratil ten filtr) protože,když bufík běží tak jsem sotva udržel ruku cca30cm od konce...takže čekám na trubku a pruchodku skrz plast dekl.

Taky jsem udělal test běhu.Auto v garáži,ale žádnej obývák.Po zapnutí klíčku ručička vody se ani nehla.Zapnul jsem topení a po 4min byla teplota okruhu 60C po cca 7min.80C a při 9min. 90C !!!!mazec... ;) ;)

Jinak spínání větráku bude přez relé viz foto..čas se doladí ale tak po teh 3 min. běhu topení by už mohl větrák na 2.ku foukat... :lol:

A foto krásnýho malýho ovladače..samo se znakem Škoda :P

post-539-1291927222_thumb.jpg

post-539-1291927272_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Taky si s bublinou dobře hrajete... ;)

Tak si topení moc neužívám protože se něco posralo a někdy prostě chytne a někdy ne..kua ted když jsou takový mrazy a to už je funkční i spínání větráku v kabině...V neděli jedu na diagnostiku tak jsem zvědavej co maník zjistí...každopádně mě asi nemine zas vše vymontit ven.. ;)

Odkaz ke komentáři

uvidíme vf neděli... ;)Doufám že to bude cokoliv jinýho než jednotka.Ale jinak už mám v záloze jedno zánovní...

Sere mě to ted o to víc že motor jak je -13C a víc má problém chytit.Po noční na dnešek když bylo -14,5C tak sem ráno startoval na 4X :) prvních pár otočení absolutně bez snahy chytnout pak 1x chytl a hned chcípnul 4 pokus už jakštakž chytil a hned sem ho musel trošku popohnat.Nevím co mu je protože jinak šlape normálně,nežere,výkon požád super,po zahřátí norlmální běh otáčky v normálu voda na 90C Stačí aby chvilku běžel a pak chytá na cvrnknutí.

Takže hádanka zní....

Dnes odzkoušeny žhavičky,diagnostika auta bez závad v paměti,tankuju TopQ nebo Vervu,filtr cca 40tkm jinak kolik májí vstřiky netuším-to ví jen ten motor.Ale zas si říkám že by byly takhle v prdeli a přitom v pohodě 160PS.. :)

Ve Škodovce hned vsřiky ven na stolici a prej 8 000Kč :blink: V Bosch servisu u Jaroměře 4 000Kč :) Ale to se mě zatím nechce.. :)

Odkaz ke komentáři

JJ já vím..jako jsou za dobrou cenu..ale nějak ted nestíhám tisknout..webasto,vánoce ted tohle.. :) Musím dát do kupy to topení!!Vstřiky se kdyžtak pořeší zaroven s IC v letě.Na dnešek jsem stál v garáži tak to chytlo na hned a topení se chytlo na 1. pokus.jel jsem do města kupovat dárky a když jsem šel z5 k autu tak kua nechytnul... :) Pujdu do garáže udajně se tam někde válí čidlo teploty,tak bych ho zkusil vyměnit a musím sundat plast před řidičem a najít kablík diagnostiky od Webasta.Filtr vyměním a dám zas orig. :)

Njn rotačka...to chytá pořád... :blink: Za chvíli na tom budu huř jak to piáno v traktoru..to chytá na 3 válce i v -10C :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...